De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Gratis toegangkaartjes? Ritsel een perskaart !!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12957)

Mark 08-06-2006 21:21

De andere scan:

http://www.depaddock.eu/marshal/thread/whv.pdf

Een verhaaltje uit de frontlinie zullen we maar zeggen ;)

Yvonne 09-06-2006 06:31

Quote:

Originally Posted by Jo Smets
Maar.... het is wel zo dat de minder bekende wagens, als we het bij autosport houden, (bijna) nooit ergens in komen te staan. Behalve in boeken als het BMR boek van Transporama. Daar staat gewoon iedereen in. Al is het maar in de lijst met deelnemers.

Wat ik bedoel is, dat de minder bekende mensen er blij mee zijn dat ze zichzelf en of hun wagen ergens op internet tegen komen. Het maakt dan niet echt uit waar of hoe dat gepubliceerd wordt en of erbij staat dat ze 10e eindigden terwijl het 8e was. Dat is nu net de kracht van amateurfotos op een forum/site. Het zijn er gewoon meer en meestal van iedereen.

Dit klopt. Maar dan vind ik nog...

De minder bekende deelnemers zijn al blij wanneer ze hun wagen op een foto terug zien. Het zou natuurlijk super zijn als dat een foto zou zijn gemaakt door persfotograaf.
Maar deze mensen kunnen ook blij gemaakt worden met foto's vanachter de draad.

Ik heb er zelf weinig van gemerkt dat er zoveel mensen voor de draad stonden bij de World Series. Ikzelf doe dus geen moeite voor een perskaart...maar maak wel foto's van minder bekende wagens voor kennissen...

bluelite 17-02-2007 18:59

Deze week zullen de verslaggevers & fotografen onder ons wel een mailtje gekregen hebben van CZ ivm accreditaties 2007. Als ik dat mailtje zo lees, dan krijgen we geen WSR-2006-toestanden meer: fotografen moeten een beroepsverzekeringen kunnen voorleggen... In dezelfde mail staat ook dat amateurfotografen, fotowebsites e.d. "uitgesloten" worden.

Thomaske 17-02-2007 21:48

Een zeer goede vooruitgang van Circuit Zolder / RACB / Spa-Francorchamps.

Mvg...

Neo-242 18-02-2007 16:39

Mooi, zo hoort het!

Ik hoop echter wel dat CZ ook eens iets doet aan de hotspots voor de amateurfotografen. Want de plekjes waar we nu kunnen fotograferen zijn op een paar vingers te tellen:rolleyes:

karld 02-03-2007 23:40

Kleine bedenking :no: ..... wie zegt er dat je met een D70s geen mooie foto's kan maken en met 6.000 euro materiaal wel .................
De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal ....
Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ... ;)

Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ... :+

Overigens kan ik de organisatie wel begrijpen en is die wildgroei echt niet nodig, wat wel is, en misschien kunnen de heren professionelen hier eens op antwoorden ... hoe kan je, als starter, beroeps worden ? (niet door de aanschaf van materiaal, dat heb ik hierboven als beschreven)....

P.S. ik was jaren amateurfotograaf voor RTM en Penders, enkel en alleen om hun site te vullen, 100-den foto's per race !!!! m.a.w. NIET betaalbaar o dit door een professioneel te laten doen !!!! en zwaar zwoegen, rondlopen, zweten, etc .... soms zonder de mogelijkheid de wedstrijd echt te volgen... niet iedere amateur neem 4 foto's en gaat dan ergens zitten, voor den draad, om naar de koers te kijken.

Natuurlijk, professioneel fotomateriaal kochten zowel RTM als Penders ook nog aan, voor o.a. drukwerk.

Jammer kan dit nu niet meer, en ik zal het missen, en de fans ook, want als je de hits bekeek op de verschillende websites....
De goeie bekopen het met de slechte ...

Hopelijk nemen jullie veel foto's en stellen ze dan ook (gratis) in webformaat ergens zichtbaar voor ons supporters.

yannick88 03-03-2007 05:47

[QUOTE=karld;203723]Kleine bedenking :no: ..... wie zegt er dat je met een D70s geen mooie foto's kan maken en met 6.000 euro materiaal wel .................
De kwaliteit van een foto met een wegwerpcamera kan duizend keer beter zijn dan die van duur materiaal ....
Een foto van een 'amateurke' kan beter zijn dan die van een beroeps ... ;)

Wat ik wil zeggen, met uw beste tennisracket zal je nog niet winnen van Klijsters ... :+

Het is wel Clijsters met een C

karld 03-03-2007 14:52

Sorry .... 'k zal het nooit nie meer doen .....

Pinzie 04-03-2007 13:10

Quote:

Originally Posted by karld (Post 203754)
Sorry .... 'k zal het nooit nie meer doen .....

Je moet het minder doen, niet meer ;) :D

Was trouwens een fijne tijd bij RTM:+

All times are GMT +2. The time now is 07:09.