![]() |
Quote:
|
Spykers waren al niet erg vooruit te branden, buiten 1 podium ben ik nog altijd niet onder de indruk van hun.
|
Ik denk dat de motor van Spyker altijd al een van de grootste problemen is geweest. Zowel betrouwbaarheid als vermogen lieten te wensen over. Porsche claimt bv. 485 pk voor de 997 GT3 RSR, terwijl Spyker slechts 450 pk beweert te produceren.
|
De Porsche heeft dan ook weer grotere restrictoren (en bredere banden) waardoor ze 100 kg ballast hebben. (1150 + 100 = 1250 kg voor de 997 RSR)
Het probleem zomaar afschuiven op de motor lijkt mij dus niet correct aangezien de F430GT ook 'slechts' 450 pk spuwt. Grootste probleem bij Spyker is altijd geld geweest, lijkt mij niet dat er bij Porsche of Michelotto daar een gebrek aan is. :cool: |
En niet te vergeten dat er maar 2 race Spykers zijn. In tegenstelling tot Porsche en Ferrari die veel meer teams en auto's en waardoor veel meer data tot beschikking hebben.
|
Misschien iets te vroeg voor 2008, maar iets voor 2009?
Quote:
|
Quote:
Ik vind hem ontzettend veel lijken op een McLaren F1 GTR. Vooral dat de piloot in het midden zit, de grote air intakes aan de zijkant en nog wat details. |
Quote:
Mooi is anders overigens |
Quote:
BMW zal in Januari ook een concept studie van een nieuwe GT2 o.b.v. de M3 presenteren op het autosalon in Detroit, de wagen zou (kunnen) racen in 2009. |
Quote:
Het is ondertussen trouwens niet meer duidelijk over er wel een LMP1 Evo reglement komt. |
DSC bevestigt deelname van Luc Alphand met 2x Corvette CR6 aan volledig LMS + Le Mans 24 mits beide wagens worden uitgenodigd. Helaas (nog) geen melding van deelname van 1 of beide wagens aan Spa 24H. :(
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik herinner me een uitspraak op een bepaalde site die ik niet ga vernoemen ;): 'Reiter Engineering aan de start in geslecteerde LMS-races.' De volledige Fiagt rijden ze ook, maar dat stond er niet in... :rolleyes: |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:05. |