![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
En tussen AMR en Corvette Racing is er toch nog steeds een verschil. Het is maar hoe je het ziet, maar ik zie Corvette Racing wel veel sterker presteren in Spa dan dat AMR deed in 2005. En ja dan zou ik wel wat schrik gehad hebben voor een toch wel vooruitgeschoven kandidaat winnaar. Moest nu Corvette Racing & Aston Martin Racing allebei van plan waren om te komen, ja dan had ik er zeker niets op tegen. |
Quote:
Maar dit heeft nog weinig met met de 24u van 2007 te maken .. Misschien terug on-topic vanaf nu :). |
Quote:
Ze waren gestart rond de 14de plaats en waren toen ze uitvielen tot net binnen de top 10 geraakt dacht ik. |
U zegt?
The rise of the leading BMW: Hour 1 #142 8th Hour 2 #143 5th Hour 3 #143 11th Hour 4 #143 5th Hour 5 #143 7th Hour 6 #143 4th Hour 7 #143 4th Hour 8 #143 3rd Hour 9 #143 3rd .... 04.30, We have discovered that the #143 BMW has stopped at Stavelot with what seems to be complete electrical failure. archief dsc Joost |
Mijn fout dan.
Dacht dat ze veel verder naar achter lagen. Bedankt voor de opheldering Joost. |
Als er een fabrieksteam komt, dan zijn zij de enigen die de wagen inzetten (BMW, Aston, Porsche)
Als Corvette Racing dit jaar naar Spa komt, kunnen we er praktisch zeker van zijn dat ze sterker zullen zijn dan de exemplaren van LAA, PK, Psi... Dan heb ik toch liever dat er een strijd komt tussen 6 privé Corvettes waarvan er 4 voor de overwinning kunnen gaan. :champagne: |
Marcel Fässler zal Hezemans en Deletraz vervoegen op de Carsport Holland Corvette C6.R. :)
|
Quote:
|
Lemeret is volgens sommigen in onderhandeling met Phoenix/ Carsport Holland... :) 't Zal een Belg worden. Zoveel te beter eigenlijk :)
|
En Kurt Mollekens zou aan het praten zijn met Maserati...
|
Quote:
|
Ik hoop dat er idd enkele belgen kunnen starten, maar zou het niet verstandig zijn om dergelijke zaken pas openbaar te maken voordat alles getekend is? :rolleyes:
In ieder geval: iedere auto op de startgrid, zorgt weer voor extra fun voor ons !:gas: |
We mogen toch weten dat de belgen in onderhandeling zijn??
Trouwens, de mensen van wie ik het weet, hebben het allemaal uit magazines en/of kranten gehaald. Dat openbaar maken is dan toch al gebeurd veronderstel ik ;) |
All times are GMT +2. The time now is 00:13. |