![]() |
Quote:
Bij deze dan toch maar happy birthday he he sjoeke!!!!!!!!!! de kusjes zijn voor morgen wel he :) |
happy birthday barry ! :)
|
happy birthday beemer :)
de kussen die krijgde wel van Anneke XXX :p:p |
Anneke ge moogt er van mij ook geven aan hem... Heb het niet zo begrepen op mannen kussen :D
Ne gelukkige verjaardag Beemer |
Aangezien jij geen astronaut bent en ik geen prins, zal ik het kussen ook maar aan Anneke overlaten ...
Proficiat trouwens! We drinken er weeral ene zaterdag seh! |
Amai amai, Anneke haar lippen doen al pijn van al dat gekus!!! :)
Zaterdag gaan we der idd een paar ;) drinken!! Na de race wel te verstaan, want ik neem ademtests af in de pits :p:p:p |
Beemer van mij mogen jullie der ne paar(of meer) drinken voor de koers ook hoor als den ICP maar sober blijft :D
|
ne gelukkige alweer :crazy:
|
Quote:
GELUKKIGE VERJAARDAG BEEMER !! En jongen, als ik dat hier lees, denk ik dat ge er met 1 vat zaterdag niet vanaf gaat komen ;) |
** Happy Birthday Sofie**
18 !!!! waar is de tijd heen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Prachtige leeftijd. |
Opnieuw een jarige op De Paddock vandaag: Pietje (aka clioboy aka Mathieu) ne gelukkige en dat ge er nog veel moogt mogen! Tot zondag :+ :D
|
Gelukkige verjaardag !!!
|
ne gelukkige
|
Nen gelukkige verjaardag Piet konijn,maak er maar een feest van en euhh,tot Zondag ;)
|
Ne gelukkige hè Piet!
We zullen der binnenkort in Antwerpen eens ene op gaan drinken! |
merci mannekes, zoals ge allemaal weet is dat goed gevierd geweest ben er nog van aan het recupereren;);)
|
deze haal ik toch ff boven voor onze SMG-kenner Sledge die er 19 wordt ! Dat ge nog veel Buffy's moogt zien :D
|
Quote:
|
check babes-forum eh, ik draag die laatste post aan u op :)
|
Gelukkige verjaardag !!
|
Ne gelukkige sledge!
|
grazie
happy birthday (wel te laat ondertussen) .... ma da komt van teveel naar die babes te kijken :) airco |
Tijd voor raceboy om de feestneus boven te halen: 20 jaar al kwelt hij de wereld met NASCAR ! :D
ne gelukkige :) |
Gelukkige Verjaardag raceboy !!
|
Quote:
|
Gelukkige Verjaardag raceboy !!!!
|
Die verjaardag is pas Nu ;)
toch bedankt :) |
Ook van onzentwege ne gelukkige verjaardag hé Stijntje !
Mistery & Sonja |
En van mij ook ne gelukkige ;)
|
en nog iet : voor uwe verjaardag wensen wij U een schoon (en vooral een goe) lief hé Stijntje...Laat de zoektocht alvast al maar beginnen !!!
|
Aha, mijne teammaat is ook stilaan volwassen aan het worden!! :D :D
Proficiat hé !! Profiteer ervan. :+ |
Proficiat stijn , dat er nog vele jaren moge bijkomen e ;)
|
Proficiat Stijn!!!
|
Gelukkige verjaardag Stijn!
|
Gelukkige verjaardag eh Stijn!:)
|
Proficiat Stijn, voor uwen verjaardag moogt ge mee in de Clio of Mini. ( jij hebt dat trouwens nog te goed ). Samen met Marchall eens de komende weken. Wij vergeten nie rap iets zulle.
|
Quote:
Driesco, vergeet de plastiek zakjes niet hé **Off Topic*** Dit in tegenstelling tot andere, hé Marshal ! :mad: Wij hebben al meer dan een jaar een ritje tegoed van een bepaald team/piloot. :mad: **On Topic ** |
Proficiat Stijn. En nog vele rondjes NASCAR gewenst.
|
20? Wow dude, da's 2x10 :worship:
Tijd dus om den baard te laten staan; tijd om rustig uit bed te komen in plaats van eruit te springen; tijd om van dag tot dag te gaan leven en hoog tijd om ........ eens ferm te trakteren op de volgende meeting :bye: |
BTW stijn , goei voornemen voort nieuwe levensjaar : leert rechtsaf draaien ;) :D
|
All times are GMT +2. The time now is 07:09. |