![]() |
Turkije - Zuid Korea 2-1
|
Quote:
|
Inderdaad, ik moet seffes de uitslagen enzovoort nogt es updaten, maar je staat royaal aan de leiding Flugel! Ik denk da ik gerust al kan vragen: rode of witte wijn? ;)
|
Proficiat Flugel !!
En Proficiat BRAZIL Hun kleermaker mag al beginnen met een extra steretje op hun truitjes te borduren. Deze truitjes gaan de vuilbak in. OP de volgende staat er eentje meer. Dat zijn er al 5 |
Jaja, Brazilië is wereldkampioen, maar wie is er wereldkampioen pronstiek van de Paddock?
1. Flugel met 18 punten 2. Oneliner met 12 punten 3. Anneke & Fordje met 10 punten 4. Beemer & Finish met 9 punten 5. JP Montoya & YVDP met 8 punten 6. Alcalde met 6 punten 7. Maarten met 4 punten 8. Bart.Vandecavey met 2 punten Proficiat allemaal en tot binnen 4 jaar ;) |
woehoe, ik heb toch nog punten gehaald...
|
|
Quote:
|
inderdaad beemer
het was dik in orde ik heb wel gefaald vind ik persoonlijk al moet ik toegeven dakik nie alle rondes heb meegespeeld, maar toch 4punten is gefaald vind ik hehe allee, de volgende keer beter |
Binnen 4 jaar dus :D
|
amaaaaaaaaaaaaaaai ikke fier op uitslag zenne
3e geworden en dat voor een weze van het vrouwelijk geslacht die de ballen kent van voetbal... nice nice nice |
Jaja "maar" 2e :p
Volgende keer beter hé :) En beemer'ke, proficiat me de organisatie hé due! Twas dik in orde :) |
Bedankt allemaal!!
Voor de winnaars (Fordje en Flugel) de fles wijn komt eraan! |
All times are GMT +2. The time now is 14:34. |