|
|
Quote:
aaaantwaaaarps blond...: Twee blongdjes zitten on den toeg in een cafééken oep 't Kiel. Zee tie één: "'k zeng zjust wer men raaiexoam gon doeng." "Allee", vroagt d'aander: "en, oe was't?" "Nie goe, zenne", zee ze, "wer geboasd! ik koom wer on da rongd pungt, en der stod em bord me daartig oep, dus 'k raaie kik daartig kiër rongd da rongd pungt." "Ai", zee d'aander, " en verkiërd geteld, of wa?" |
|
|
|
Kim : Elke ?
Elke : Ja zusje Kim : Weet je waarom Justine een petje draagt als ze tennist Elke : Waarom ? Kim : Dan zien de mensen wat haar voorkant is. Elke : Haha. Kim : Elke ? Elke : Ja zusje Kim : Weet je waarom Justine nog niet zwanger is ? Elke : Nee Kim : Omdat ze 's nachts geen petje draagt |
|
Quote:
buiten... djeezes...!! |
dat danske dat hij erop maakt is toch het beste vind ik zenne :D
|
Clipke na 10 seconden afgezet. Ik kon niet meer verdragen :D
|
allé nu, het beste moest nog kome
:) let ook op de details, zijn bedovertrek ofzo ;) |
Quote:
|
mijn K3-dekbedden zijn veel cooler ! Vooral het blauwe :)
|
het gepattenteerde Star wars musquito defense system
http://members.lycos.nl/enhetisgroen...rwars_clip.WMV |
Quote:
|
het einde vind ik dan weer een beetje overdreven...
|
't Is eens wat anders dan de 'butterfly ABS' of 'Feem!'
(als je niet weet waarover ik het heb: kijk ' s morgens VTM ! :D ) |
hehe, of kanaal2 :)
hé aster? ;) |
Quote:
|
hehe
die mens is echt grappig :) die moete ze da nog late doen :D |
Ik vind de gifjes van Finish anders ook wel goed :D
|
Teamorders ook naast het circuit?
|
:D :D :D Moehahahahahahahahaaaa!
|
Er was eens een koppel dat 20 jaar getrouwd was.
Iedere keer als ze de liefde bedreven drong de man er op aan om de lichten uit te doen. Na 20 jaar begon de vrouw dat vreemd te vinden en ze besloot om die gewoonte eens te doorbreken. Op een nacht, tijdens een wilde vrijpartij deed ze bijgevolg plots de lichten eens aan. Ze keek naar beneden en zag dat de man een vibrator vasthield. Onthutst schreeuwt ze: "Wel, impotente klootzak, hoe kun je me al die jaren zo misleiden en beliegen, hopelijk heb je er een goede verklaring voor !!!” De man kijkt haar recht in de ogen en zegt kalm: "Ik zal het je uitleggen, als jij me vertelt waar onze kinderen vandaan komen...". |
|
loooooooooool :D
das een goeike :) |
Een vrouw ontmoet een geweldige man in de kroeg, ze praten wat, ze lachen wat en na het stappen gaan ze samen naar huis. Als ze bij hem thuis zijn laat hij haar het hele appartement zien. Zij merkt op dat zijn hele slaapkamer volgepakt is met schattige Teddyberen. Honderden kleine beertjes met van die lieve kraaloogjes op een schap laag bij de grond, knuffelachtige medium sized Teddy?s op een schap hoger en super grote prachtige beren op het hoogste schap, de vrouw is erg verbaast dat zo'n stoere kerel zo'n grote verzameling Teddyberen in zijn bezit heeft, maar ze is niet van plan om hier op in te gaan en vind het eigenlijk wel mooi dat ook een stoere man een gevoelige kant kan hebben......
Ze draait zich om....ze kussen....ze trekken mekaars kleding van hun lijf...en bedrijven heftig de liefde.........Na een intense nacht met haar gevoelige droomprins, draait ze zich in het ochtendgloren om naar hem en vraagt : "En wat vond je ervan?" Hij zegt: "kies maar een prijs van de onderste plank" |
Dit verhaal gaat over een vrouw die er nooit in slaagt klaar te komen wanneer ze met haar man de liefde bedrijft.
Op een dag zegt ze hem : "Schat, deze nacht heb ik een ongelooflijke droom gehad. We waren in volle aktie en ondertussen zat er bovenop de kleerkast een neger die met een grote waaier voor afkoeling zorgde. Ik heb toen een ongelooflijk orgasme gehad!" Dus besluit het koppel om haar droom te concretiseren. In 't stad aan een verkeerslicht vinden ze een kast van een neger; ze stellen hem tegen betaling hun plan voor en hij aanvaardt om te "ventileren" terwijl zij neuken. Thuis gekomen gaan ze direkt naar de slaapkamer. Het paar begint te paren, terwijl de neger de waaier bedient. Spijtig genoeg zonder resultaat.De vrouw komt nogsteeds niet klaar. Vervolgens stelt zij aan haar man voor om te ruilen met de neger. Ietwat verbaasd van dit voorstel, stemt haar man uiteindelijk toch toe. Aldus gebeurt en de man neemt de waaier ter hand om te ventileren. Korte tijd later begint de vrouw te huilen van genot en krijgt een dijk van een orgasme, terwijl haar man nogsteeds verrukt met die waaier tekeer gaat. Als ze beide klaarzijn komt de man terug van zijn kleerkast,gaat naar de neger en zegt : "Heb je nu gezien hoe je moet ventileren? Stommerik !" |
|
wie moet er dan tussen de baas en de secretar(is)(esse)? ;)
|
ne zieke werknemer zoals mij :d
|
hehe:)
veel beterschap dan boosterke |
|
hehe, die ben ik ergens op manzonderkop ook tegengekomen :)
|
is wel de max
|
Super :D, zelfs de grootste geiten wollen sok in dezemooie kouwe land :D :D heeft nu een pleuris hekel aan de welbekende allochtone scooterrijder ;) :D
Trouwens, 18+ versie van K3 is hier te vinden...........beetje plat en ordi :D K4 met de hit : Ik ben een klein ............. ;) http://users.pandora.be/monkeytail/mp3/ |
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:04. |