![]() |
zeer knap detailwerk!
|
Respect gewoon hoor! Zeker sinds ik de wagen in't echt kunnen bewonderen heb...
G. |
:worship: :worship: Met al die kunstwerken die hier getoond worden,begin ik me toch vragen te stellen of dat hier nog wel een modelbouwsite is en niet één of andere site over kunstwerken. :applaus: :applaus:
Grtzzzzzzz Nismo :gas: |
Iedereen,
bij deze wil ik jullie gewoon even laten weten dat de bouw van de Gullwing niet stil gevallen is. De benzinetank zit er ondertussen in en ik ben begonnen met het aanbrengen van alle benzineleidingen van en naar de tank. Ook heb ik enkele kleine wijzigingen gemaakt aan het koetswerk, maar niks spectaculairs. Ik kan echter geen foto's posten, vermits ik voor het ogenblik niet meer over een PC beschik waarmee ik mijn camera kan uitlezen. Ik neem mijn foto's met mijn videocamera omwille van de zoom-functionaliteiten. Met mijn gewoon cameraatje kan ik niet voldoende zoomen om jullie foto's van een aanvaardbare kwaliteit te geven. En omdat ik mijn PC met de software om mijn videocamera uit te lezen door omstandigheden enige tijd moet missen, zal het op deze manier moeten gebeuren. Ik ga trachten om dit zo snel mogelijk op te lossen. Misschien kan ik de PC op het werk tijdelijk gebruiken hiervoor. Sorry hiervoor, |
neem je tijd maar, wij plekken hier ook wel wat verder. ;)
|
Toch bedankt voor de update Dominique.
|
5 Attachment(s)
zoals beloofd: de foto's van de ingebouwde benzinetank en de benzineleidingen die naar de voorkant van de wagen vertrekken. Morgen of overmorgen ga ik verder werken aan de zijkanten van de wagen en de terugslagpomp installeren.
Tot dan! |
2 Attachment(s)
nog een paar:
|
Dit is pas grandioos! Dat heb ik nu echt nog nooit gezien...
Domi... echt geniaal gewoon... Zo jammer dat je die van de hand (moet) doen hé! G. |
Ziet er realistisch uit, prachtig. :drewl:
Die grijze leidingen komen me bekend voor ,of vergis ik me .:) Grtzzzzzzzz Nismo :applaus: |
Quote:
|
Super!!
En bemerk ik daar zowaar enig punch 'n die werk? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vandaar :crazy: |
All times are GMT +2. The time now is 14:05. |