![]() |
Quote:
De inzet van 2 LMP's heeft echter gevolgen voor het Spyker programma, m.a.w. geen Speedy Spyker meer. Je kon ook moeilijk verwachten dat een privé-team in deze moeilijke tijden 3 wagens in 3 verschillende klassen kan prepareren. Verder kunnen we ook melden dat Virgo Motorsport 2 Ferrari's zal inzetten. De eerste onder Virgo Motorsport met de Broers McInerney, de 2de onder de naam "Team JMW", met Rob Bell als eerste rijder. Beide wagens zullen op Dunlop's rijden. |
Volgens DSC:
Quote:
|
Leo Mansell, zoon van Nigel, zal samen met Antonio Garcia de Team Modena Ferrari F430 bemannen.
Bron: endurance-info Mvg |
Garcia en Fassler naar GM/Corvette voor Sebring en Le Mans?
Quote:
|
Volgens mij is dit leuk nieuws:
Quote:
|
Garcia en Fassler vervangen wie bij Corvette?
Kan niet wachten op de eerste foto's van de Aston Martin LMP1 in Gulf kleuren :cool: |
Quote:
|
Sorry, ik had het bericht te snel gelezen. Fellows is met pensioen en Papis gaat richting NASCAR.
|
Quote:
Voorlopig dus wishful thinking, maar dan wel van een aangename soort :) En van mij mogen ze er allemaal bij zijn :D |
Het verhaal staat ook te lezen in de Autosport van 15-01. Een van de bronnen die daarin genoemd worden is Frederic Dor! Niet de minste gezien zijn banden met Prodrive / Ferrari 550 en AM DBR9. Een van de oorzaken waarom e.e.a. nog niet officieel bekend is zijn de problemen waarin AM op dit moment zit. O.a. 600 man op straat, zie http://business.timesonline.co.uk/to...cle5536941.ece
|
Toch Audi's in het LMS:
Quote:
:):):) Hoe financierd Kolles dat toch allemaal? En wat betreft Albers z'n kansen. Die schat ik laag in want ik kan me voorstellen dan Audi haar fabriekscoureurs uitleent aan Kolles. |
Quote:
Met al die winterse knolseldertijdverhalen (er zijn nu geen komkommers) gaan we naar een ongezien aantal LMP1 & 2 wagens. Nog even en er is geen plaats meer voor GT2 :rolleyes: |
Ik ben benieuwd wie de kosten gaat betalen om de R10 aan het reglement van dit jaar (kleinere achtervleugel en restrictor) aan te passen.
|
Quote:
De beste man moet toch op bepaalde vlakken een genie zijn. Kwaliteit hebben zijn teams in de F3 en DTM nooit laten zien. En toch, altijd goede contracten en contacten. Lijkt me wel de ideale set-up voor Audi om via de zijkant een "tweede fabrieksteam" op Le Mans actief te hebben. |
De Deen Christian Bakkerud naar Kolles:
http://www.motorsport-total.com/mehr..._09011906.html |
All times are GMT +2. The time now is 10:14. |