![]() |
|
Quote:
Misschien een beetje ruim denkend maar zou het kunnen zijn dat GLPK er 1 heeft kunnen bemachtigen? |
Quote:
Mja overige kandidaten zijn natuurlijk GLPK en PSI. Moest het tussen deze twee zijn zou ik toch ook liever een tweede bij GLPK zien! 2007 met 2 C6-R's in FIA GT. Tegen dan genoeg ervaring met de Corvette's, kinderziektes weggeholpen moesten die er nog zijn. En dan kunnen ze (zonder ongelukjes of pech) volop voor Drivers champion en Teams champion gaan;) We zien nog wel. |
Quote:
een 2006 C6-R inplaats van de 2005 C6-R. Ook een gerucht dat ik van de RSC forum heb is dat Cirtek misschien een C6-R wou kopen. een mogelijkheid: Misschien dat SRT een C5-R verkoopt of misschien wel beide en dan: -een C6-R koopt. -voor de laatste type C5-R kiest, die van bijv GLPK of LA Adventures, en dat GLPK of LAA een nieuwe C6-R koopt |
Quote:
|
Quote:
En is daar wel budget voor om midden in een seizoen even 2de wagen te kopen? En zomaar wisselen van chassis zullen ze wel niet doen bij P&M. Quote:
Quote:
Maar volgens mij word het 1 voor Luc Alphand en 1 voor GLPK. |
Ik zie niet in hoe GLPK opeens aan het budget moest komen om er nog een C6R te kopen. Ik denk dat er 1 naar Luc Alphand gaat, en 1 naar PSI.
|
Quote:
even een opsomming van alle C5-R en C6-R chassis waar die zich nu bevinden C5-R #001 -> In 2002 aangekocht door Harry Yeaghy (privé verzamelaar) C5-R #002 -> Geen idee waar deze is C5-R #003 -> Geen idee waar deze is C5-R #004 -> In 2003 aangekocht door Chip Miller (privé verzamelaar) C5-R #005 -> Eind 2005 aangekocht door SRT C5-R #006 -> Eind 2005 aangekocht door PSI C5-R # 007 -> Begin 2003 aangekocht door SRT C5-R #008 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar) C5-R #009 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar) C5-R #010 -> Eind 2005 aangekocht door Luc Alphand Adventures C5-R #011 -> Begin 2005 aangekocht door GLPK/Carsport C5-R #012 -> In handen van P&M, werd omgebouwd tot C6-R showcar C6-R #001 -> Eind 2005 aangekocht door GLPK/Carsport C6-R #002 -> Eind 2005 aangekocht door PSI C6-R #003 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn C6-R #004 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn |
Ik heb eens gevraagd aan Anthony Kumpen: "Momenteel gaan we nog geen 2e C6 kopen. Ook voor volgend jaar hebben we nog geen beslissing genomen, dus we zullen moeten afwachten. Dit hangt af van de sponsorbudgetten etc."
|
Ook bij SRT wordt er nog niets vrij gegeven: "Onze plannen voor in de toekomst zijn nog niet bekend, maar er wordt hard aan gewerkt."
|
Quote:
Ging het maar zo makelijk, maar het kan denk ik wel. 1ste C6-R: B. Longin & A. Kumpen 2de C6-R: M. Hezemans & ???? K. Mollekens, M. Goossens, J. Bleekemolen, K. Derbert F. Bouvy of J. Menten bij PSI wegkapen ???? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:50. |