![]() |
amaai, is die yaris nog wel goed na die 10 uren want die begon elk uur meer te dampen.philipe jacobs kon er nochtans schoon mee driften in de 1 ste linkse
|
Quote:
maw 'k versta der nie veel van :D |
Quote:
:rolleyes: En in het Nederlands zou dat zijn? We spreken hier allemaal graag een verstaanbare taal, kwestie dat de Limburgers ook kunnen volgen :+ Dus volgende keer graag AN. |
vertaling is: ze zullen dit jaar ook wel van de partij zijn, ook al staat de porshe van de broers wouters te koop
denk ik toch.... :p |
maar dan wel porsche en wauters :fight:
|
Quote:
|
Quote:
|
ok die 700 pk is gewoon afgerond......pak 680 of 670 who knows....maar het is zeker mogelijk hoor de corvette zit boven de 600 (normaal gezien zonder restrictoren) de vipers....en nog wel een paar...zeker de belcar niet onderschatten....ze komen niet voor nix vanuit finland om te racen bij ons eh
en een team als ad is denk ik wel in staat om zo'n motor te bouwen.... |
Quote:
|
voila pipo hier is het stevigste tegen argument dat er is
vaneenande ex-werknemers zel...oogetugien :D :no: |
Quote:
|
nene wij hadden het over die van de 24 uur
ma wegaan nu ni moeilijk doen eh :D |
Quote:
Allemaal dingen die we niet weten. Een motorbank kun je zo afstellen dat je doordeweekse diesel van 60 pk er ook plotsklaps 120 leverd. Ik hoor dat allemaal graag vertellen, maar voor mij zijn dat gewoon verkoopsargumenten. Zie de wagen van Penders. De eigenaar zelf zegt dat ze vroeger zelf maar met 450pk rondreden en de laatste race van de belcar hadden ze een nieuwe motor met 470pk. Wel goed genoeg om de eerste startrij te delen voor al die monsters met 600+ pk. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:13. |