![]() |
De livery ziet er gewoon erg "Belgisch" uit: veel geel, een snuifje zwart en een vleugje rood ;)
Wat zou Hezemans daarvan vinden :eek:? jan |
Quote:
|
In de Autosport van 07-04-05 staat een preview over het FIA GT kampioenschap. Uiteraard komt de 'Vette in het stukje voor. Dit is de mening van de deskundigen van Autosport:
Quote:
|
Fabrieksbanden maken toch wel een verschil... Severich is 2 seconden sneller in Zolder enkel doordat hij de Michelinbanden van de Schnitzer-GTR's heeft dit jaar...
|
Quote:
Quote:
|
Het wordt allemaal wel een beetje tegenstrijdig... Op de ene website vermelden ze dat ze helemaal niet met de Corvette Belcar gaan rijden vanwege dat ze de auto dan moeten veranderen...(Het is uitgesloten dat GLPK dit seizoen met de Corvette van GLPK Carsport uitkomt in de Belcar.De Corvette is in FIA GT-configuratie evenwel uitgerust met keramische remmen en die zijn niet toegelaten in de Belcar.)--> www.pitstop.tv. En op andere sites vermelden ze dat ze ineens wel meedoen... Het lijkt mij dat ze niet goed weten wat ze willen... :cool:
|
Quote:
|
Dat van die Pagani blijft gewoon larie. Dat zeggen ze nu twee jaar dat ze er eens in de Belcar mee gaan starten... Dat project is afgesloten. Auto heeft nooit gemarcheerd en geloof nooit dat ze daar nog tijd en geld willen in steken. Als je kan kiezen tussen een betrouwbare Viper, een snelle Corvette en Pagani die al een jaar stilstaat en nog niets bewezen heeft... Longin heeft het Pagani verhaal ook al ontkracht. Force One schakelde trouwens na een paar races terug over naar de Viper, dat zegt genoeg.
Ik vermoed dat we de Pagani binnen enkele maanden kunnen terugzien... bij Hezemans Karting in Eindhoven als decoratie, naast de Bitter! |
Quote:
|
Lees misschien gewoon eens de Belcar-preview van de hand van Peter Desonville. Daar doet A. Kumpen het verhaal over de niet-deelname van de Corvette aan de Belcar, zoals het op pitstop.tv te lezen was.
:) |
Quote:
Misschien gebruiken ze in de EURO RACE te francorchamps ook de VETTE voor mogelijke afstellingen voor de 24H zoals BMW daar ook kwam meerijden met het oog op de 24H. |
Verse "quote"
Quote:
GLPK / Belcar 1000 km weekend => Viper GLPK / Belcar 6-uurs Eurorace => C5-R |
Net het filmpje gezien. Wat me nog het meest is bijgebleven is de sound van de Lambo: zo nice http://www.rsca.be/chat/emoticons/agree.gif
|
best wel lollig om da hier bezig te horen :applaus:
ik gaan de feiten nie blootleggen op het forum wegens andere teamleden die al in de problemen zijn geraakt door belangrijke info op dit forum te posten. Ik gaan wel nen TIP geven: 2% van al wat hier op deze thread gezegt is, is waar ;) |
Quote:
altijd dat speculeren...Precies is die speculatie belangrijker dan de eigenlijke nieuwswaarde van sommige berichten...het lijkt wel of dit een of andere strategie is van GLPK. sorry t moest me eens van t hart... |
All times are GMT +2. The time now is 22:24. |