De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Glpk Viper PT: tijd om Pagani boven te halen ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10789)

Bramzel 02-09-2005 09:22

Quote:

Originally Posted by racefreak
Het is niet echt moeilijk hoor om bvb een corvette te hebben maar je moet de centen daar op tafel kunnen leggen dan is alles te verkrijgen :+

Dat dacht je. Cadillac importeur Kroymans (hoofdsponsor -> corvette-europe) heeft moeten lullen als brugman om dat ding de oceaan over te krijgen. Zonder zijn hulp was het ding waarschijnlijk mooi in de US gebleven, ondanks alle centen.

The Interceptor 02-09-2005 12:37

Quote:

Originally Posted by Mark
Pfffffff, krijgen we een Corvette C5-R Cup ofzo? ;) :D Als de woorden van Hezemans in RTL Autosport waarheid worden is dit wel de meest logische gang van zaken.

En hoelang hebben we geen Viper - cup gehad? ;)

Ik weet toch niet of er op het einde van dit jaar al twee (of zelfs één) C6-R zou verkocht worden eigenlijk. Maar het is natuurlijk te hopen dat het zo wel is, én dat ze richting Hasselt mogen komen :)
Maarja, zal nog lang wachten zijn voor we hier iets over weten.

Thomaske, als de Viper niet tijdig hersteld wordt voor het Racing Festival, dat betekend dus dat wel GLPK dit jaar niet meer in de Belcar zullen zien?

Integra 02-09-2005 16:02

Quote:

Originally Posted by TYRI F1
omdat die pagani vet is?

maarja, n c6r is ook nie mis... tzijn moeilijke keuzes voor glpk...

Geen moeilijke keuze. Weg met de Pagani. 'k had ergens gehoord dat die al bijna verkocht was.

Brecht 02-09-2005 16:05

Quote:

Originally Posted by Integra
Geen moeilijke keuze. Weg met de Pagani. 'k had ergens gehoord dat die al bijna verkocht was.

Inderdaad, ik dacht dat die verpatst was naar Tsjechië

Scapa 04-09-2005 10:25

Dat GLPK volgend jaar met een C5 (of C6)-R in de Belcar zal racen zou wel eens te wijten kunnen zijn aan dat andere gerucht dat circuleert in en rond de paddock. Als ze competitief willen blijven zal de Viper niet meer volstaan waarschijnlijk...

Mark 06-09-2005 22:04

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Ter aanzwelling van de speculoos :)

We gaan weer een leuke speculoos-winter tegenmoet. De afdeling Eindhovuhhhh laat weer van zich horen in de jongste editie van Autosport.

Quote:

Hezemans targets C6.R

The GLPK-Carsport team has ordered two new Chevrolet Corvette C6.R chassis for its attack on next season's FIA GT Championship.

"I have put in my request to have two cars" said Hezemans, "Now I am waiting to be told a price and delivery time."

FIRE 06-09-2005 22:07

Quote:

Originally Posted by Mark
We gaan weer een leuke speculoos-winter tegenmoet. De afdeling Eindhovuhhhh laat weer van zich horen in de jongste editie van Autosport.

Oud nieuws: http://forum.depaddock.eu/showpost.p...0&postcount=61 ;)

gwyllion 13-09-2005 09:27

Quote:

Anthony Kumpen: "De wagen wordt zeker hersteld, maar zal niet klaar zijn tegen de volgende Belcar-race. Waarschijnlijk zal hij achteraf worden verkocht. Het feit dat de laatste Belcar-manche de FIA GT-kalender overlapt, doet de kans vergroten dat we het bekeken houden voor dit seizoen. Ook de Pagani is geen alternatief, omdat deze verkocht is en binnenkort vertrekt richting Tsjechië."
bron: pitstop.tv

marcel 13-09-2005 09:39

en wat gaan de Tsjechen er mee doen?

Scapa 13-09-2005 09:43

De Pagani-aap komt dan toch officieel uit de mouw. Altijd al geweten dat ze daar geen tijd en geld meer gingen insteken. Duur grapje geweest...

Thomaske 13-09-2005 11:10

Quote:

Originally Posted by marcel
en wat gaan de Tsjechen er mee doen?

Ze hebben plannen om aan te treden in het FIA GT kampioenschap. Ofdat dat volgend jaar al is weet ik niet zeker.

Mvg...

FIRE 13-09-2005 14:06

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ze hebben plannen om aan te treden in het FIA GT kampioenschap. Ofdat dat volgend jaar al is weet ik niet zeker.

Mvg...

Wie heeft hem gekocht? Bij Tsjechen en exotische wagens moet ik aan Charouz denken.

Thomaske 13-09-2005 18:56

Weet niet precies hoe 't team heet maar weet wel dat ze een zwarte Ferrari hebben. Als ik met niet vergis een 360 Modena en dat ze ook heel veel brokken maken.

Mvg...

redje 13-09-2005 19:28

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Weet niet precies hoe 't team heet maar weet wel dat ze een zwarte Ferrari hebben. Als ik met niet vergis een 360 Modena en dat ze ook heel veel brokken maken.

Mvg...

Is t dan MenX niet?

Thomaske 13-09-2005 19:44

Dat betwijfel ik. Maar sluit ik zeker niet uit. Zal er nog eens achter horen.

Mvg...

All times are GMT +2. The time now is 12:18.