![]() |
Als het de 25ste is doe ik wel mee
|
Quote:
|
PSI Porsche denk ik
|
Dus afgesproken, 25 juli
|
Volgende poging dan :D
Datum: Zondag 25/07/'04 Uur: 20u Host: fiagt Circuit: Spa-Francorchamps Pitstops: Niet Verplicht, wel indien in taktiek (lichter vertrekken) Quali: 1 Snelle ronde ZONDER herkansing F1RST2: Nodig voor online race, je kan het hier vinden Paswoord: paddock Driving Aids: ALLES OP, rijders met stuur ZONDER Deelnemers: - Frits; Zelfgemaakte Porsche 996 Turbo - Fiagt ; Carsport Holland n°3 - Sledge; PSI motorsport 996 Turbo Extra info: Als er bij de start van de race iemand iets voor heeft (problemen met het spel, jumpstart,... dan moet hij een duidelijke uitleg geven, en kan er beslist worden om de wedstrijd te herstarten. Als het om een persoonlijke fout gaat blijven we door rijden. Gelieve te zeggen of je hiermee akkoord bent of niet. Als je dat niet bent, geef dan een andere oplossing om ruzies te vermijden. |
wel nog enkele opmerkingen: Niemand van ons gaat volgens mij Fits zijn zelfgemaakte Porsche zien. We gaan gewoon de standaard livery zien.
Geen driver aids voor mensen met wheel, maar ik zou zeggen dat Clutch (duh ;)) en Traction control wel op mogen. |
Sorry misschien mensen, het kan zijn dat ik niet kan meedoen, maar ik zal proberen van wel. Als ik er om 20.00 niet ben , begin dan maar zonder mij :). Als ik meedoe gaat het met de Lister zijn en niet met de Carsport Viper.
|
lol wie gaat er dan hosten ? :D
Ik kan niet Amuseer u mannen, PS marcosmeister ziet eens dat ge wint he ;) |
Wie is dan de host, als fiagt niet mee kan doen?
|
Gewoon even melden dat ik die supercup mod enorm goed vind. Als er vanavond niet gereden wordt, heb ik naar mijn mening geen reden meer om gtr nog op m'n harde schijf te laten staan....
Het begint me eerlijk gezegd wat de keel uit te hangen :( |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://www.m4driving.sm/download/7184.html |
Ik kan niet meedoen , heb net een hartoperatie achter de rug en ze hebben dat via insnede aan de lies gedaan dus nu kan ik amper bewegen en racen gaat voorlopig niet want da doe redelijk zeer aan de lies nu :(.
Ik ben wel voor die supercup mod , gtr2002 ben ik eigenlijk wat beu... |
+ iedereen rijd met dezelfde wapens... ;)
|
Porsche 996 Turbo MOD heb ik afgehaald voor GTR 2002, kunnen we ook eens een fansoenlijke race mee organiseren.
|
Gaan we nog racen?
|
Hoeveel man doet er nu eigenlijk mee ? Ik heb me gehaast om terug te zijn.
|
Ik zie geen room met als naam depaddock of iets in die zin :(
*edit* Sorry Frits, zag uw chatrequest te laat... |
Als jullie met die Super Cup mod gaan rijden dan zal ik moeten kappen, het is een mod voor F1C, en dat heb ik niet .
|
Kom nu GTR2002 rijden.
|
Stom spel pc valt er mee uit :fight: .
|
Spijtig dat ik niet mee kan doen :( .
|
Spijtig van Frits, door zijn uitvallen hebben ik en Sledge besloten om geen race te rijden, enkel warm up
Hier toch een screenshot van ons tweetjes : (links ben ik - rechts Sledge) http://members.lycos.co.uk/vermeulen...k%20League.JPG De volgende keer zal pas over 2 weken zijn denk ik, wegens 24u Spa uiteraard. |
|
eigenlijk wel raar he dat belcar carpack. Sledge heeft de PSI porsche en fiagt krijgt die AD te zien :(
|
voor klachten is er die thread!!
en als het niet goed gemaakt is kan je het altijd uninstallen :D merci voor de steun ;) en nu trug on-topic aub :D |
nee tis niet zo bedoelt want ik vind het zelf prachtig
Ik zou alleen willen weten of er buiten mij en fiagt nog mensen zijn die dit voorhebben want bij sledge is dit niet daarmee |
Quote:
|
could be
maar dat is dan een belediging voor marcosmeister :D :p |
Ik wil eens weten hoe het komt dat mijn spel GTR 2002 ( MOD ) telkens uitvalt na 1race. Kan iemand me helpen?
|
All times are GMT +2. The time now is 14:38. |