Quote:
:D :D :D :D |
Quote:
Dan is Kuismanen op andere ideeën gebracht. Eind vorig seizoen verklaarde hij immers dat hij een beetje was uitgekeken op de Belcar en dat hij graag iets nieuws wou proberen. Hij dacht daarbij hardop aan Euro GT of FIA-GT. Nu, mij niet gelaten. Laat maar komen! :D De Belcar 2004 kondigt zich nu al veelbelovend aan. Als alle berichten over Vipers, Corvettes, Marcossen, M 3 GTR's, Stealths, Ultima's en Sakers waar zijn, dan wordt het ronduit fantastisch! Economische crisis? Welke crisis? :eek: |
Aangezien het gaat over ee Z3 met V8 is het die van LVC waar Pim van Riet over spreekt.
In GTB komt er dus nog Verhoeven in de ex-Schreurs-Verheyen Porsche GT3 bij. |
Quote:
Antwoord van de mechanic "Yes, Yes, the boss is getting old en Belcar is a nice series for him" Waarschijnlijk durft hij dat ook maar alleen zeggen als "the boss" niet in de buurt is. C U |
Quote:
|
Quote:
|
Patrick Selleslagh en Patrick Slaus hebben een nieuwe corvette gekocht en gaan samen met carsport Belgium een team vormen.
Maar gaat patrick Selleslagh nu nog zelf rijden? |
Piloten zijn naar wat ik gelezen heb voor de gewone races: Vosse & Bouvy (dus met Michelin fabrieksrubber zeker?)
Piloten extra voor 24 Uren races: Goossens & Mollekens ... Selleslagh denk ik niet dat hij nog achter het stuur kruipt in de tests. |
hij wil absoluut dat de corvette volgend jaar in prijzen valt.
hij moet trouwens niets meer bewijzen |
Zet er nog maar een Porsche bij voor Philippe Cracco.
|
Quote:
Indien meer bekend, welke Porsche, team evt. co-rijders? |
Ik hoop toch dat patrick zelf ook nog rijd.
Maar is da eigenlijk al echt zeker dat vosse en Bouvy rijden want ik dacht dat nog allemaal besproken moest worden |
Quote:
|
Als ik autosport.be goed lees gaat Speedlover naast de 996 ook de oude vertrouwde 993 inzetten in de Belcar. Of lees ik dat verkeerd?
Tevens valt te lezen op autosport.be dat G&A een V8 gaat planten in de BMW E46 DTM look, ooit ik heb ik eens gelezen dat het om een V6 zou gaan. Lijstje is dus weer ge-update ;) |
Hangt ervan af hoeveel piloten er interesse hebben voor de wagens van Speedlover. De 996 gaat in ieder geval de Belcar en de Touring Cup combineren. Waarschijnlijk zal de 993 alleen de Touring Cup aansnijden.
En G&A gaat inderdaad van start met een V8 voor De Keersmaecker en Smets |
All times are GMT +2. The time now is 10:23. |