![]() |
Normaalgezien is dat onmogelijk, maar ik vermoed dat Stéphane Ratel hier wel een deal zal willen sluiten met constructeurs en/of met transportmaatschappijen...
|
Het lijkt nu officieel: de Nissan komt naar de 24 uren van Francorchamps!!! ;)
(speedactiontv) |
Weet iemand of Prospeed 09 RSR's zal krijgen en indien ja, wanneer?
|
Volgens bepaalde niet-officiële bronnen zal Prospeed inderdaad '09-auto's krijgen, en dat waarschijnlijk in de loop van de maand... :rolleyes:;)
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ok, begin maar te eten dan.
|
Smakelijk :D
|
Quote:
Nu Trackspeed krijgt geen spec 2009 maar koopt er één. De reden waarom Prospeed er nu geen zal hebben weet ik niet, maar dit kunnen er zoveel zijn. Prospeed heeft nog de 2008 spec's en wilt niet extra inversteren in nieuwe? Zitten nog steeds in crisis tijd dus dit kan een logische verantwoording zijn denk ik zo. Evenzeer voor waarom Porsche geen 2009 spec aan Prospeed uitleent. Nuja, dat zal wel iemand anders hier op het forum kunnen verklaren neem ik aan. Maar ik vind het ook raar en zeer spijtig dat Collard en Westbrook niet met 2009 spec zullen rijden. Hebben ze nodig vrees ik voor volluit te kunnen gaan in het kampioenschap. Wat ik me afvraag is of het Brixia exemplaar een 2008 of 2009 spec is? Die ging echt wel snel in Paul Ricard! |
Idee van Trackspeed is de 2008 wagen inzetten voor citation cup en een 2009 wagen voor de GT2 klasse. Of dat een volledig nieuwe 2009 spec is of een 2008 met updates weet ik niet.
|
Quote:
|
Het lijkt erop dat Walter Lechner Jr. de teamgenoot wordt van Thomas Mutsch op de Matech Ford GT1 ;)
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Nuja, we weten alvast dat er dus 2009 updates opzitten wat we als positief kunnen beschouwen. Wel sterk van Lucchini om met die BMS porsche zo snel te gaan, endurance-info.com bevestigde dat het hun exemplaar was dus daar zat je er goed op Gregory. :) |
WIe is de Belgische PMB motorsport die met een 996 GT2-R aantreden in G2?
|
PMB was vroeger JMT die de PSI-biturbo's hebben gekocht lang geleden...
|
Quote:
Weet er iemand iets over de testdagen morgen en overmorgen in Algarve? |
En weet er iemand iets van de testdag van de 24H?
Dank bij voorbaat. |
James Ruffier en Bert Longin, het pilotenduo op de SRT Corvette voor de FIA GT :)
Bron: Persbericht |
Goed voor de digitale kijkers onder ons die alleen het basis pakket hebben, exqi sport zal alle FIA GT races dit jaar LIVE uitzenden! Weet niet of het al eerder gemeld was op het forum maar op autosport.be geeft de zender zojuist (lees vandaag) de bevestiging hiervan. Prachtig nieuws m.a.w.
|
We worden tegenwoordig goed verwend als autosportliefhebber... zou Exqi Sport ooit HD worden? :)
|
Quote:
bron: http://autosport.be/news/2009/04/22/...ietLevenslicht |
Op de entry list staan nu 27 wagens: 13 GT1's (2x Maserati, 4x Corvette, 4x Saleen, 2x Ford, 1x Nissan), 12 GT2's (7x Ferrari, 4x Porsche, 1x Aston Martin!, en ten slotte de PMB Porsche en een Corvette GT3 voor Jean-Claude Lagniez... :)
|
Jos Menten en Markus Palttala op de DKR Corvette... :gas:
fiagt.com EDIT: De twee namen zijn nu terug verwijderd, hopelijk komen we het duo op de Corvette snel te weten... |
Quote:
Bevestiging op www.speedactiontv.be door Dany Lallemand van DKR: Quote:
|
Weet iemand welke corvette C5-R naast de C6 staat?
http://www.pk-carsport.com/pics2009/...on/BRD8888.jpg Is dit die van 2 jaar geleden in een ander jasje? En heeft PK ook nog die Saleen staan? Verder vertelt Mike Hezemans: Quote:
Bron: http://www.autosport.nl/news/17766/f...gt_wagens.html |
Is volgens mij geen C5-R.
|
Quote:
|
Of Z06 GT3.Is maar een gok.
|
Quote:
|
Quote:
|
Is dat geen Callaway Corvette? Waar zijn die Vette-kenners hier als je ze nodig hebt?:p
|
Als ik me niet vergis is dit gewoon een C5 straatversie.
Maar dat doet er eigenlijk niet toe é! Mvg |
Quote:
|
Quote:
|
Het is een Z06 van de vorige generatie, voorbeeldje ook hier: http://www.teamtindallracing.com/Cars/TTR015.html (kan geen foto van PB uploaden wegens restricties op het werk).
|
Uit perstbericht van Nissan valt te lezen dan ze Adria overslaan en we ze in Oschersleben terug gaan zien. Volgende race dus 1 GT1 spec2010 minder.
Wel zou volgens de piloot van de Corvette GT3 die mee reed in Silverstone er buiten zijn Corvette nog wel eens meer GT3's aan de start kunnen komen. Hopenlijk dan wel met iets snellere piloten want die Corvette werd echt wel traag bestuurd op Silverstone. |
Nissan had voor het seizoen al 3 wedstrijden bevestigd; Silverstone, Oschersleben en Spa ;). De vierde wedstrijd moet nog gekozen worden.
|
All times are GMT +2. The time now is 03:30. |