![]() |
Quote:
Ik zou er geen verklaring voor kunnen vinden dat Westbrook niet bij Prospeed aan de slag zou mogen. Alleen al voor z'n wedstrijd in Nogaro zou hij een zitje moeten krijgen :)! |
Quote:
Quote:
Ik zou wel graag Marc Lieb op de wagen zien... |
Imsa komt alvast naar de 24h van Spa met de Porsche, voor Narac-Pilet-Long :)
|
En JetAlliance is redelijk zeker van een deelname in Spa, wat minder zeker is, is de keuze van de wagen (DBR9-997RSR-997Cup). Ik vermoed dat ze met de DBR9 zullen komen als één van beide Aston Martins nog niet verkocht is. :)
|
Quote:
Mvg |
Quote:
Mvg ;) |
Man, man. Carsport Holland zet dit seizoen meer dan waarschijnlijk een Aston Martin in voor Mike Hezemans en een voorlopig nog onbekende tweede rijder (met de naam Karl Wendlinger).
Toch wel verrassend... :gas: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kent er iemand deze radio zender? Zegt mij alvast niets... Blijft tot nu toe ook de enigste site waar er iets over gerept word. Alvast hoop ik ook dat dit zo is dat we Hezemans er mogen op verwachten met de rollende naam Wendlinger... Weet ik alvast welke één van men favo's zal zijn dit jaar :) |
Quote:
|
Quote:
Ben wel zeer benieuwd welk team de diensten gaat leveren aan Hezemans sr. en jr. want zo te zien is er geen link meer met team Phoenix. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:24. |