De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   TC + SC, toegang is gratis in 2005. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10033)

Selespeed 12-03-2005 20:48

Heb deze middag pitstop.tv gemist. Is er nu iets ingekomen over de touring cup?

Mark 12-03-2005 22:19

Quote:

Originally posted by Driesco
Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.
Is het verstrekken van NAW-gegevens aan derden, ongeacht wie, niet een heikel thema bij veel organisaties? Ik ken maar weinig instanties en bedrijven die zomaar klantenbestanden meegeven aan een persoon buiten de organisatie. Vind de houding van CZ niet meer dan logisch in deze kwestie.

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Bart.Vandecavey 12-03-2005 22:49

Quote:

Originally posted by Selespeed
Jups interview met de piloot van het Mext-team + vermelding van gratis ingang voor touringcup

Ottooke 12-03-2005 22:52

Quote:

Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Driesco 13-03-2005 00:24

Quote:

Originally posted by Mark

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Ze komen er aan Mark.
Het is niet de hoeveelheid die het doet, maar wat je er mee doet. Als je 50.000 mailadressen moet hebben geen probleem, zal copy maken en ge moogt er zo omkomen.

Mark 13-03-2005 00:44

Quote:

Ze komen er aan
Liever niet, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen. Ook al streef je een nobel doel na, regeltjes en beleid verhinderen dit. Facts of life ;)

Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

PDG Racing 13-03-2005 09:39

Bij ons staat hij er al een tijdje, met een link naar de site.

Christophe

Mistery 13-03-2005 11:41

Quote:

Originally posted by Mark
Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

www.racingworld.be steunt alvast dit initiatief. Wij verwijzen bij de timing voor de eerste manche van de Zolder Touring Cup door naar de nieuwe TC site voor verdere informatie . De banner zal in de loop van de dag in de 'bannerloop' worden opgenomen ;)

Selespeed 13-03-2005 13:14

Quote:

Originally posted by Ottooke
Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?

Ottooke 13-03-2005 18:03

Quote:

Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?
Op de website van <a href="http://www.kanaaltwee.be">Kanaal 2</a> kan je de TV Gids raadplegen. De herhaling is meestal in de nacht van zondag op maandag. Voor de aflevering van gisteren is dat om 00u50 komende nacht.

kurtvaes 13-03-2005 18:12

www.teveblad.be

alle kanalen

Selespeed 14-03-2005 09:22

De flyers zijn erg in trek. Ik heb op enkele plaatsen flyers gelegd en ze zijn al heel goed geslonken.
Ik heb er verschillende mensen naar zien kijken en er waren er zelfs die ze mooi opvouwden en meenamen.
:)
Schitterend resultaat dus.

pudding1 14-03-2005 10:16

Yep, flyers doen het goed dit weekend op racing show wieze 1000 tal verspreid. :)

Driesco 14-03-2005 11:14

Deze van ons zijn allemaal de deur uit.
Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Helemaal geen belofte, wij hebben alles doorgesproken en hopelijk past het in die mannen hun programma.

Duimen maar. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Yvonne 14-03-2005 13:18

Quote:

Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Even een vraagje over Q-music...
Ik luister het zeer regelmatig in het weekend, onderweg naar het circuit...maar Q heeft toch geen programma's met presentatoren in het weekend?

En...een vermelding met de aanwezigheid van de Wauters-broers in de radiospot zal misschien ook nog wat volk trekken. (Doe dit wel natuurlijk in overleg met hen..)

Yvonne

All times are GMT +2. The time now is 12:11.