![]() |
Williams heeft vrienden:
Quote:
|
Quote:
|
nu las ik daarstraks op het werk in het laatste nieuws dat schumacher op sliucks ou hebben getraind met die f1 uit 2007 en dat dit ook verboden is?
|
Quote:
|
Niet te doen, hoe gretig alle journo's het hele Schumacher verhaal gebruiken om de F1 vakantie- en dus komkommerperiode te overbruggen.
Al rijd ie met 4x4 banden onder de 2007 auto, wat kan mij dat schelen, of gaat de concurrentie proberen erachter te komen of er niet stiekem kers aan boord zit van de 2007? Moest Ik één of andere commissie van de FIA/FOTA zitten, zou ik een tussenoplossing voorstellen: Schumacher met de F60 laten testen ten koste van startgrid posities. Per testdag moet ie 10 plaatsen achteruit op de grid starten per gestarte GP. Dus, als hij 1 testdag aflegt, dan de eerstvolgende GP. Legt hij 2 testdagen af, dan de eerste 2 volgende GPs. Een testdag stemt overeen met 1,5 uur in de ochtend en 1,5 uur in de namiddag, zoals op een reguliere vrijdag van een GP weekend. Is dat gezemel onmiddellijk opgelost. Quote:
|
Quote:
Testen met een F1 2007 op GP2 slicks? Op zich heeft dat weinig waarde voor een GP in 2009 met een F1 2009 en F1 slicks 2009. Er zitten weer angsthazen uit de F1 spijkers op laag water te zoeken. Van de andere kant, Schumi komt weer in de buurt van zijn andere nickname Sjoemel. Ach ja, als ik "master of puppets" was in de F1 liet ik Schumi lekker starten in Valencia of Spa met een zware illegale F1 zodat ie kan winnen. Zou zeer goed zijn voor de sport qua fans, tv-ratings, sponsorsdeals en wat nog meer. Hij is geen bedreiging voor het WK en alle sponsorbedragen kunnen weer de hoogte in. Een win-win situatie voor iedereen. |
op autosport.com staat een filmpje waar Massa geinterviewd wordt. het ziet er al een pak minder dramatisch uit: een goed blauw oog, en that's it.
|
Daarstraks op Classique21 gehoord dat het nog helemaal niet zeker is dat Schumi zal rijden eind augustus. Hij zou immers zelf nog te veel last hebben van zijn nek ten gevolge van het motorongeluk dat hij eerder had dit jaar.
Staat ook te lezen op autosport.com: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77566 |
Quote:
|
Quote:
|
Het lijkt me meer dan normaal dat hij last heeft van zijn nek, als je al even niet meer de G's van een f1 gewend bent, en dan nog met een blessure..
Ik schat de kansen toch hoog dat Schumacher gewoon gaat rijden hoor. hij is blijft trouwens maar testen, omdat hij van williams en de redbull teams niet met de mocht F60 rijden, en omdat er al een kleine rel was onstaan over het twijfel rond de slicks op de wagen van 2007, is hij maar in een kart gesprongen :eek: http://www.michael-schumacher.de/?pa...=82385&lang=uk |
All times are GMT +2. The time now is 17:02. |