De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Formule 1 seizoen 2005 - voorlopige line-up drivers (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10006)

airco 08-01-2005 09:56

kvind die helm nochtans goed gelijken met die van Webber :D

marcel 08-01-2005 11:38

Quote:

Originally posted by Maarten
Webber en Heidfeld hebben een andere overal, iets moderner, die linkse, weet begot zijn naam niet, heeft nog een overal van het standaard type, met een flap waar zijn naam op staat, dat zie ik niet bij de twee rechtse ... een indicatie van de combinatie voor volgend jaar?
lijkt mij eerder een indicatie dat Pizzonia geen nieuwe overall nodig had, aangezien hij der al ene had van williams...

airco 08-01-2005 12:59

Daar is hij nog te proper voor :D

nee ff serieus .. de logo's van RBS (Royal Bank of Scotland) staan er ook bij pizzonia al op ... En RBS sponsort nog maar sinds begin dit jaar :)

krikke 08-01-2005 14:11

Nu je het zegt, t'is de Webber... :eek:

The Interceptor 01-02-2005 14:00

Ondertussen zijn de meeste stoeltjes bezet voor 2005. Nog één bij Minardi, Jaguar en Jordan.
Jep, nog maar eentje bij Jordan, pitstoptv.be meldt net dat Karthikeyan de eerste rijder wordt bij Jordan, dit had ik zelf wel niet verwacht eigenlijk.
Benieuwd wie de tweede rijder dan gaat worden. Van mij mogen ze er voor ne keer eens nen Hollander inzetten :) Doornbos dus. Denk dat die toch iets beter kan preseteren als Glock.

marcel 01-02-2005 16:13

presteren met een Jordan? I think not. ;)

gwyllion 01-02-2005 18:01

Quote:

Originally posted by marcel
presteren met een Jordan? I think not. ;)
Dit jaar zal er een iets deftigere motor in de Jordan steken (Toyota klantenmotor). En misschien is er wat meer geld voor handen dankzij Midland.

gwyllion 01-02-2005 18:25

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Jep, nog maar eentje bij Jordan, pitstoptv.be meldt net dat Karthikeyan de eerste rijder wordt bij Jordan, dit had ik zelf wel niet verwacht eigenlijk.
Benieuwd wie de tweede rijder dan gaat worden. Van mij mogen ze er voor ne keer eens nen Hollander inzetten :) Doornbos dus. Denk dat die toch iets beter kan preseteren als Glock.

crash.net denkt dat Tiago Monteiro wel eens de 2de Jordan piloot zou kunnen worden en dus niet Doornbos of Glock (wat de meeste lijken te verwachten).

Jordan ontkent ondertussen dat de deal met Karthikeyan helemaal rond is.

Jordan: No Karthikeyan deal done... yet. (crash.net)

FIRE 01-02-2005 19:15

De overname door Midland is denk ik nadelig voor Doornbos of Glock. Nieuwe bazen, nieuwe wetten.

A.J. 01-02-2005 19:18

A.J. 01-02-2005 19:19

Monteiro zou ook kans maken volgens crash.net. dus 2 smaakmakers van de world series die we in Zolder zagen rijden

Mark 01-02-2005 20:00

Quote:

Originally posted by FIRE
De overname door Midland is denk ik nadelig voor Doornbos of Glock. Nieuwe bazen, nieuwe wetten.
De keuze voor Narain Karthikeyan is wel verklaarbaar aangezien Trevor Carlin een van grote mannen binnen het Midland F1 team is. Karthikeyan heeft enkele seizoenen voor Carlin Motorsport in de diverse junior klassen gereden.

Daarnaast hebben die Russen grote belangen in India, dan is de keuze makkelijk gemaakt. Benieuwd wie het haasje is........Doornbos of Glock, of alletwee?

FIRE 01-02-2005 20:04

Al;s Glock het wordt kan Doornbos nog altijd 3e coureur worden. Iets wat misschien niet onverstandig is voor Doornbos.

Mark 02-02-2005 23:37

Quote:

Originally posted by A.J.
Monteiro zou ook kans maken volgens crash.net. dus 2 smaakmakers van de world series die we in Zolder zagen rijden
Monteiro gaat morgen bevestigd worden door Alex Shnaider, de Italianen van italiaracing lekken weer geweldig :D

Toch wel een verrassing deze line-up voor 2005, Doornbos voor testrijder?

gwyllion 03-02-2005 16:25

Quote:

Originally posted by FIRE
Als Glock het wordt kan Doornbos nog altijd 3e coureur worden. Iets wat misschien niet onverstandig is voor Doornbos.
Timo Glock rijdt volgens F1racing.nl volgend jaar in elk geval niet in F1. Hij richt zich nu op Champcar.

All times are GMT +2. The time now is 08:14.