![]() |
Quote:
De volgende press relaese komt vers binnen: Quote:
|
Quote:
Het blijft toch wel opvallend dat die Franchi steeds makelijk de nodige centen vind (en dan nog in België). Ik zie er stickers ophangen van Radio Contact, hobby garden, Renault Trucks, Mapei, Total en Creyfs. Het zijn bijna allemaal bedrijven "born in Belgium", hij kan ze steeds overtuigen terwijl al enkele andere toppers (al op hoger niveau en met minstens evenveel toekomst perspectieven) amper steun vonden van Belgische bedrijven... Het strafste van de zaak vind ik nog dat hij al z'n sponsors kan overtuigen zonder dat hij één meter gereden heeft in de wagen, en ze dus totaal niet weten waar hij staat t.o.v. de concurentie... De kans dat D'Ambrosio bij KTR zal rijden komend seizoen is redelijk klein volgens turbomagazine.be, Jérôme zou nu nog steeds maar de helft van het nodige budget hebben voor een seizoentje WS :(. Zal Epsilon de redder in nood worden voor Jérômeke? (daar kan hij ongetwijfeld aan halve prijs rijden door de zeer sterke teamsponsoring dat de Basken hebben) |
Quote:
|
Pavlovic sign with Cram in World Series?
Milos Pavlovic sign with Cram for 2006 season in World Series? Yes for italian www.stopandgo.tv :eek:
De Paddock Forum confirm? :bye: |
Volgens mij is de kans redelijk klein dat we Jaap van Lagen gaan zien in de World Series dit seizoen, ik lijd het af uit het volgende dat ik las:
Quote:
Het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat hij nu nog aan de nodige budgetten gaat geraken ... Ik las wel net op de site van Jaap zelf het volgende: Quote:
|
Quote:
|
Met de komst van James Rossiter hebben de mannen van italiaracing al een lijstje gemaakt van wie waar al zeker zal gaan rijden. Normaal zullen de meeste lege plaatsen wel worden ingevult de week na de eerst komende collectieve testen op 22 en 23 maart, de week erna zullen ze 2 dagen gaan testen in Le Mans.
Carlin: - Colin Fleming (USA) - Michael Aleshin (RUS) Comtec: - TBA - TBA Cram: - Ben Hanley (GB) - Milos Pavlovic (YUG) Draco: - Pastor Maldonado (VEN) - Tomas Kostka (RC) Epsilon: - Steven Kane (GB) - TBA Eurointernational: - TBA - TBA GD Racing: - TBA - TBA Interwetten: - TBA - TBA KTR: - TBA - TBA Jenzer: - Alvaro Barba (SPA) - TBA Pons: - Celso Miguez (SPA) - James Rossiter (GB) Prema: - Gregory Franchi (BEL) - Christian Montanari (ITA) RC Motorsport: - Bruce Jouanny (FRA) - Borja Garcia (SPA) Saulnier: - TBA - TBA Victory: - TBA - TBA |
Diezelfde Italianen hebben inmiddels Susie Stoddart geschrapt bij Comtec en noemen nu Robbier Kerr als mogelijke kandidaat.
Nu Victory Engineering samenwerkt met Carlin gaan de geruchten dat zowel Alvaro Parente als Hayanari Shimoda bij dit WSR-team worden gestald. Carlos Iaconelli en Andy Soucek zijn ook al enkele keren genoemd als coureurs voor Interwetten hoewel dit ook al meerdere keren tegengesproken is. Maar waar rook is, is vuur. |
Quote:
Blijven er 2 teams, met dus 4 zitjes? Blijven ze bijde hun teamnaam behouden? De voorbije dagen zijn er nog 2 "krabbels" gezet voor het komende WS seizoen: - Steven Kane naar Epsilon (heeft nog gestest de voorbije winter bij KTR) - Bruce Jouanny naar RC Motorsport (ex KTR pion, 2004) Ik heb het lijstje 2 posts hierboven aangepast... ;) |
|
Bijna alle teams hebben wel coureurs die genoemd worden als kandidaat voor een zitje bij het betreffende team...op 1 team na.
EuroInternational heeft nog geen enkel 'gerucht'. Hetzelfde voor hun ChampCar verhaal...veel gepraat in 2005 echter tot nu toe geen enkele aanwijzing of het doorgaat en wie er gaat rijden. Gaan zijn überhaupt nog starten ? :) |
RC motorsport heeft haar volledig line-up al bekend gemaakt. Nadat Bruce Jouanny nog maar pas bevestigd is, hebben de Italianen de Spanjaard Borja Garcia als 2e piloot bevestigd.
(ik heb hem toegevoegd in het lijstje) |
Er gaan de geruchten dat Saulnier het voor bekeken houd en dat Tech1 (mégane trophy) heel de handel overkoopt. Een naam die daar dan al word vernoemd is de jonge fransman Eric Salignon.
Ook de namen van Simon Abadie en Mathieu Lahaye (piloten v tech1 in Mégane trophy 2005) komen in het stuk voor... Bron: ten-tenths |
De vervanger van Susie? Jawel, de welbekende Edwin Jowsey ;)
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:56. |