![]() |
Quote:
gij hebt zeker een stukske afgesneden? |
Quote:
|
da moet dan wel nen hele goede setup zijn, ge zijt zomaar een minuutje sneller dan normaal ;)
|
Ik heb toch nog ergens de download van GTR gevonden maar zonder password ,kan iemand mij daar aan helpen(aan het password)zodat ik ook een paar rondjes kan rijden
groeten gunther |
Simbin heeft de pers demo nu publiek vrijgegeven onder het motto "waarom nog moeite doen?" :D :
http://www.bhmotorsports.com |
Heb het vandaag geinstalleerd, jawadde wat een game.
Alleen voelde ik al dat er rijhulp aanstond. Zo te zien kan je dat alleen maar afzetten als je voor een race gaat maar dan stuurt de wagen enorm slecht. :confused: Is dit volledig te wijten aan de setup? |
Haaaa Bartje, ;)
De setup doet ongelooflijk veel ja. Alle "aids" kan je afzetten hoor. |
Prachtige Demo!!!!
Met standaard afstelling (op soft slicks na): 2.15.836 Moet wel toegeven dat een Force feedback steering wheel alles wat vergemakkelijkt en alles nog des te graver maakt. echt elke verandering of het nu gaat om bandentemperatuur of schade model is op de een of andere manier werkelijk voelbaar! Ik heb hier tot slot maar 1 ding op te zeggen: BE-A-UTIFUL !! :D |
Quote:
yep het werkt nu wel, leuk spel ze! :) |
Quote:
Anyway, het moge duidelijk zijn dat het 2:17 was :p |
1 16 401 Na een tijdje met de default rondgereden te hebben maakte ik zowel de veren als de dampers een klik of 5 harder. De splitter van 1 naar 2, en achteraan de vleugel 3 minder, en versnellingsverhouding van de 6° 1tje hoger...Tot mijn verbazing ging ik er onmiddellijk een seconde harder mee, en dit zonder een perfecte lap ( een bijna schuiver in Les Combes... en een belabberde ideale lijn...) er kan nog gemakkellijk een seconde af
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/Simbin%20GTR/ Wie zich geroepen voelt om de setup eens te proberen... good luck, laat eens iets weten... :p |
Ik voelde mij geroepen , ook een 2 16 9 mee gereden, goede setup , ligt me beter dan de originele. Dus heb ik deze gebruikt om op verder te bouwen ;)
|
Quote:
ik ga die ook eens proberen |
Goede setup krikke,
Is misschien iets te hard voor de afdaling direct na Rivage, maar dat is mijn mening maar uiteraard :D Enkele verder veranderingen: Toe in voor: -20 Brake Bias: 58-42 Duct (remkoeling): 4 radiator opening: 3 Soft compound tyres power: 70% brachten mij tot 2.13.932 thankx krikke! :D |
Ik ben toch nog aan de setup aan het sleutelen , zover heb ik al aan de ophanging geprutst en de bandendruk verlaagd...
|
All times are GMT +2. The time now is 20:59. |