![]() |
Wat een final lap :eek:
Chevrolet neemt eerste 4 plaatsen in :applaus: Harvick knap naar voor gekomen en het nog afgemaakt ook. Bowyer op zen dak en in brand over de streep als 18de :crazy: En zen startnummer stond al ondersteboven op de wagen :D |
prachtig hoe Harvick in de laatste 2 bochten naar voor schoot, met hulp van Kenseth
wel spijtig voor Mark Martin. zou een prachtig verhaal zijn, 20+ pogingen, en dan eindelijk eens winnen terwijl ge eigenlijk de jongeren van het team moet begeleiden |
Daytona 500...
The best race of the year... Volgend jaar mis ik hem voor geen geld van de wereld... Ga mijn vlucht al boeken! |
Quote:
Uitspraak is van een zekere fish88 :rolleyes: Ga alstublieft niet zo een oordeel vellen als je nog maar 1 nascar race hebt gezien en als je favoriet het niet zo schitterend doet. |
wat een finish :D wel nogal een harde klap voor bowyer.
Wel spijtig dat mark martin niet heeft gewonnen maar toch fantastisch van harvick.(eigenlijk wou ik dat kyle busch won maarja) |
Quote:
En hij is ook de enigste reden dat ik kijk, zonder Montoya zou ik niet eens kijken ;) |
Voor wie eht niet gezien heeft, de 2 laatste ronden: http://www.youtube.com/watch?v=kdLxUsA6P0Q
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Montoy is 19e geworden in een race waar 43 deelnemers waren gestart. Als Rookie is dat zeker niet slecht. Of wordt er van hem verwacht dat hij ineens top 5 gaat rijden? NASCAR en F1 zijn totaal verschillende disciplines. Absolute snelheid over enkele rondes heeft hij wel, nu moet hij het nog leren doseren en zijn wagen leren afstellen.
Dat iemand zoals Montoya niet bij de top rijdt toont ook aan dat "rondjes rijden" niet zo gemakkelijk is als het lijkt. |
Quote:
|
De weg naar huis van Daytona 500 is nog gevaarlijker ;)
Police said bumper-to-bumper traffic on Interstate 4 after the Daytona 500 led to a road-rage shooting that left a Land O Lakes man dead bron: www.news4jax.com |
Onder de gele lijn mag nu toch:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:49. |