![]() |
Pitstop.TV reportage van BH :worship: :worship:
|
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om de HIBN video review af te spelen? Na het interview met Kris W. op de grid hangt die bij mij vast. Als ik het met media player ipv quicktime afspeel, heb ik net hetzelfde voor... Vraag mij nu af of het aan mij ligt of aan de video zelf...
De onboard beelden in de Corvette met commentaar van Marc is trouwens schitterend! :cool: |
+/- een half uurtje geleden heb ik die samenvatting ook bekeken........zonder problemen tot het einde.
Idd, de opmerking van Goossens over het bordje 150 was een goeie :) Het zijn yards en geen meters.........daar zullen enkele "rookies" wel problemen mee hebben. Edit: tipje voor "bufferproblemen"...............ik zet altijd in het begin het pauze-knopje aan. Dan blijft die kloemel wel bufferen......na enkele minuten laat ik hem dan afspelen. |
Quote:
Die "slipper" in de 'banking' (denk ik) was ook wel cool: 'Daar ietske teveel gas gegeven!' :D Hopelijk komt dat ook in pitstop zaterdag... |
Quote:
|
En ondertussen het clipje na 2 uren toch kunnen uitkijken...zucht...
Die mannen van hibn verdienen van mij toch ook een groot applaus hoor. Steeds leuke interviews met de piloten en mooie beelden in de pitlane. Knap werk! :worship: |
Quote:
Quote:
Ook het geluidsprobleem komt eventjes ter sprake, indien er een vervolg op Brands Hatch zal zijn dan gaat men een zero-tolerance beleid hanteren. Benieuwd of de Clowns ;) van de organisatie dit punt gaan opnemen in de nieuwe reglemeten voor 2006. Een limiet van 118/120 dB zou ik persoonlijk niet erg vinden. |
Hey
Ondertussen staat op Pitstop.tv ook de video van Brands Hatch. Als ik het goed begrepen heb, moet je voor het kijken van die uitzendingen op Internet betalen. Maar deze keer komen de beelden bijna allemaal van HIBN.tv . Ik heb beiden gezien gisteren en zag dus veel hetzelfde. Die on-board actie was echt wel mooi om te zien. Groetjes Yvonne |
het aantal deelnemers dat aankomt speelt bij geen rol.
Bij mij telt het niveau en dat is vind ik zo slecht nog niet. |
Belcar is in Europa top. Er moet natuurlijk steeds aan gewerkt worden om het top te houden.
Het publiek in Brands was er eentje van kenners. Zelden gezien dat vrijwel iedereen de hele race volgde, van minuut 1 tot minuut 125. Bij ons begint het publiek na 10 minuten rond te wandelen en weet slecht 5% wie er in de top 5 rijdt. Deze race wist iedereen het. Veel leuker om tussen te vertoeven op de tribune dan in België. Let's go back to Brands Hatch, daar krijgt Belcar tenminste het respect dat ze verdienen. Teams in de boxen (de eerste keer tijdens een buitenlandse uitstap), Speaker die perfect op de hoogte was van "alle" teams, zowel van de Corvette als van bv de Saker of de BMW van Meijers... Denk dat er meerdere Britse teams de overstap zullen maken in de toekomst. Ian Kahn, Richard Westbrook en Calum Lockie, de britse gasten hebben zich kostelijk geamuseerd en zien meer Belcar races wel zitten hoorde ik hun zeggen. |
Quote:
|
Ik heb gisteren de Italiaanse GT's eens bekeken. Nu, daar kan Belcar niet mee vergeleken worden. Er rijden daar 2 550's (BMS), een Maserati, de Lambo van Reiter heeft een wedstrijdje meegedaan, nog een paar 575's, ...
|
in het Italiaans GT kampioenschap hebben tot op heden 19 wagens punten gescoord en zijn er gemiddeld een 16 tal finishers
In Frankrijk vinden we 56 piloten terug die met 28 wagens gereden hebben over het hele seizoen In de Belcar hebben we reeds 38 GT's en 11 toerismewagens die in de punten gereden hebben. Er hebben al 12 guest wagens meegereden. In totaal hebben reeds 162 verschillende piloten aan de start gestaan van en BELCAR manche 2005 waarvan er 121 punten gescoord hebben. Wie doet beter buiten de Langstreckenpokal op de Nürburgring? FIA GT en LMES staan natuurlijk op een ander niveau. Maar als nationaal kampioenschap kan de Belcar zeker de concurentie aan in Europa. In deze tread werd er vooral op gewezen door Mark dat er "slechts 30 wagens" aan de finish stonden in Brands Hatch. Toch ver boven het europese gemiddelde... |
Quote:
De lange Belcar-reportage wordt nu al een jaar of 3 gemaakt door Videohouse in een productie van Werner Van Hoof. Die montage van ongeveer 50 minuten wordt ter beschikking gesteld van alle Belgische TV-stations en van een aantal zenders in het buitenland zoals de Finse TV. Ook de mensen van HIBN krijgen diezelfde montage toegestuurd, meestal op dinsdagavond na de race. HIBN zet de montage integraal zonder commentaar online, Pitstop.TV voorziet de beelden eerst van commentaar en pas dan gaat het materiaal online. Iedereen krijgt dus de beelden van Videohouse, dat werkt in opdracht van Circuit Zolder. En de online-video's van Pitstop.TV zijn exclusief voor abonnees van Belgacom ADSL. Er staat nergens dat er voor moet betaald worden. Wie alsnog de onboardbeelden van Marc Goossens op Brands Hatch wil zien, kan straks terecht op KANAALTWEE vanaf 14u40. Dan stellen we ook de Gumpert Apollo voor. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:07. |