![]() |
:worship: nogmaals het bewijs dat Fiagt3 een schitterend initiatief is en een uitstekende opstap naar de Fiagt!
|
PSI gaat met beide Corvette's (C5-R en C6-R) de Fia GT en FFSA rijden. Maar een gedeelte van de LMS staat ook op de planning.
|
Quote:
|
Althans spijtig dat ze niet met een C6 extra kunnen komen, maar zeker heel goed nieuws!
|
Quote:
Via raceXpress kwam ik te wten dat Psi beide C6-r's zal inzetten... :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
Filmpje dat Barwell aan het testen is. (DBR9 en DBRS9)
http://youtube.com/watch?v=cOTOoW126no zelf vind ik het een zeer geslaagd filmpje. |
Quote:
|
Quote:
|
Guadix ;) (in Spanje)
Ratel zegt nu dat hij 14 à 15 GT1's verwacht... Als ik tel krijg ik er enkele meer (18), maar een ondergang voor de GT1 komt er alvast niet aan denk ik... :) |
Quote:
Joost |
Quote:
Weet iemand toevallig wat ongeveer de tickets gaan kosten voor Oschersleben, Spa, Brno en Zolder? |
Ongeveer even veel als vorig jaar zeker :)
Weet er soms iemand meer over de Lister Evo die dit jaar gaat rijden? |
Ja, die gaat niet rijden ;)
|
Quote:
Hij heeft de foto's van prints bekeken en het zag er goed uit... AUB een beetje meer info... |
Quote:
Reply #5 on: 29.01.2007 at 12:02:18 » -------------------------------------------------------------------------------- We should now more details about the Lister Storm Evo today - but, as you say, it will be for the current FIA GT1 Championship. Yes, we have a few historics - maybe there is someone out there who would like to compete in the two proposed rounds this year? |
Nog een nieuwtje uit dat interview: Door omstandigheden hebben de Fiagt en de LMS dezelfde datum voor hun races in Silverstone en Valencia, maar via een overeenkomst kan iedere rijder die maar wil de twee races afwerken. Ratel en Peter zullen een Jet ter beschikking zetten...
|
Vraag me af hoe ze dat gaan doen.
LMS begint om 12:00 lokaal, dus 11:00 UK time. Met 2 coureurs zal je in de LMS toch een paar uur moeten rijden. Daarna vanaf het circuit je spullen pakken, naar het vliegveld. Tijdje vliegen, landen en dan vanaf het vliegveld naar de FIA GT race om vervolgens in te stappen en de minimale tijd te rijden? Volgens mij red je dat niet... |
http://www.projectlemans.de/content/view/2762/1/
Hier staat de kalender van de FFSA. Daar staat dat ze samen zijn met de Fia-GT op Nogaro. Rijden ze dan samen met het Fia-GT kampioeschap of in de ''Bijprogramma"? |
Quote:
|
Max Mugelli mag vrijdag testen op de BMS DBR9 in Paul Ricard.
Hij reed vorig jaar al een volledig seizoen FIA GT3 op een DBRS9 en was er de beste Aston Martin rijder. Bron: racingworld.it |
Wie rijdt er dan allemaal op de Astons van BMS... Babini, Mugelli, Davies,...?
Ook de Vertigo is bevestigd voor volgend seizoen in Fiagt met Leinders en Kuppens; de wagen zou heel wat evoluties hebben meegekregen. (LMSR) Weet er voorts iemand hoeveel Porsches er zullen rijden in Fiagt dit jaar? Het verontrust mij toch wat... BMS, Tech9 en Ebimotors, en mss RaceAlliance... Voor Spa komen Autorlando en Proton dacht ik. Maar voor de rest???? |
Quote:
Over de Porsche's. 1x BMS / 997 / Malucelli en Collard 2x Ebimotors? / 997 1x Tech9 / 997 / Edwards en 1x ARC Bratislava? / 996 1x Race Alliance? / 996 |
Tech9 rijdt met Edwards en Leo Machitsky (of hoe je die naam ook spelt :P)
|
SRT gaat waarschijnlijk deelnemen aan de nieuwe citation cup.
bron: pitstop.tv |
http://www.the-paddock.net/sportscar/content/view/241123/49/
interview met Fabrizio Gollin. Nergens vermeld hij de FIA GT of BMS voor 2007. Waarschijnlijk zullen we hem dus in het Grand-Am kampioenschap aan het werk zien. :( De namen van Pescatori, Davies en Babini zijn wel al min of meer bevestigd Verder nieuws over Scuderia Playteam : De eerste maserati zal bestuurd worden door Bertolini en TBA en de tweede door Pierguidi en Giannoccaro |
Quote:
|
Quote:
|
- Jos Menten
- Pitstoptv.be - mijn mailbox (oh nee, die had hij niet) - elders op het internet. |
Goed nieuws! Die Murcielago blijft een genot om te horen, alleen daarom moet hij al blijven.
Het team wordt trouwens wel weer gerund onder de vlag van All-Ink.com. Helaas, betekend dus weer een netvliesverstuikend lelijke livery :( |
Ik begreep eigenlijk dat het om een Lamborghini gaat die door Reiter zelf gerund wordt in het Fia gt, naast de All-Ink.com entry.
Om eerlijk te zijn vond ik het geluid van de Lamborghini (voor het eerst en het laatst gehoord op Le Mans afgelopen jaar) niet heel bijzonder. Had er meer van verwacht na alle lofuitingen hier en op andere fora... |
Dat het om de All-Ink.com wagen ging maakte ik op uit het verhaal van Autosport.nl, misschien klopt dat dan niet.
Als je dat geluid niet bijzonder vind, wat vind je dan wel bijzonder? |
Het geluid van de Audi R10:D
|
Sorry, flauw grapje.
Het meest bijzondere geluid wat ik me herinner is nog steeds dat van de Panoz die ik in '98 voor het eerst in Le Mans zag. Tot aan dat moment had ik alleen Formule 1 auto's gehoord. Nogal een verschil. En genieten doe ik het meest van het harde, schelle geluid van de Judds, maar dat is persoonlijke smaak. We zijn geloof ik wel een beetje off-topic.. |
Dit haal ik van planetlemans:
"After the German ALL-INKL.COM Racing Team announced they would enter one Murcièlago in the FIA GT championship in november, Reiter Engineering began their search for sponsors and drivers for another Lamborghini entry. Two months before the start of the FIA GT season Reiter Engineering has found the budget to do the entire season and signed two drivers to do the job." Echter op DSC staat dat Kox en Menten op de ALL-INKL.COM Lambo zullen rijden.:confused: |
Ik denk toch dat er 2 Lambo's komen, omdat Bouchut al een contract had.
Ik denk dat beide auto's met All-Inkl sponsoring komen en de naam iets van "All-Inkl.com Reiter Lamborghini" wordt, als ik de website van Jos Menten moet geloven. Nu wil ik wel eens weten welke coureurs er komen op de PSI Corvettes. |
Andrea Piccini is de vierde piloot geworden van Playteam.
MC12 / Andrea Bertolini - Andrea Piccini MC12 / Giambattista Giannoccaro - Alessandro Pier Guidi Geen Toni Vilander dus? Bron: racingworld.it Het ziet er naar uit dat we Phoenix niet meer zullen terugzien, Piccini op Playteam en Deletraz rijd LMS op Proto. Heeft er ook 1 van de hoofdsponsers van Phoenix mee naartoe genomen dus vrees dat Phoenix niet meer in FIA GT zal rijden. Het snelste en beste Aston Martin team in FIA GT :( |
Heb geduld, Race Alliance heeft afgelopen seizoen als debutant veel geleerd, en nu ze waarschijnlijk 2 auto's het hele seizoen inzetten met supertalent Jarek Janis zou dat ook wel eens een snelle Aston kunnen zijn.
|
Team Felbemayer-Proton gaat wel naar Zhuhai met één Porsche GT3-RSR (996 of 997??) en misschien met 2 Porsche naar Boekarest.
http://www.projectlemans.de/content/view/2768/1/ |
All times are GMT +2. The time now is 22:11. |