De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : rittensport-initiatie !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6822)

Juha 11-02-2004 14:39

Ober, voor mij een croque aub! :D

Ik zal morgenmiddag het middagmaal van mijn chauffeur medelen, want ik geraak niet op het internet vanavond.

TiBo 11-02-2004 17:04

Als er nog iemand ne Co zoekt, doet ondergetekende met plezier mee.

Als Driesco ook een Co zonder pamper wil laten meerijden ben ik vragende partij, ... anders moet ik nog even langst het ouderlingentehuis ;)

Sennake 11-02-2004 17:43

Quote:

Originally posted by Driesco
Schrijf me dus maar in Sennaken, met de Toyota Primera.
??? Nissan Primera bedoel je misschien???

Sennake 11-02-2004 17:44

Update :
[list=1][*]Huudo - Marc Deboeck --- Peugeot 307 SW [*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat Ibiza [*]Anneke - Bart Dieltiens --- Ford Focus [*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo [*]Schumivill - Birthe --- VW Polo [*]Nox - Sara --- Suzuki Alto [*]Peter Morhaye - Vertigo --- Toyota Corolla Verso [*]Boetzie - Swa --- VW Golf II [*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta TX [*]Kurtrapid-DJ - Sledge --- Porsche 924[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Vader Juha - Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo [*]Driesco - Freddy Janssens --- Toyota Previa [*]Emmanuel Mathieu - Elsje Vandemerk --- Toyota Corolla [*]Jos - Anita --- Renault[*]Dirk - Shirley --- Mazda 626[*]Evi Decadt - Jany Gijsen --- Toyota Starlet [/list=1]
Marshall ---> in principe meehelpend in de organisatie
Bendeke vrienden van Anneke ???
Lemans ???
Don Kamiel???
Eygmar???
Dragonfly???
R@ce@holic???

PS : deelnemers in het groen hebben hun deelnemingsformulier reeds binnengestuurd...

Sennake 11-02-2004 22:21

We zoeken nu dus nog een piloot die samen met TiBo een team gaat vormen...

sledge 11-02-2004 22:27

Ik en Kurt zullen ons ter plekke inschrijven...

TiBo 12-02-2004 12:23

Quote:

Originally posted by Sennake
We zoeken nu dus nog een piloot die samen met TiBo een team gaat vormen...
Als er nog Co's zijn wil TiBo wel zelf rijden ook :D

Juha 12-02-2004 13:25

Nog een croque voor mijn chauffeur aub. :)

Sennake 12-02-2004 18:41

Quote:

Originally posted by TiBo
Als er nog Co's zijn wil TiBo wel zelf rijden ook :D
Wel, we hebben eigenlijk een soort van "vliegende keeper" in de vorm van onze beste vriend Marshal, die net zo graag deelneemt als ons meehelpt in de organisatie. Marshal is trouwens een vrij "geroutineerde" co-piloot die dus absoluut niet aan zijn proefstuk is.

Laat ons afspreken (indien Marshal en TiBo akkoord zijn natuurlijk) dat indien er zich geen piloot/co-piloot meer meldt tegen zaterdag, jullie een team vormen?

Dan moeten wij desnoods onze plan maar trekken met de voorziene medewerkers... Trouwens, beide dingen kunnen zeer goed gecombineerd worden : jullie kunnen ons allebei perfect helpen aan de inschrijvingstafel (als jullie dat zien zitten) en tegelijkertijd deelnemen : er vertrekt toch niemand vooraleer alle inschrijvingen binnen zijn...

Wat denken jullie? Deal?

Mark 12-02-2004 19:25

Wat mij betreft geen probleem...............

Eygmar 12-02-2004 20:56

ga eerst naar opendeur bij R power
als ik op tijd weg ben kom ik nog langs
moet eerst nog andere auto vinden,want mijne gaat blijven hangen in moerras,(lol)tot zaterdag mischien
Quote:

Eerder moeras achtige wegen.
Werner333 Werner333

Werner333 13-02-2004 01:34

LOL :D

Dragonfly 13-02-2004 01:39

En als Eygmar komt zal ik als co fungeren ;)

TiBo 13-02-2004 17:14

Wegens persoonlijke redenen kan ik morgen niet meer aanwezig zijn op de bijeenkomst.

Het spijt me, ... ik keek er naar uit!

Sennake 13-02-2004 17:36

Jammer, we zullen je missen...


All times are GMT +2. The time now is 10:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.