De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Marc Goossens in Busch serie's (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11797)

Mark 28-03-2006 10:00

Quote:

."Komt er een vervolg aan het NASCAR-avontuur? Goossens: "Normaal zou ik slechts twee races doen, er zijn nog onderhandelingen gaande, het worden er vermoedelijk vier. In de NASCAR Nextel Cup ga ik vermoedelijk twee "road-courses" rijden."

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=2583
In de States weten ze bepaalde prestaties wel op hun waarde in te schatten ;)

Mogelijke data:
25-06 Infinineon Raceway
13-08 Watkins Glen

Als Watkins Glen doorgaat hebben de Belgische supporters die de oversteek maken geluk. Twee keer Goossens aan het werk voor de prijs van één ;)

Fonne 20-05-2006 21:44

Quote:

Originally Posted by Mark
In de States weten ze bepaalde prestaties wel op hun waarde in te schatten ;)

Mogelijke data:
25-06 Infinineon Raceway
13-08 Watkins Glen

Als Watkins Glen doorgaat hebben de Belgische supporters die de oversteek maken geluk. Twee keer Goossens aan het werk voor de prijs van één ;)

Marc rijdt de 2 races in de Nextel cup het team heeft het budget gevonden .

Mark 29-06-2006 23:41

Quote:

Originally Posted by Fonne
Marc rijdt de 2 races in de Nextel cup het team heeft het budget gevonden .

Ik miste hem tijdens de race op Sears Point, nu weten we waarom:

Quote:

Dit seizoen staat er overigens nog een Nascar-race op mijn programma ook al heb ik door een managerswissel de race in Sears Point niet kunnen rijden.Het betreft de Nextel-race in Watkins Glen op 13 augustus op een derde auto van Robert Gates

http://www.autosport.be/shownews.awm?id=7312

The Interceptor 30-06-2006 03:25

Was dat niet robert Yates? :)

In alle geval ziet het er voor Marc wel heel goed uit voor volgend jaar, enkel jammer dat wij hem nog maar weinig aan het werk gaan kunnen zien zo.

Fonne 01-07-2006 21:03

Quote:

Originally Posted by The Interceptor

In alle geval ziet het er voor Marc wel heel goed uit voor volgend jaar, enkel jammer dat wij hem nog maar weinig aan het werk gaan kunnen zien zo.

Ja Robert Yates. De derde wagen ook in City Financial kleuren.

Neo-242 08-07-2006 21:52

Quote:

Originally Posted by The Interceptor

Dat vind ik ook wel jammer. Het is hem zeker gegund, maar had eerder gehoopt op een stevig FIA GT programma ofzo. Ik hoop vooral dat hij ongeschonden uit dat Amerikaans avontuur komt, want het gaat daar toch wat ruwer aan toe denk ik, en is de veligheid van hetzelfde niveau?

A.J. 08-07-2006 22:08

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Dat vind ik ook wel jammer. Het is hem zeker gegund, maar had eerder gehoopt op een stevig FIA GT programma ofzo. Ik hoop vooral dat hij ongeschonden uit dat Amerikaans avontuur komt, want het gaat daar toch wat ruwer aan toe denk ik, en is de veligheid van hetzelfde niveau?

Ik weet zeker dat voor Marc een grote droom in vervulling gaat en dat hij VEEL liever ginder rijdt dan in de FIA GT.
Veiligheid is ginder zelf van een hoger niveau, de risico's echter ook.

In de USA zeggen ze :

NO RISK NO FUN
&
IF IT CAN'T KILL YOU IT'S NOT A SPORT

Neo-242 08-07-2006 23:04

Quote:

Originally Posted by A.J.
Veiligheid is ginder zelf van een hoger niveau, ...

Ben je daar zeker van? Als ik zo eens naar de voorbije jaren kijk zie ik toch een pak meer zware ongevallen in de Amerikaanse racerij dan hier. Uiteraard zijn de risicos groter (ovals), maar de staat van de circuits in de USA is niet vergelijkbaar met die in Europa dacht ik zo?

FIRE 08-07-2006 23:14

Quote:

Ben je daar zeker van? Als ik zo eens naar de voorbije jaren kijk zie ik toch een pak meer zware ongevallen in de Amerikaanse racerij dan hier. Uiteraard zijn de risicos groter (ovals), maar de staat van de circuits in de USA is niet vergelijkbaar met die in Europa dacht ik zo?

Inderdaad

A.J. 09-07-2006 03:21

Quote:

maar de staat van de circuits in de USA is niet vergelijkbaar met die in Europa dacht ik zo?

Daarom zien we ginder races die spannender zijn dan in Europa

FIRE 09-07-2006 13:43

Dus je uitspraak "Veiligheid is ginder zelf van een hoger niveau, ..." klopt niet helemaal. ;)

marcel 09-07-2006 14:10

ik denk dat vooral de veiligheidsteams daar een hoger niveau hebben

A.J. 09-07-2006 19:48

veiligheidsteams en ook veiligheidsmaatregelen bv : safer barriers op de ovals

Mark 27-07-2006 23:34

Mooi vergelijkingsmateriaal ;)

Quote:

Papis to make NASCAR debut

Former Formula One, Champ Car and IRL driver Max Papis is to make his NASCAR debut next month.

The Italian, most recently being racing sportscars, is to compete in the road course Busch Series race at Watkins Glen next month.

www.autosport.com

Fonne 31-07-2006 23:04

Quote:

Originally Posted by Mark
Mooi vergelijkingsmateriaal ;)

Marc rijdt daar in de Nextel cup dus niet in de busch series.

S. Claeys 01-08-2006 12:45

Ik dacht dat hij beide series zou doen, dus 2 races.

A.J. 01-08-2006 12:47

neen, enkel Nextel Cup

S. Claeys 01-08-2006 13:06

Dan is dit verandert want het opzet was in het begin de 2 te doen niet?

A.J. 01-08-2006 14:35

Marc heeft me begin juni verteld dat hij enkel de NASCAR gng rijden.
Ben benieuwd want ik ga in Watkins Glen kijken...

S. Claeys 01-08-2006 19:41

Nextel Cup bedoel je zeker. :)

Fonne 01-08-2006 21:26

Quote:

Marc heeft me begin juni verteld dat hij enkel de NASCAR gng rijden.
Ben benieuwd want ik ga in Watkins Glen kijken...

Met hoeveel zijn jullie ? Want jij had toch zo een reis georganiseert he .

Brecht 01-08-2006 21:31

Ik denk dat andy op eigen initiatief gaat. Er was veel interesse voor de reis maar weinigen die toezegden

A.J. 02-08-2006 00:16

Quote:

Originally Posted by Fonne
Met hoeveel zijn jullie ? Want jij had toch zo een reis georganiseert he .

ik ga alleen.
Velen toonden interesse maar toen de deadline van de inschrijvingen gekomen was was er eigenlijk niemand.
Toen ik de reis afgezegd heb waren er terug mensen die wilden gaan maar die moeten hun plan maar trekken.
Ik zal me er wel amuseren

S. Claeys 02-08-2006 09:42

Het is allemaal veel geld he. Het is ook voor mij eens een droom om z'n race te gaan bekijken maar dan liever een short track zoals Martinsville, Gateway, Milwaukee Mile,....

Fonne 02-08-2006 22:38

Quote:

ik ga alleen.
Velen toonden interesse maar toen de deadline van de inschrijvingen gekomen was was er eigenlijk niemand.
Toen ik de reis afgezegd heb waren er terug mensen die wilden gaan maar die moeten hun plan maar trekken.
Ik zal me er wel amuseren

Een week is mss voor velen wat lang mss als je een weekend gaat is er wss meer intresse he. En het is ook goedkoper.

Brecht 02-08-2006 23:01

Een weekend is echt niet de moeite, tegen de tijd dat je uitgerust bent van de jetlag mag je al terug het vliegtuig op naar huis

S. Claeys 03-08-2006 12:48

Zo een verre reis on dan een weekendje te gaan is ook wat teveel van het goede want de ticket prijs blijft hetzelfde.

Ik denk dat dit puur een extra vakantie is voor vele mensen en dus geen vervanging van de familiale. Dat maakt het dus ook extra duur maar het staat zeker op mijn "to do" verlanglijstje. :drewl:

Raceboy 13-08-2006 20:03

Riley start volgend jaar met een team met 2 auto's in de busch serie en 1 wagen die enkele Sprint cup wedstrijden zal rijden. Nu die Riley en Goossens gaan nogal goed samen. Zou dat soms iets worden? ;)

FIRE 13-08-2006 20:31

Quote:

Originally Posted by raceboy
Zou dat soms iets worden? ;)

Maximaal 2x per jaar Sprint rijden...

All times are GMT +2. The time now is 20:58.