De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : rittensport-initiatie !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6822)

boosterke 05-02-2004 20:13

rofl iedereen dan eh :D en auto is fixed, toch iets te snel opgetrokken de laatste tijd... :D

sledge 05-02-2004 21:45

Als er nog mensen zijn die een co-piloot nodig hebben, laat maar weten ;)

Sennake 05-02-2004 22:02

Quote:

Originally posted by sledge
Als er nog mensen zijn die een co-piloot nodig hebben, laat maar weten ;)
Kurtrapid-DJ en Driesco zoeken nog een co-piloot dus...

sledge 05-02-2004 22:10

Quote:

Originally posted by Sennake
Kurtrapid-DJ en Driesco zoeken nog een co-piloot dus...
Als ze geintresseerd zijn, mogen ze me altijd een PM sturen. ;)

Sennake 07-02-2004 12:11

Update :
[list=1][*]Huudo - Marc Deboeck --- Peugeot 307 SW[*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat[*]Anneke - vriend --- Ford Focus [*]Bien - Koen --- ???[*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo [*]Schumivill - Birthe --- VW Polo [*]Nox - Sara --- Suzuki Alto [*]Peter Morhaye - Vertigo --- Toyota Corolla Verso [*]Boetzie - Swa --- VW Golf II [*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta TX [*]Kurtrapid-DJ - Sledge --- Porsche 924[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Vader Juha - Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo [*]Driesco - TiBo --- Nissan Primera[*]Emmanuel Mathieu - Elsje Vandemerk --- Toyota Corolla [*]Jos - Anita --- Renault[*]Dirk - Shirley --- Mazda 626[/list=1]
Marshall ---> in principe meehelpend in de organisatie
Bendeke vrienden van Anneke ???
Lemans ???
Don Kamiel???
Eygmar???
Dragonfly???
R@ce@holic???

PS : deelnemers in het groen hebben hun deelnemingsformulier reeds binnengestuurd...

sledge 08-02-2004 16:58

Kurtrapid, check je PM eens ;)

Sennake 09-02-2004 15:21

Ik heb een overzichtstabel gemaakt met ALLE info die ik tot op heden bezit. Je kan hem hier raadplegen. Kijk eens na of alles wat over jou genoteerd staat klopt, volledig is, en indien er nog iets ontbreekt of foutief is, gelieve me dat dan ASAP te laten weten aub...

Dank u!

PS : wie van plan is om te blijven eten en waarbij nog niets ingevuld staat, gelieve je keuze bekend te maken, want we gaan ervan uit dat als er niets staat, je ook niets wenst te eten...
En aangezien Andy graag op voorhand zijn bestellingen wil doen, zou ik niet wachten tot de laatste dag...

FastFons 09-02-2004 15:40

Doe mij maar ne spaghetti

Inschrijvingsformulier is wat mij betreft al ingevuld, nu Dave nog :)

FF

Kurtrapid-DJ 10-02-2004 12:28

Sledge ge bent aangenomen ze
:D ;)

TiBo 10-02-2004 13:31

- Ik kom zeker naar de vergadering!

- Ik blijf eten: een croqueske gaat er altijd wel in.

- Ik doe echter niet mee aan de rittensport. Mijne nieuwen bak is nog niet gerodeerd :D

Sennake 10-02-2004 16:33

Quote:

Originally posted by TiBo
- Ik kom zeker naar de vergadering!

- Ik blijf eten: een croqueske gaat er altijd wel in.

- Ik doe echter niet mee aan de rittensport. Mijne nieuwen bak is nog niet gerodeerd :D

Maar er zijn ook nog co-piloten gevraagd hoor :D

Thomaske 10-02-2004 18:36

Sennake ik moet u deelnemen dat ik plots niet meer deel kan nemen aan de rit en ook niet gewoon kan komen. Sorry

Sportieve racegroeten

Oneliner 10-02-2004 18:41

ge moogt het ook gewoon meedelen ;)

Thomaske 10-02-2004 19:57

Ja sorry Oneliner kleine typfout

Driesco 10-02-2004 22:07

Ik zoek nog een co met Pamper.
Schrijf me dus maar in Sennaken, met de Toyota Primera. ( geen andere zot te vinden die me even zijn wagen wil lenen :) )
Voor mij mag het gerust een croquesken zijn.

Copiloten zonder ervaring mogen altijd even mailen. Handrem werkt perfect dus... meedoen is belangrijker dan winnen. Da zal dus de slogan voor dit seizoen worden vrees ik


All times are GMT +2. The time now is 00:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.