De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   *** Officiële aankondiging : De Paddock Leden Evenement 2003 !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6291)

Mistery 11-11-2003 18:52

Als de aperitief "rekbaar" moet zijn, dan gaat dat toch iets heel speciaals zijn zenne :D

Speesman 11-11-2003 19:09

Quote:

Originally posted by boosterke
speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh :)
Geen probleem ;)
Ik ga de zondag er waarschijnlijk wel met kleine oogjes staan. Want waarschijnlijk eerst blijven plakken in Herselt de zaterdag, dan nog ' s nachts naar feestje in Leuven en zondagmiddag dan naar Hasselt. Gaat vermoeiend worden ... :)

Mark 12-11-2003 01:04

Voor Sennake

Een vijfde piloot, met budget ;) :D, komt team speedlovers.com versterken. Tigerracing ( Marc Van Goethem ) komt het team versterken..........

Mistery 12-11-2003 18:36

Sennake,

De vierde naam voor MRT II : Seppe Heymans...

Sennake 12-11-2003 18:50

Dat staat allemaal genoteerd, blijft enkel de vraag : wie van de blauwe-vakjes-mannen blijft nog spaghetti eten?

Het gaat dus nog om :
[list=1][*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Seppe Heymans[*]Marc van Goethem[/list=1]

Mistery 12-11-2003 18:52

1 / 2 / 3 : geen spaghetti

Sennake 12-11-2003 18:54

Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier nog steeds verzameld.

Wil iedereen nog eens een laatste maal checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt?

Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB?

Dank je voor de medewerking.

PS : ik zie 2 Dieters staan in "Mistery Racing" en "BPC racing". Dat is toevallig toch niet 2 keer dezelfde eh? :D

fordje 12-11-2003 19:09

Quote:

Originally posted by Sennake
Dat staat allemaal genoteerd, blijft enkel de vraag : wie van de blauwe-vakjes-mannen blijft nog spaghetti eten?

Het gaat dus nog om :
[list=1][*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Seppe Heymans[*]Marc van Goethem[/list=1]

Tenzij nog tegenbericht van hemzelf, blijft Marc geen spaghetti eten.

Sennake 12-11-2003 19:16

Ok, alle blauwe vakjes zijn weg nu.
Ik sluit dus alles af en als er nog iets verandert zullen we de financiële kant zaterdag ter plaatse regelen...

ralff1 12-11-2003 21:45

Quote:

PS : ik zie 2 Dieters staan in "Mistery Racing" en "BPC racing". Dat is toevallig toch niet 2 keer dezelfde eh? :D [/B]
Naar mijn weten niet :D ;)

Speesman 13-11-2003 03:13

Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.

Guido 13-11-2003 11:06

Quote:

Originally posted by speesman
Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.

Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor :D

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...

Mistery 13-11-2003 11:12

Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...

redje 13-11-2003 14:26

Quote:

Originally posted by Huudo
Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor :D

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...

Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. :rolleyes: Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.

flugel 13-11-2003 17:50

Quote:

Originally posted by redje
Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. :rolleyes: Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.
Welk team is da GKS? nog nooit van gehoord...

Sennake 13-11-2003 17:52

Quote:

Originally posted by Mistery
Sennake,

En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?

Speesman 13-11-2003 18:04

Quote:

Originally posted by flugel
Is team van Genk denk ik.

Sennake 13-11-2003 18:43

Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!

Mistery 13-11-2003 18:44

Quote:

En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?
Ik denk van niet... zal het hem straks nog es vragen...

Guido 13-11-2003 19:03

Quote:

Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!

Sennake de meester in het overhoop gooien van mijn plannen - grapje! ;) Ik had mijn zaterdag zo ingepland dat ik er om 15.00 zou zijn. Tot 13.00 op de Condroz, dan even over Sint-Truiden om de spullen in te laden en dan door naar Aarschot...

Zal dus maar goed 2 kp's kunnen doen in de ochtend om foto's te maken, want zondag voorspellen ze regen... :(

Bon, schiet me niet af als ik er pas omstreeks 14.30 zal zijn, maar modellekes meebrengen zal ik zeker doen. Heb nog enkele heel oude display kasten vanonder het stof gehaald waar ze mooi in kunnen - ze, dat zijn mijn 10 beste stukken. Prima idee om tijdens de race het slot erop te doen. Ik zal daarbuiten wel mee op de modellen passen.

ps. heb voldoende plaats om de modellekes te transporteren, aangezien ik morgennamiddag mijn nieuwe auto (307 SW) in gebruik ga nemen :D - en blij dat 'em is.

redje 13-11-2003 19:21

Quote:

Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.

Flitser 13-11-2003 19:31

Quote:

Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.
Iedereen kan een overall van GKS kopen hé Redje, dat is daarom geen piloot van hen hoor.

Ottooke 13-11-2003 19:41

Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school. :( Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D

Oneliner 13-11-2003 19:49

als ge uit de pits vertrekt rijdt ge ff rechtdoor. Derna naar links, naar rechts naar links, naar links, naar rechts naar rechts naar links naar rechts naar rechts, naar rechts en direct n,aar links en dna een 180° naar rechts, en u begint gewoon opnieuw.

hopende u hiermee van dienst te zijn (h)
Groetjes

R@ce@holiC 13-11-2003 19:54

http://www.extremekart.be/images/circuit.gif

plan : extremekart.be

flugel 13-11-2003 20:18

Quote:

Merci ! :rolleyes:

JV1 13-11-2003 20:26

Quote:

Originally posted by Mistery
Sennake,

Onwijs leuk dat Anthony mee doet!

JV1 13-11-2003 20:28

Quote:

Merci ! :rolleyes:
Nou ik verheug mij erop! :D

Ik wilde al wat vroeger komen om alvast een heatje te gaan rijden maar het kart centrum is pas vanaf 14.00u open zag ik, dus dan ben ik er wel rond die tijd!

Driesco 13-11-2003 20:57

Quote:

Originally posted by Ottooke
Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school. :( Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D
Lap, en gij zit in ons team. Kwestie van de eer hoog te houden zeker. Ga alvast maar wat oefenen morgen. Ik hoop dat je al eens gekart hebt he :)

Speesman 13-11-2003 22:05

Quote:

Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D
Ze bestaat uit rechte stukken afgewisseld met bochten :D :+

Ottooke 13-11-2003 23:15

Awel Speesman, zo'n reactie had ik dus verwacht. Iemand moest zoiets zeggen ;). Maar met het plannetje ben ik een heel stuk beter mentaal voorbereid ;)
@ Driesco, ik heb wel al gekart. Maar om één of andere reden doet die kart nooit wat ik wil doen :)

Speesman 14-11-2003 07:46

Quote:

Maar met het plannetje ben ik een heel stuk beter mentaal voorbereid ;)

Ge kunt circuit al vanbuiten leren.
Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden, slippen is serieus tijdverlies.

Guido 14-11-2003 11:09

Quote:

Ge kunt circuit al vanbuiten leren.
Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden, slippen is serieus tijdverlies.

Ook al omdat indien ge een tiende hier en een tiende daar verliest, ge geen mogelijkheid hebt om dat weer goed te maken op een lang recht stuk, want dat is er niet. En voor 65kg'ers is dat een nadeel tov 90kg'ers. :D :D

JV1 14-11-2003 11:33

Quote:

Originally posted by Huudo
Ook al omdat indien ge een tiende hier en een tiende daar verliest, ge geen mogelijkheid hebt om dat weer goed te maken op een lang recht stuk, want dat is er niet. En voor 65kg'ers is dat een nadeel tov 90kg'ers. :D :D

We gaan het morgen zien allemaal :D

Speesman 14-11-2003 18:48

Die 90 kg'ers hebben overal nadeel, enkel niet in snelle bochten.

Mark 14-11-2003 20:01

Quote:

Die 90 kg'ers hebben overal nadeel, enkel niet in snelle bochten.
Ik lig wel lekker vast op de baan, als een blok beton :D 90 echte kilo's eersteklas neerlands vlees ;)

Gikke 14-11-2003 20:03

Quote:

Originally posted by Marshal
Ik lig wel lekker vast op de baan, als een blok beton :D 90 echte kilo's eersteklas neerlands vlees ;)
Seem for me, al weeg ik net geen 90 meer .....

R@ce@holiC 14-11-2003 20:05

:) Ik hoor bij de 90+ers. Gripin overvloed :rolleyes: :cool:

A.J. 14-11-2003 20:18

Quote:

Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden,
Dus allemaal 's morgens een bad of douche nemen :D

flugel 14-11-2003 21:27

Quote:

Originally posted by A.J.
Dus allemaal 's morgens een bad of douche nemen :D
of allemaal Mr Proper meebrengen eh ! :D

All times are GMT +2. The time now is 00:25.