![]() |
Geen Belg of Nederlander bij KTR:
Quote:
|
Voor mij is dit nog maar eens het bewijs dat men in Belgie niet geintreseerd is talentvolle belgen aan de start brengen. In jaren is er zo geen intressant pakket geweest met 2 belgische wedstrijden en dan toch geen belg aan de start krijgen bij KTR. Triestig!
|
Quote:
|
nee, ik vergeet Franchi zeker niet. Ik zei een Belg bij KTR. Een topteam in de WS en dan nog geen goede belgen kunnen aantrekken.
Prema was in het verleden sterk in de diverse categorieen maar moet zich nog bewijzen in de WSbR 3.5 |
Voorlopig lijstje:
Quote:
|
Quote:
Maar als je het mij vraagt heeft KTR weer een line up waarmee ze in de teamstandings vriend en vijand gaan mee kunnen verbazen! :) Zeker van Kerr verwacht ik veel. Zonder twijfel ook een zwaar plus punt om 2 piloten te hebben die ook in "den sjeik z'n kampioenschap" hebben gereden, ze hebben nl alle bij heel wat (race)kilometers gedaan deze winter, terwijl de meesten enkel in de fitness gezeten hebben... Wel is er enkel één probleem voor Kerr, hij staat 3e in de stand voor z'n land (UK), maar hij word kort gevolgt door Brazilië en de Nederlanders, daarom willen ze in de UK dat Kerr de volgende A1GP race rijd... Maar in Keerbergen zijn enkele die nog veeeeel liever hebben dat Kerr erbij is tijdens de collectieve testen in Le Mans dat weekend... De knoop is nog niet doorgehakt war Kerr wanneer zal zijn dat weekend... De WS testings laten lang op zicht wachten, maar eens ze bezig zullen ze zich in ijltempo opvolgen. (6 dagen testen op drie verschillende locaties in minder dan 16 dagen!!!) |
Quote:
Kerr, McIntosh... Sowieso wil KTR dat die mannen hun seizoen ook uitrijden en zich niet half op de A1GP concentreren. Team GBR heeft kan eventueel Alex Lloyd inzetten. Zo niet kunnen ze een beroep doen op Ralph Firman, want Ierland heeft ook nog Michael Devaney. In de A1GP mag er toch continu gewissels worden van natie ookal hoor je er niet thuis (Toccacelo voor Pakistan, Rahal voor Libanon...). Soit. Waarom koos KTR niet voor d'Ambrosio? Wel... Quote:
|
Quote:
|
Zo goed als zeker geen Jaap van Lagen
Quote:
|
Quote:
Zonder twijfel is daardoor Jeromeke beland bij Teck 1... ;) |
Quote:
|
Renault Sport bevestigd het verhaal over Tech1/ D'Ambrosio.
2 belgen in de WSbR is toch zeer netjes! |
Quote:
|
Sinds enkele dagen zouden bij alle Renault dealers in ons land massaal kaarten moeten te verkrijgen zijn voor de World Series by Renault in Zolder voor het weekend van 28-29-30 april.
Om snel één in de buurt te vinden, klik hier. DUS: met z'n allen naar de Renault dealers! :crazy: (tickets zijn onbeperkt verkrijgbaar en 100% gratis!) We zijn momenteel (eindelijk! :) ) nog maar een week verwijderd van de laatste drie 2daagse testings van de World Series. Dus vanaf volgende week kunnen we snel gaan inschatten wie waar in het veld zal zitten het komend seizoen... |
Ze hebben me gisteren in Zolder meteen al een 15 tal vrije kaarten in men handen geduwd :p
|
All times are GMT +2. The time now is 17:06. |