De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 2009, de nieuwtjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18133)

Bramzel 17-01-2009 17:55

Volgens mij is dat ook alleen een team geweest in de eerste jaren dat ze de Vipers runden. Later deden ze het met allerlei andere teams, waaronder Force One, GLPK en Phoenix.

Grig-O 17-01-2009 18:18

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 242632)
Volgens mij is dat ook alleen een team geweest in de eerste jaren dat ze de Vipers runden. Later deden ze het met allerlei andere teams, waaronder Force One, GLPK en Phoenix.

'k Was fout, idd. :) Mss wel opnieuw met Phoenix? Of K+K?

Grig-O 25-01-2009 00:39

AF Corse volgend jaar met Vilander-Bruni en Russo-Companc in Fiagt. Zien we Montanari en Biagi terug in GT1?

Italiaracing.net

Viper GTS-R*** 25-01-2009 16:32

Racingworld.be melde dat op donderdag 22 januari Matech Racing er heeft getest met hun Ford GT3. Nu blijkt volgens racingworld.it dat het om de roll out van de GT1 versie gaat. Iemand die hier zekerheid van heeft welke het is? Op geen enkele andere web-stek vind ik er hier iets van terug. Racingworld.it geeft wel de voorbumper, achterspoiler en air-intake aan als verwijzing naar de 'nieuwe GT1'.

GT2-R 25-01-2009 21:26

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 243026)
Racingworld.be melde dat op donderdag 22 januari Matech Racing er heeft getest met hun Ford GT3. Nu blijkt volgens racingworld.it dat het om de roll out van de GT1 versie gaat. Iemand die hier zekerheid van heeft welke het is? Op geen enkele andere web-stek vind ik er hier iets van terug. Racingworld.it geeft wel de voorbumper, achterspoiler en air-intake aan als verwijzing naar de 'nieuwe GT1'.

Toen ik de foto zag dacht ik ook spontaan aan de GT1 maar de enige verschillen die ik zie zijn de trekhaak (staat nu horizontaal) en de splitter (niet 100% zeker).

IT: Zolder

http://www.racingworld.be/foto?foto=...GT+Racing+team

FIA GT3: Brno

http://www.matech-concepts.ch/media/...008/HD/009.jpg

FIRE 25-01-2009 21:49

Dit lijkt me gewoon de GT3 versie. Als ik me niet vergis krijgt de Ferrari GT3 ook een update.

fenixracing 25-01-2009 22:33

Misschien is er gewoon interesse voor een ford gt gt3 vanuit belgie.

Grig-O 27-01-2009 22:47

Volgens Joost Custers wordt Thomas Biagi gesignaleerd op de tweede Corvette van Luc Alpand, aangezien die niet meer bij AF Corse rijdt.

Weet er iemand iets meer over een eventuele deelname van Larbre? Konopka zou een ex-Oreca chasis ter beschikking hebben dit jaar. Eéntje van Larbre?

Grig-O 29-01-2009 22:00

De Ascari komt alvast terug naar Spa ->Project-Lemans
Ook zal Trottet Racing dit jaar enkele Fiagt wedstrijden rijden (wss ook de 24h van Spa, aangezien ze dat vorig jaar al van plan waren). -> Endurance-info.com

Benny_B 12-02-2009 15:43

KplusK Motorsport

KplusK Motorsport zal dit seizoen 2 Saleen's S7R inzetten voor enerzijds Karl Wendlinger / Ryan Sharp en anderzijds voor Adam Lacko / TBA

Waar komen al die Saleen's toch vandaan? :)

fenixracing 12-02-2009 15:55

Misschien eentje kopen de tweede gratis. :p

Thomaske 12-02-2009 16:15

Quote:

Originally Posted by Benny_B (Post 243899)
KplusK Motorsport zal dit seizoen 2 Saleen's S7R inzetten voor enerzijds Karl Wendlinger / Ryan Sharp en anderzijds voor Adam Lacko / TBA

Waar komen al die Saleen's toch vandaan? :)

Op de eerste wagen een zeer sterk duo. Maar krijgen we dan wel de JetAlliance Aston Martin te zien tijdens de 24 Hours of Spa? Want als KplusK aantreedt tijdens de 24 Hours met hun Saleen zie ik deze twee heren nog niet achter het stuur van hun AM kruipen.

Adam Lacko is ook niet één van de minste. Nu nog een tweede snelle rijder vinden en het zijn twee wagens om in 't oog te houden want vergeet zeker niet de pole position van de Oreca Saleen tijdens de afgelopen 24 Hours en de overwinning van de Peka Saleen te Argentinië.

Mvg

fenixracing 12-02-2009 17:44

Was het probleem niet dat er bijna geen wisselstukken te vinden zijn, voor de saleen?

Thomaske 12-02-2009 18:09

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243908)
Was het probleem niet dat er bijna geen wisselstukken te vinden zijn, voor de saleen?

Het vinden dat valt persoonlijk nog mee maar geen één van de stukken zijn identiek hetzelfde.

Bij Peka hebben ze vorig jaar heel veel moeten aanpassen aan de stukken die ze aankochten en overnamen van de Acemco Saleen.

Mvg

Grig-O 12-02-2009 22:26

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 243904)
Op de eerste wagen een zeer sterk duo. Maar krijgen we dan wel de JetAlliance Aston Martin te zien tijdens de 24 Hours of Spa? Want als KplusK aantreedt tijdens de 24 Hours met hun Saleen zie ik deze twee heren nog niet achter het stuur van hun AM kruipen.

Adam Lacko is ook niet één van de minste. Nu nog een tweede snelle rijder vinden en het zijn twee wagens om in 't oog te houden want vergeet zeker niet de pole position van de Oreca Saleen tijdens de afgelopen 24 Hours en de overwinning van de Peka Saleen te Argentinië.

Mvg

Karl Wendlinger ging zowieso een volledig seizoen rijden in Fiagt, dus de JA Aston Martin ging de man al zeker niet besturen in Spa. :) JA zal de Aston Martin wss wel inzetten, maar met tweederangspiloten zoals Lichtner-Hoyer, of mss zelfs een Lechner ofzo.

Dit is natuurlijk gespeculeer, maar feit is dat de deelname van Wendlinger in Fiagt niet samenhangt met een eventuele deelname van de Aston in Spa.

All times are GMT +2. The time now is 03:25.