De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

R@ce@holiC 04-02-2004 20:25

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
ze zouden ook nog een tweede kopen en daar ook belcar mee gaan rijden maar dit is niet zeker en heeeel misschien ook nog een derde om daar Le Mans mee te gaan rijden

Bron: ;) :p :gas:

:confused: Ik betwijfel de geloofwaardigheid van uw bron... :rolleyes:

P De Sonville 04-02-2004 20:33

Paltalla wordt geciteerd bij PSI

Vertigo Streiff 04-02-2004 20:54

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
:confused: Ik betwijfel de geloofwaardigheid van uw bron... :rolleyes:
ik trek mijn woorden terug ik heb mij serieus vergist denk ik

ik heb die verwisseld met een of ander amerikaans team dus ...
helemaal niet op letten ik ben wat verward de laatste tijd :p :frusty:

Mark 04-02-2004 23:03

Rondje Belcar sites gedaan............er ijn er maar weinig die de jaarwisseling hebben vermeld. ;)

Maar kom wel tot de conclusie dat we de Saab terugzien in 2004, VTR zien we terug in de Belcar.

Driesco 04-02-2004 23:47

Heel knap, in welke klasse komt deze uit. Ik wil echt wel een klasse TC zulle ;)

pipo 05-02-2004 00:18

helaas, deze komt uit in klasse TA als ik mij niet vergis. 2.3 turbo.

Baron 05-02-2004 01:43

Quote:

Originally posted by Marshal
Rondje Belcar sites gedaan............er ijn er maar weinig die de jaarwisseling hebben vermeld. ;)

Sommige teams mogen inderdaad hun site wel eens updaten.
Zo vind je op de site van Ham-Car Tuning nu al de racekalender terug voor het seizoen ......2001 ! :rolleyes: :confused: :p

Mark 05-02-2004 13:43

Quote:

Denk ook niet dat we deze wagen vooraan moeten verwachten, gevoelsmatig verwacht ik de wagen qua tijden aan een Porsche 996 GT3.

Via SMS binnengekregen:
Hedenochtend, 1.39.7 na zeven rondjes op een niet geheel droog circuit. Tijden zijn geklokt met een Nokia ;) Wagen is vers uit de kist.........

Ik was dus iets te voorzichtig met mijn voorspelling :D

Scapa 05-02-2004 14:26

De Corvette van Vannerum is verkocht aan :p , gaat rijden in :p en de piloten zijn :p :D

Thomaske 05-02-2004 14:37

Vertel het please :p wie de Corvette van Vanerum heeft verkocht

Scapa 05-02-2004 15:21

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Vertel het please wie de Corvette van Vanerum heeft verkocht
Ik zal het vertellen: Vannerum heeft m verkocht :D

wiljo 05-02-2004 16:41

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Hey,

Ik zit nog met wat vraagjes over de deelnemers van de Belcar 2004 en deze zijn:
- Is het gerucht waar dat de Mosler mee gaat rijden tijdens de 24uren van Zolder?
- Komt Eurotech racing met een LM600?
- Komt Marcus Paltalla nog rijden dit jaar?
- Is het waar dat RTM niet mee doet dit jaar?
- Dat Kelly Jamers met een Porsche gaat rijden?
Dit waren ze dan :)

Sportieve racegroetjes,
Thomaske_GLPK

Voor onze Australische vrienden (Mount Panorama) moest ik toch informeren. De Mosler wil deelnemen aan de 24 uur van Spa en/of Zolder.. Dat biedt nog geen zekerheid dus. :confused:

Eurotech komt zeker niet met de LM600. Eurotech heeft namelijk geen inzetbare LM600 meer. De enig direct inzetbare LM600 staat in het atelier van Cor Euser in Herpen. Die overweegt wel deze in te zetten maar zoekt budget. :gas:

Paltalla? Ik zou het niet weten ;)

RTM. Ik weet het wel. Wait and see! :D

Ik hoop voor Kelly dat zij het budget bij elkaar krijgt om de damesequipe incl GT3 in te kunnen zetten. Maar dat is kennelijk nog niet rond anders hadden we dat hier zeker gelezen. :bye:

wiljo 05-02-2004 16:48

Helaas zien we Eurotech-Hadegro komend seizoen niet terug in het Belcar.

De de geel/zwart Marcos nummer 19 (Hadegro) van Hans de Groot en Toon van de Haterd is te koop. Liefhebbers zal ik graag doorverwijzen, met diverse top5 finishes is deze toch een beetje 'best-of-the-rest' van het Belcar gebleken. Hier kan een team nog heel veel plezier aan beleven, vooral omdat eenvoudig nog verbeterd kan worden.

Helaas kunnen de beide Marcossen dus (voorlopg?) van het lijstje af Marshall....

P De Sonville 05-02-2004 17:33

Door het feit dat de FIA-GT geen enkele maal de Belcar overlapt zijn er twee Belgische piloten die onderhandelen om een Lister Storm aan de start te krijgen voor de Belcar.

Scapa 05-02-2004 18:05

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Door het feit dat de FIA-GT geen enkele maal de Belcar overlapt zijn er twee Belgische piloten die onderhandelen om een Lister Storm aan de start te krijgen voor de Belcar.
Lijkt erop dat D.S. erbij betrokken is dan ;)

ICEMAN 05-02-2004 18:28

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Wreed interessant! :D :gas:

Vertigo Streiff 05-02-2004 18:50

RTM wait and see?!
nu maakt ge mij nieuwsgierig wiljo !!!:):)
en zo ne lister in de belcar dan krijgen we een heel interessant seizoen!!!!::p:p:p:p
Euser zoekt budget om met zijn LM 600 te komen rijden???:(

Thomaske 05-02-2004 19:03

Sorry Stijn, ik zit fout. Ik wou vragen wie de Corvette heeft GEKOCHT en niet VERKOCHT.

wiljo 05-02-2004 20:01

Quote:

RTM wait and see?!
nu maakt ge mij nieuwsgierig wiljo !!!:):)
en zo ne lister in de belcar dan krijgen we een heel interessant seizoen!!!!::p:p:p:p
Euser zoekt budget om met zijn LM 600 te komen rijden???:(

RTM: Wait and see!

Lister: Ik sta van opwinding reeds te trillen (dat doe je namelijk letterlijk als dat ding op een paar meter langskomt)

Euser: lees zoekt een snelle co-piloot met fors budget. Misschien zoekt 'ie wel heel dicht bij huis. Mijn huis dan. Ik weet dat Toon v.d. Haterd in verband wordt gebracht met een aantal rappe teams (GLPK, Saker, Zwaans) dus wie weet.

Vanmiddag zag ik hier een Renault Clio V6 uitgeladen worden aan het atelier. Komt uit het Duits kampioenschap dat is opgehouden te bestaan. 'k Zal eens navragen of die misschien voor het Belcar bedoeld is. Schijnt behoorlijk wat paarden op het asfalt te kunnen brengen.

Verder begreep ik van iemand bij sponsor HSF dat het Nederlandse team (Kesseler) dat uitkwam in de Duitse V8Star ook bij het Belcar heeft geinformeerd naar de mogelijkheden.

Raceboy 05-02-2004 20:04

CLio V6 in de Belcar ? Kan iemand Vanierschot verwittigen? :D

wiljo 05-02-2004 20:05

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Lijkt erop dat D.S. erbij betrokken is dan ;)
Wie is D.S.?

Bij Lister in Engeland wist in elke geval net nog niemand er iets van. Of deed in elk geval heel goed alsof.

Wel wist men daar te zeggen dat slechts 1 wordt ingezet voor FIA GT. Dus er zijn er nog wat in de aanbieding....

Vertigo Streiff 05-02-2004 20:16

Quote:

Originally posted by wiljo
Wie is D.S.?

Bij Lister in Engeland wist in elke geval net nog niemand er iets van. Of deed in elk geval heel goed alsof.

Wel wist men daar te zeggen dat slechts 1 wordt ingezet voor FIA GT. Dus er zijn er nog wat in de aanbieding....

Ik denk dat men met D.S. David Saelens bedoeld ik kan mij vergissen maar dit is mijn eerste gedacht

Mark 05-02-2004 21:09

Quote:

Ik denk dat men met D.S. David Saelens bedoeld ik kan mij vergissen maar dit is mijn eerste gedacht
Nee, dat zal David Sterkcx zijn...........heeft al voor Lister gereden in het FIA GT.

M.b.t. Eurotech / Hadegro........stoppen die dan helemaal? Of gaan ze naar de Euro GT's / Dutch Super Car Challenge? Komt toch wel een beetje als een verrassing.

Een Clio V6 in cup-editie is nauwelijks sneller dan een 2.0 liter Clio in Cup uitvoering.

Ennuh, we gaan weer vooraan aanpassen.

Scapa 05-02-2004 21:12

Quote:

Originally posted by wiljo
Er rijden er met zekerheid twee ingezet door het fabrieksteam mee dit jaar in FIA-GT. Daar komt er nog 1 of 2 van Creation Autosportif bij. In British GT zet het officiële team er ook twee in dus zoveel zijn er niet meer in aanbieding me dunkt ;)

Scapa 05-02-2004 21:13

Quote:

Originally posted by raceboy
CLio V6 in de Belcar ? Kan iemand Vanierschot verwittigen? :D
LOL :D

moore 05-02-2004 22:14

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara
Wat gaat er dan met de VW break (van vorig jaar) gebeuren???? (Waarmee dat Ruben Maes & Francois Verbist reden)

Is die nog eigendom van Verbist Racing?? (daar was hij toch van hé??)

Gaat die nog rijden in de Belcar?? of in de BTCS??

En met welke piloten??

nee deze zal niet meer in belcar rijden enkel in Nürburgring bij de VLN de wagen was vandaag op het circuit voor zijn eerste testen bij de nieuwe eigenaar

Driesco 05-02-2004 22:40

Uit zeer goede bron, van Ward zelf, de Seat Leon fabriekswagen voor in de klasse TB. 1,8 turbo

Proficiat Ward

Ottooke 05-02-2004 22:53

Quote:

Originally posted by moore
nee deze zal niet meer in belcar rijden enkel in Nürburgring bij de VLN de wagen was vandaag op het circuit voor zijn eerste testen bij de nieuwe eigenaar
Dit is correct. Ik heb de wagen gezien. Hoofdsponsors zijn Pohlen Dach (Pools bouwbedrijf of zoiets) en Autohaus-Ritz (Duitse verkoper van VW en Audi). Langs de truck stond echter een Mercedes SLK AMG :D

Scapa 06-02-2004 00:57

Quote:

Originally posted by Driesco
Uit zeer goede bron, van Ward zelf, de Seat Leon fabriekswagen voor in de klasse TB. 1,8 turbo

Proficiat Ward

Wie is Ward en wat is die Leon fabrieksauto? Ik weet wel wat een Leon is maar een fabrieksauto :confused: Van de Toledo bestaat dat wel in: rijden in ETCC, STCC & BTCC.

Baron 06-02-2004 01:06

Quote:

De Corvette van Vannerum is verkocht aan :p , gaat rijden in :p en de piloten zijn :p :D
Ik ben nu een beetje aan het speculeren. Enerzijds het feit dat de Corvette verkocht is. Anderzijds de geheimdoenerij rondom RTM. Zou het kunnen dat RTM die Corvette gekocht heeft?

Raceboy 06-02-2004 01:09

Quote:

Wie is Ward en wat is die Leon fabrieksauto? Ik weet wel wat een Leon is maar een fabrieksauto :confused: Van de Toledo bestaat dat wel in: rijden in ETCC, STCC & BTCC.
Van de leon bestaat er een cup versie.

http://members.lycos.co.uk/erphotos2...352-02_ERP.JPG

Scapa 06-02-2004 01:17

Zijn dat fabrieksauto's? In Engeland rijden die ook, wist niet dat die door Seat Sport werden gemaakt...

pipo 06-02-2004 01:45

Quote:

Originally posted by Baron
Ik ben nu een beetje aan het speculeren. Enerzijds het feit dat de Corvette verkocht is. Anderzijds de geheimdoenerij rondom RTM. Zou het kunnen dat RTM die Corvette gekocht heeft?
Weet er nu eigenlijk iemand iets van RTM of is het allemaal speculatie?
Paltalla en Van Sande zouden bij PSI rijden. Ook een gerucht?

wiljo 06-02-2004 08:11

Quote:

M.b.t. Eurotech / Hadegro........stoppen die dan helemaal? Of gaan ze naar de Euro GT's / Dutch Super Car Challenge? Komt toch wel een beetje als een verrassing.
Gezien het feit dat de snelle evolutie Marcos te koop staat mag je er van uit gaan dat Hadegro stopt. Eurotech heeft ook alles zo'n beetje te koop staan op hun site (zie eerdere post) dus vul maar in.

Toch ben ik er van overtuigd de snelste man van het team, meervoudig Nederlands kampioen Toon van de Haterd, terug te zullen zien in het komende Belcar kampioenschap. Blijkbaar is 'm weggehaald door een van de topteams en staat de auto van dit seizoen daarom te koop.

wiljo 06-02-2004 08:13

Quote:

Originally posted by pipo
Weet er nu eigenlijk iemand iets van RTM of is het allemaal speculatie?

Ja (weten)
Nee (speculatie)

wiljo 06-02-2004 08:15

Quote:

Originally posted by Baron
En dan met Marc Goossens aan het stuur.
Zou wat zijn he.

Wait and see?

Driesco 06-02-2004 08:17

Quote:

Zijn dat fabrieksauto's? In Engeland rijden die ook, wist niet dat die door Seat Sport werden gemaakt...
Ward zijn Seat Leon is gemaakt door Seat Sport en komt uit Spanje ( Barcelona ). Heeft enkel de 24h van Barcelona gereden.

wiljo 06-02-2004 08:30

Quote:

Een Clio V6 in cup-editie is nauwelijks sneller dan een 2.0 liter Clio in Cup uitvoering.

Even nagevraagd naar de specificaties:
Motor V6 met vier kleppen per cilinder, inhoud 2946 cm3, compressieverhouding 11,2:1, max. vermogen 285 pk bij 7000 min-1, max. toerental 7200 min-1, max. koppel 307 Nm bij 5800 min-1.
Transmissie mechanische sequentiële zesversnellingsbak, achterwielaandrijving.
Wielophanging McPhersons met verstelbare stabilisatoren en wagenhoogte voor, multi-links met verstelbare stabilisatoren en wagenhoogte achter.
Remmen Brembo’s met vier zuigers per remklauw en 320 mm schijven v/a.
Banden Michelin 21 x 65 x 18 voor en 24 x 65 x 18 achter.
Raceklaar gewicht 1100 kg.
Topsnelheid >230 km/h.

Wagen zal flink worden aangepast en is bedoeld voor de 24 uren van de Nurburgring. Als men op tijd klaar is wil men in Belcar mee rijden ter voorbereiding. De auto staat inmiddels in zwart/geel. Hum, waar kenden we dat ook al weer van....

wiljo 06-02-2004 08:48

Quote:

Er rijden er met zekerheid twee ingezet door het fabrieksteam mee dit jaar in FIA-GT. Daar komt er nog 1 of 2 van Creation Autosportif bij. In British GT zet het officiële team er ook twee in dus zoveel zijn er niet meer in aanbieding me dunkt ;)
In het FIA GT worden er twee ingezet. Maar 1 daarvan is een nieuw chassis met de nieuwe V12 motor. Ik bedoelde dus 1 bestaande auto, want daar hadden we het over.

De tweede auto wordt bestuurd door Toto Wolff en Nathan Kinch en de eerste door Jamie Campbell-Walter en Paul Knapfield.

Maar komt er nu een naar Belcar?

Vertigo Streiff 06-02-2004 13:33

RTM dit begint me echt heeeeeeel nieuwsgierig te worden wie er iets van weet wie gaat er volgend jaar teamchef zijn bij RTM???!!!

All times are GMT +2. The time now is 07:36.