De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   LMES / Le Mans '05: Nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9428)

Rivadavia 30-12-2004 14:45

Quote:

Originally posted by Mark
Volgens www.turbomagazine.be is het nu officieel, Carsport Holland is in het bezit, of gaat in het bezit komen van een C5-R. Dat brengt de teller van de verkochte C5-R's op drie.

Het programma voor 2005: 12 uur Sebring, 24 uur Le Mans, Petit Lemans. De rest? hangt van de homologatie..........

Beste, nergens op de website van Turbo Magazine is er ook maar enig bericht te vinden over de zaken die hier gemeld worden. Indien deze er toch is, gelieve die dan te melden, ik kijk vol verwachting uit naar bevestiging van dit gerucht.

Mark 30-12-2004 15:30

Quote:

Originally posted by Rivadavia
Beste, nergens op de website van Turbo Magazine is er ook maar enig bericht te vinden over de zaken die hier gemeld worden.
Kleine correctie, het bericht stond daar vermeld ;) Als Turbomagazine eerst berichten de "ether" inslingerd en ze daarna verwijderd moet u uw kritiek niet richten op de boodschapper maar op de veroorzaker daarvan.

Voordat U als Rivadavia weer kunt antwoorden zult eerst even contact met mij moeten opnemen, zie mail ;)

FIRE 30-12-2004 15:47

Het nieuws van Hezemans en de Corvette heeft wel degelijk op Turbomagazine gestaan. Kan het net als Mark ook niet meer terug vinden.

Scapa 30-12-2004 18:12

Yep, ik heb het ook gelezen maar het bericht is nu in de verste verte niet meer te bespeuren.

Mistery 30-12-2004 18:28

Deze mededeling heeft er inderdaad gestaan, doch is op verzoek van de betrokken partijen verwijderd. Het bericht raakte kant nog wal, evenals zovele 'zekerheden' die omtrent Hezemans, Kumpen, GLPK en een Corvette eerder verschenen, zowel hier als op andere fora / websites... Eens bepaalde zaken echt duidelijk zijn, zullen we het zeker niet nalaten om jullie op de hoogte te brengen.

Mvg,

Dries De Smet,
P.R. Anthony Kumpen

Bramzel 30-12-2004 20:54

Quote:

Originally posted by Mistery
Deze mededeling heeft er inderdaad gestaan, doch is op verzoek van de betrokken partijen verwijderd. Het bericht raakte kant nog wal, evenals zovele 'zekerheden' die omtrent Hezemans, Kumpen, GLPK en een Corvette eerder verschenen, zowel hier als op andere fora / websites... Eens bepaalde zaken echt duidelijk zijn, zullen we het zeker niet nalaten om jullie op de hoogte te brengen.

Mvg,

Dries De Smet,
P.R. Anthony Kumpen


Misschien zouden jullie er aan kunnen werken om vanuit alle kanten hetzelfde te uitten ipv de hele tijd te sneren naar andere fora / websites. Want ik heb m'n berichten vanuit kamp Hezemans, en volgens jou raakt dat kant noch wal? Dus ipv de hele tijd fora en websites de schuld te geven, zouden misschien alle partijen eens een vast standpunt moeten aannemen. Voorkom je een hoop gezever mee....

Mistery 30-12-2004 21:14

Beste Bramzel,

Ik kan ook maar zeggen wat me via de officiële kanalen doorgegeven is... Dat men van boven de Moerdijk andere zaken gaat bevestigen, tja, dat is echt niet mijn fout. Sommige Noordelingen hebben nu voor eens en altijd het 'dubbele gezicht' verworven... Ik vertegenwoordig hier enkel de belangen van A.K. en zijn management, en naar de laatste berichten me konden melden, is er helemaal niks 'rond' (tenzij er 5 minuten geleden een 'deal werd gesloten). Als de info tussen de betreffende partijen mank moest lopen, richt je dan gerust tot diegene die alle 'honneurs' tot zich neemt. Die ken je ook wel :), Zoniet, effe gewoon in 'eigen land' gaan zoeken... :cool:

Mvg,
Dries De Smet
P.R. Anthony Kumpen

FIRE 30-12-2004 22:06

Quote:

Originally posted by Mistery
... Dat men van boven de Moerdijk andere zaken gaat bevestigen, tja, dat is echt niet mijn fout.
Fam. Hezemans komt van beneden de Moerdijk... :D ;)

Mistery 30-12-2004 23:01

Quote:

Originally posted by FIRE
Fam. Hezemans komt van beneden de Moerdijk... :D ;)
Oei, nog erger dus...Niet alleen in het Oosten zijn rampen gesignaleerd... ( :D ) Laten we allen nog eens lachen, 't is Eindejaar...

Bramzel 31-12-2004 01:16

Kamp Kumpen verkondigd A, Kamp Hezemans verkondigd B. Vooral met vingertjes gaan wijzen, dat helpt. Je zit de verkeerde zinnen in m'n boodschap te lezen, wat ik gewoon bedoel is dat in plaats van met vingertjes te wijzen je in zo'n geval even een belletje pleegt, zodat beiden weten wat ze moeten verkondigen. Het kan me helemaal niets schelen waar een eventuele fout zit, wat ik bedoel is dat er blijkbaar nog wel wat meer communicatie zou kunnen plaatsvinden. Ik val niemand aan, ik probeer alleen opbouwende kritiek te geven.

Mark 06-01-2005 16:36

Om de een of andere reden heeft TVR altijd een aparte aantrekkingskracht op mij. The beasts from Blackpool ;)

We gaan ze terug zien in het LMES...

Quote:

Hughes and Kane, who drove one of Tomlinson's cars in this year's Silverstone and Spa LMES races, will share with Tomlinson in Europe, while another pair of top-line drivers are being sought for the second car. tvr-car-club.co.uk

Raceboy 09-01-2005 21:49

Misschien nog eens hoop voor de privateers met een nieuwe lola. De eerste die we in Le mans + LMES gaan zien is bekend.

Quote:

Binnie Motorsports recently announced the acquisition of a new Lola LMP-2 B05/40. The car will be powered by a Nicholson-McLaren normally aspirated V-8 and the team hope to successfully take part in the Le mans 24 hours.

The 2005 Driver Line-up for Binnie Motorsports will be Adam Sharpe, Bobby Julien and William Binnie.

bron: crash.net

Mark 09-01-2005 22:03

Rollcentre is van plan om zijn twee Dallara's in te zetten voor het LMES kampioenschap en Le Mans. Niet alle rijders liggen vast maar volgens www.infocourse.org maakt een Belgische piloot een goede kans? Geen idee, daar laat die Martin Short niks over los ;)

Daarnaast heeft ie nog een wagentje over, een Mosler. met dat ding wil hij deelnemem aan enkele 24-uurs wedstrijden zoals het FIA GT op Spa en de Britcar op Silverstone. Enkele wedstrijden Belcar zijn niet uitgesloten. Hij wil geen endurance kampioenschap rijden met zijn Mosler om zijn klanten Balfe Motorsport, Eclipse Motorsport, GTA competition en de Woodcock brothers alle kansen te gunnen.

Mark 12-01-2005 11:58

Geen Maserati MC 12 in het LMES of in Le Mans...........gelukkig ;)

Quote:

Until now we don't plan to race in Le Mans and in the LMES series in Europe, as it is necessary an ACO homologation
Andrea Cittadini
Maserati
www.lmsr.net

Raceboy 15-01-2005 22:06

Judd power in de zytek volgend jaar. Benieuwd wat ze daarmee kunnen uitsteken.

Quote:

Creation Autosportif will use Judd power in their DBA4-03S prototype sportscar in 2005.

A deal has just been completed whereby Engine Developments will be providing the Bicester-based team with their XV V8 engines plus trackside engineering support.

bron: crash.net


All times are GMT +2. The time now is 05:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.