![]() |
Nen dikke proficiat voor Priaulx en ook RBM zenne.
Knappe prestatie, wederom het bewijs van wat voor een geweldig en competitief team dit is. Bangelijk, k zen echt content! Jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:bye: :gas: :applaus: |
Mooie prestatie van Priaulx en RBM, zeker dubbel en dik verdiend!
Overigs erg sterke prestaties van de Chevrolets. Zojuist ook nog naar de F3 race gekeken, en die was ook weer super om te volgen. |
Quote:
Dank u wel |
menu is gedisquamificeers
* Menu: excluded due to infringement of the sporting regulations (only 1 litre of fuel left in the tank) (wtcc.com) echt belachelijk hij heeft de finish gehaalt hij heeft zelfs op eige kracht tot in de pitlane gerede !! |
1 overwinning op 20 races voor Priaulx, geen waardige wereldkampioen...
|
Priaulx heeft 11 maal op het podium gestaan,Giovinardi 7 keer en Dirk Muller maar 6 keer...
Priaulx heeft 4 keer een race uigeereden zonder punten,Dirk Muller 6 keer en Giovinardi 5 keer ok..Priaulx heeft dan maar 1 race gewonnen, maar hij is wel degene wat het meest constante heeft gereden van de 3 titel kanidaten en dat maakt van hem (vindt ik) de verdiende wereld kamioen ! |
Hoe kun je nu races winnen als je constant met een "tweede pasagier" (60kg) moet rondrijden.
|
Quote:
|
Quote:
Verassend dat iemand als Farfus juist op een moeilijk circuit als Macau weinig schade op heeft gelopen...;) Quote:
Proficiat aan Priaulx en RBM. Jammer dat Coronel in de eerste ronde reeds uitgeschakeld was anders had hij toch nog een grote kans gehad op het kampioenschap. Nu is hij vanwege de dubbele punten teruggevallen naar een 5e plek. |
Quote:
Wat voor een mega belachelijke uitspraak is dit nu ? niveau -10 ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik denk dat we veel moois kunnen verwachten van de Chevies volgend jaar. Is er al iets meer bekend over het aantal wagens ze zullen inzetten en de piloten (dezelfde veronderstel ik)? |
Tja, hier hebben sommigen geen respect voor iemand anders zijn mening. Mark, gelieve mijn naam hier te schrappen en mijn account mag je opheffen.
|
Quote:
Voorwaarde om gerespecteerd te worden, is echter wel dat je je op een volwassen en gefundeerde manier gedraagt als je je in een discussie mengt. De uitspraken die jij hier doet en de manier waarop je reageert wanneer dat bij anderen terecht weerstand oproept, zijn ronduit kinderachtig en belachelijk. :no: |
All times are GMT +2. The time now is 14:26. |