De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

wiljo 06-02-2004 13:36

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
RTM dit begint me echt heeeeeeel nieuwsgierig te worden wie er iets van weet wie gaat er volgend jaar teamchef zijn bij RTM???!!!
En wordt 'm weer rood wit zwart of misschien rood wit blauw

Vertigo Streiff 06-02-2004 13:40

Quote:

Originally posted by wiljo
ik kan er dus niet meer aan uit paltalla en van sande naar PSI
Marc Goossens heeft nog nergens een vast zitje dit verbaast me eigenlijk wel want zoals hij kan rijden ... :p
en penders ging zijn garage uitbouwen en ik denk niet dat dat niks kost hè
en wie zou er anders nog voor budget zorgen om RTM draaiende te houden?????

PS wie is GS Motorsport en De Kamala vn Jurgen Hover????

wiljo 06-02-2004 13:48

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
Marc Goossens heeft nog nergens een vast zitje dit verbaast me eigenlijk wel want zoals hij kan rijden ... :p
en penders ging zijn garage uitbouwen en ik denk niet dat dat niks kost hè
en wie zou er anders nog voor budget zorgen om RTM draaiende te houden?????

Ehh.. wordt 'm weer rood wit zwart of misschien rood wit blauw

Baron 06-02-2004 14:03

Quote:

Nog wat meer speculeren :

Het Carsport Belgium Project gaat blijkbaar niet door.
De Corvette van Vannerum is verkocht.
RTM doet zeer geheimzinnig.
Marc Goossens heeft nog geen stuur.

Dus: Heeft RTM die Corvette gekocht, wordt Marc Goossens daar de eerste piloot, en zijn Patrick Selleslagh en Patrick Slaus bij dat project betrokken en brengen de PSR-mannen dan de Williams-sponsoring mee?
Zou toch heel mooi zijn? Of sla ik de bal volledig mis? :D

Scapa 06-02-2004 14:04

RTM zal nog even afwachten worden. Penders zou aan z'n garage werken moeten doen maar dat verhaal heb ik drie jaar geleden ook al gehoord. ;)

Toon van de Haterd, daar zitten ze dus blijkbaar achter. Aangezien Zwaan's Racing een tweede Viper gaat inzetten in FIA-GT...

Franz Lamot, Freddy van Roey en Patrick Schreurs moeten ook hun plannen nog bekend maken: die mannen hebben het ook meer voor dikke bakken, kan nog mooi worden :)

Scapa 06-02-2004 14:06

Quote:

Originally posted by Baron
Heeft RTM die Corvette gekocht
Met wat? ;) Dat is niet voor iedereen weggelegd...

laurent 06-02-2004 14:28

Quote:

Ehh.. wordt 'm weer rood wit zwart of misschien rood wit blauw
rood wit blauw.. de GLPK kleuren...

Heel veel speculaties, heel veel geheimdoenerij! Ik wil zekerheden :(

wiljo 06-02-2004 14:38

Quote:

Originally posted by laurent
rood wit blauw.. de GLPK kleuren...(
Ja en die van Willem II
en de Nederlandse vlag
en van ik weet al niet meer.

De oplossing van het vraagstuk staat op deze pagina. Alleen nog niet in de juiste combinatie. :confused:

pipo 06-02-2004 14:42

Quote:

Originally posted by laurent
rood wit blauw.. de GLPK kleuren...

Heel veel speculaties, heel veel geheimdoenerij! Ik wil zekerheden :(

Ja, vind ik ook. Diegene die zeggen het te weten zouden het ook mogen zeggen. Zeggen dat ik het weet en verder niks kan iedereen.

Ceusters/Metior zouden de GT3-R van Lamot gekocht hebben?
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de reputatie van die 2 "piloten"

laurent 06-02-2004 14:47

Quote:

Ja en die van Willem II
en de Nederlandse vlag
en van ik weet al niet meer.

De oplossing van het vraagstuk staat op deze pagina. Alleen nog niet in de juiste combinatie. En dat is de laatste hint, verder kan ik echt niet gaan... :confused:

- rood wit blauw
- patrick schreus
- corvette
- Marc goossens
- PSI

Staan allemaal op deze pagina, moet k de volgorde wat wijzigen? of kijk je dat door de vingers?
Ofwel zekerheden, ofwel niets... Ik heb ook veel gehoord, maar als k het niet mag doorzeggen, gebeurd dat niet. Ook niet via raadseltjes...

wiljo 06-02-2004 15:10

Er zijn volop prachtige combinaties te maken met alle namen en teams die voorbij vliegen. Laat ons wat minder speculeren en ons baseren op gekende bronnen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat bepaalde personen genoemd op deze pagina de sleutel nu in handen hebben. Ze maken de keuzes. Worden deze keuzes bekend dan gaat de sneeuwbal rollen en zullen we snel duidelijkheid krijgen over diverse andere combinaties waarover nu wordt gespeculeerd.

Als je slechts een kant van een combinatie kent is het niet opportuun deze voortijdig bekend te maken en daardoor andere combinaties in een voorbestemde richting te dwingen.

Dus nogmaals... wait and see!

wiljo 06-02-2004 15:13

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Toon van de Haterd, daar zitten ze dus blijkbaar achter.
Toon is op het moment een gewild piloot.
Ideale combinatie: snel, ervaren, winnaarstype, budget.
Simpel.

Toon wil ook graag in Belcar blijven en dat siert 'm

ICEMAN 06-02-2004 16:38

Quote:

Toon is op het moment een gewild piloot.
Ideale combinatie: snel, ervaren, winnaarstype, budget.
Simpel.

Toon wil ook graag in Belcar blijven en dat siert 'm

Dan kunnen we hem koppelen aan Euser. Die zoekt een snelle, ervaren piloot met een winnaarsmentaliteit en NIET te vergeten een budget! ;)

P De Sonville 06-02-2004 17:06

Marc Goossens gaat méér dan waarschijnlijk de Corvette van SRT bemannen, bijgestaan door......................... iemand die nog niet wenst vernoemd te worden

wiljo 06-02-2004 17:25

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Dan kunnen we hem koppelen aan Euser. Die zoekt een snelle, ervaren piloot met een winnaarsmentaliteit en NIET te vergeten een budget! ;)
En Toon is door Cor geintroduceerd in de autosport.
Toon qualificeerde oa. de Marcos voor Euser in Le Mans.

Maar de post er onder is ook heel interessant....

Vertigo Streiff 06-02-2004 17:26

marc goossens met die corvette van SRT en ................. marc kan wel met alles overweg en zal dus een prima piloot zijn voor een prima wagen alleen die tweede piloot .... zou dit een belg kunnen zijn???:p of een buitenlander????

Peter Baert 06-02-2004 18:20

Mag ik ook meedoen?

Zou FL de teammaat worden van MG op de Corvette?

:)

ICEMAN 06-02-2004 18:26

Franz Lamot? Dan word t e beke SRT/RTM Racing? :confused:

Vertigo Streiff 06-02-2004 18:29

dan wordt het
SRT
RTM

dus SRTM :p:p

Mark 06-02-2004 18:51

Zullen we dit een beetje in het oog houden? ;)

Quote:

Startlijst Belcar 2004
Zo langzaam aan druppelen de berichten voor Belcar 2004 binnen, welke wagens e.d. er te verwachten zijn. Zin om dit samen te doen? Kunnen we eens kijken of we de startlijst eerder compleet hebben als op die andere site

Let wel, dit overzicht is een vezameling van de berichten en publicaties die we in de diverse media tegenkomen. Dus geen hersenspinsels of andere rare gedachten

Vertigo Streiff 06-02-2004 19:35

we zullen het maar laten bezinken ;):p

Scapa 06-02-2004 20:31

Een Manthey Biturbo voor Maes-Verbist-Tanghe !

http://images.autosport.be/image.asp...size=3&style=3

bron & foto: www.autosport.be

NGT Racing 06-02-2004 20:47

Ben echt benieuwd naar de tijden die Marc met die machine draait

Vertigo Streiff 06-02-2004 20:53

Quote:

http://images.autosport.be/image.asp...size=3&style=3

bron & foto: www.autosport.be

komen die met ne Manthey Porsche
fijn :p :p :D :D
spijtig van die bora maar ja :cool:

Mark 06-02-2004 20:55

Quote:

Die foto klopt wel niet op autosport.be, als ze DE turbo van Manthey gekocht hebben. Het zou dan gaan om de Porsche 996 GT-MR.

Het bewijs ;) :D
http://www.manthey-racing.de/images/24h_001.jpg

http://www.manthey-racing.de/images/24h_002.jpg

bron: Manthey Racing

Maar gatsiejakkes, alweer een Biturbo erbij :D :D

Wederom, U hoort ons niet klagen ;)

Vertigo Streiff 06-02-2004 21:00

manthey

ja het gaat wat worden met die biturbo's!!! :D :p :)

NGT Racing 06-02-2004 21:20

Straks krijgen we er een klasse bij, zo iets van GTA, GT Porsche biturbo, GTB, TA, ... :-)

Gilles 06-02-2004 22:29

Lijkt me er sterk op dat de piloten die nog geen vast zitje hebben met bijna alle competitieve teams praten als ik alle geruchten hier zo lees!

Bart.Vandecavey 06-02-2004 22:50

Quote:

Originally posted by FLAT6
Straks krijgen we er een klasse bij, zo iets van GTA, GT Porsche biturbo, GTB, TA, ... :-)
Of GTA, GTB, GTC, GTD, GTE en T

P De Sonville 06-02-2004 23:06

Als de foto op www.autosport.be van Maes niet klopt, dan moet je bij Maes zelf gaan aankloppen. Hij heeft hem zelf naar mij doorgemaild. Daardoor veronderstel ik wel dat het om de juiste wagen gaat.

Mark 07-02-2004 00:14

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Als de foto op www.autosport.be van Maes niet klopt, dan moet je bij Maes zelf gaan aankloppen. Hij heeft hem zelf naar mij doorgemaild. Daardoor veronderstel ik wel dat het om de juiste wagen gaat.
FF informatie ingewonnen op een duits forum, op de foto's gaat het dus om dezelfde wagen. Verschil in looks schijnt hem te zitten in specificatie "Langenstreckenpokal" en specificatie "24 uur" .................we waren dus alletwee juist ;)

ICEMAN 07-02-2004 14:18

Laat maar komen! Mij hoort ge ni klagen! :cool:

Baron 07-02-2004 15:46

Quote:

Originally posted by pipo
Ceusters/Metior zouden de GT3-R van Lamot gekocht hebben?
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de reputatie van die 2 "piloten"

Er moet toch iemand de pispaal zijn.
En deze 2 "piloten" hebben daar toch al ruimschoots ervaring in! :D

Mistery 07-02-2004 16:14

deze heren "zouden" niet de betreffende wagen gekocht hebben, ze "hebben" hem effectief gekocht, werd bevestigd door Franz Lamot himself gisterenavond... De andere Belcar deelnemers zijn bij deze gewaarschuwd : HANS, minimaal zespunt gordel, drielagig brandvrij pak en voor alle zekerheid bij aanvang van het seizoen controleren of ze hun laatste wilsbeschikking reeds opgesteld hebben :D :D :D

Mark 07-02-2004 17:24

Heb de GT3-R van het Sport Promoteam Racing ertussen gezet...........

Trouwens, zelfs op www.fahrermarkt.de kom je de Belcarteams tegen. 2004 wordt met recht een internationaal seizoen voor de Belcar...........of wordt het: BeNeDeCar 2004 :D

Duijmski 07-02-2004 18:35

Quote:

Originally posted by Marshal
of wordt het: BeNeDeCar 2004 :D
Het is in ieder geval niet BeNeDe(n) peil .... wat een line-up tot nu toe zeg ! :eek: :gas:

Gr,

Duijmski

ikke 07-02-2004 19:19

Quote:

Originally posted by Mistery
deze heren "zouden" niet de betreffende wagen gekocht hebben, ze "hebben" hem effectief gekocht, werd bevestigd door Franz Lamot himself gisterenavond... De andere Belcar deelnemers zijn bij deze gewaarschuwd : HANS, minimaal zespunt gordel, drielagig brandvrij pak en voor alle zekerheid bij aanvang van het seizoen controleren of ze hun laatste wilsbeschikking reeds opgesteld hebben :D :D :D
Die mannen hebben dus echt een kat in een zak gekocht. De wagen z'n achterophanging is 12° uit de haakt getrokken door het grote vermogen. Zelf de mannen van Porsche kregen hem op de richtbank niet meer recht.

pipo 07-02-2004 19:26

Quote:

Originally posted by ikke
Die mannen hebben dus echt een kat in een zak gekocht. De wagen z'n achterophanging is 12° uit de haakt getrokken door het grote vermogen. Zelf de mannen van Porsche kregen hem op de richtbank niet meer recht.
En kunt gij mij ook zeggen hoe gij dat weet?
Kent gij de auto misschien?
Voor een auto die kampioen is in GTB lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk.

Vertigo Streiff 07-02-2004 19:50

12° uit de haak

ik denk dat als ge zo een "racemonster" koopt dat ge toch wel precies weet wat er met die auto is gebeurt en of die wagen in orde is of niet soms :confused: :confused: :confused: :confused:

ikke 07-02-2004 21:53

Quote:

Originally posted by pipo
En kunt gij mij ook zeggen hoe gij dat weet?
Kent gij de auto misschien?
Voor een auto die kampioen is in GTB lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk.

ik denk dat iedereen da weet in de belcar. je kan dat bijstellen door je het camber en spoor aan te passen maar eens zijn die stelschroeven op z'n einde.

All times are GMT +2. The time now is 07:30.