![]() |
Quote:
|
Quote:
Maar een probleem is dat ik iedere wedstrijd op video heb en nu met een wedstrijd als deze valt dan de verbinding weg.En dit is toch wel een wedstrijd die er bij hoort te zitten. Dus bij deze kom ik hier smeken of iemand een copie kan nemen of het origineel van een video of dvd. Ik wil natuurlijk vergoeden + de verzendkosten he. Alvast bedankt. |
Quote:
Die had met pech te kampen. Schumacher daarin tegen staat bekend om zijn auto te crashen in zijn naaste concurenten en dat heeft hij in hongarije nog maar eens bewezen. Hij mag al content zijn dat hij met de vorige inhaal maneuvers niet zonder al te veel brokken door gekomen is. Niet vergeten dat er contact was met alonso,fisichella,de la rosa,heidfeld en misschien nog meer.En dan nog de spin na de herstart:rolleyes: . Jaja,geluk:no: . |
Quote:
Beetje af bluffen. Al een geluk trok hij aan het kortste eind. |
Quote:
Bij Nascar, cup races, enz... doen ze het toch ook... En Alonso, vorig seizoen had hij wel meer dan eens het geluk aan z'n zijde hé. |
Quote:
(ff offtopic) Ikzelf zoek de uitzendingen van de 24 uren van Spa van Bel RTL (moeder had per ongeluk TV-kabel uitgetrokken grrrrr), maar het zal ook niet makkelijk zijn om te vinden denk ik... |
Quote:
Dat is een radio zender he geen tv station. Je bedoeld wss club RTL. Het 2 de net van RTL-tvi |
Jups, my bad...bedoelde dus wel degelijk Club RTL. Op Bel RTL hebben ze ook uitgezonden, maar dat is dus zoals je zegt de radiozender van RTL.
|
Deze middag allemaal Honda cake om de overwinning te vieren van ons merk.
Honda mag nog winnen :D |
Ik heb vanmorgen zowat het hele stuk gezien dat ik zondag had gemist. Was wel de moeite zeg. Zelden Schumacher ook zoveel fouten zien maken :applaus:. Anderzijds bijzonder indrukwekkende openingsronden van die twee.
Serieus gemiste kans voor allebei de titelpretendenten, want elk van beiden heeft serieus in de touwen gelegen. |
Quote:
|
Quote:
|
ha, een kenner zie ik ... 8-)
|
In 97 had Schumacher toch veel pech? Had hij niet juist de titel verloren aan Villeneuve of zoiets?
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:03. |