![]() |
Een zeer goede keuze. Benieuwd hoeveel wagens Pescarolo en Rollcentre gaan inzetten. Elk 2? Dus 5 in totaal aangezien Lister ook een Pescarolo chassis zal gebruiken.
|
Corvette is pressie aan het uitvoeren op de ALMS. In een klein artikeltje in de Autosport van de afgelopen week laat men weten dat LMS een serieuze optie is voor 2007. Dus geen ALMS meer.........
Volgens mij een bericht in het kader van: "Hoe voer ik de druk op via een discrete omweg". Corvette is namelijk niet geheel tevreden met de gang van zaken in de ALMS 2006 met AM. |
Quote:
Ik denk trouwens dat we volgend jaar een gevulder GT1 veld zullen zien in de LeMans series, door al die GT3 plannen... |
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
|
Quote:
|
ORECA dan toch terug in Le Mans 24 Hours?
Na de terugtrekking van hun deelname dit jaar blijven ze eraan werken om de Saleen klaar te stomen voor de 24 uurs van volgend jaar zo te lezen. Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Pilbeam
Pilbeam gaat een update maken van de MP93 maken voor 2007 voor een nieuw team dat het LMS kampioenschapschap gaat rijden en LM
|
|
Later vandaag zal bekend gemaakt worden dat Rahal Letterman Racing een Porsche RS Spyder zal runnen in ALMS.
Quote:
|
Het ACO reglement wordt lichtjes aangepast voor 2007.
|
Komt Creation nu al met die gesloten auto volgend jaar?
|
Nee
De coupe pas in 2008 of later. |
Quote:
Quote:
|
Schumacher + Audi
Michael Schumacher heeft van audi een bod van $12.5 miljoen gekregen opdat hij voor hen aan Le Mans 2007 zou deelnemen.
Bron : http://f1.racing-live.com/f1/en/head...19102459.shtml |
All times are GMT +2. The time now is 15:12. |