De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Schnitzer M3 GTR...minimaal één Belcar race in 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6640)

Scapa 22-06-2004 22:43

Straf.

Ik vraag me toch af hoeveel pk's die nu eigenlijk hebben. De getallen die zij de wereld insturen zijn volgens mij ver onder het exacte cijfer. Niet alleen de motor is een juweeltje. Luchtinlaat, uitlaat, radiatorbak,... alles top top. Een bezoekje aan de werkplaats van Schnitzer: zou dat mogelijk zijn? :)

AlainH 22-06-2004 22:49

Alles is te regelen eh... :)
Ik heb hen gevraagd of ze de 1ste versie van de motoren niet te koop zouden zetten nu ze een evolutie hebben, en hun antwoord was "normaal niet, maar we kunnen mis zijn natuurlijk" waarop een collega van hem antwoordde "ja, want we moeten aan ons pensioen is denken" :D:D

Scapa 22-06-2004 22:56

:D

Te koop misschien wel maar je moet alles kopen natuurlijk: motor, airbox, computer en alle andere elektronica, uitlaatcollector, uitlaat,... Amper te betalen eh :D

Wat betreft dat bezoekje. Ik zal het is aan de mecano die ik ken die bij Schnitzer werkt vragen of dat mogelijk is (werkt alleen in den atelier, niet bij maar wel voor het race-team) ;)

Scapa 23-06-2004 09:46

Quote:

Originally posted by AlainH
Ze kropen er zelf niet onder ;)
Enkel bandjes wisselen... zelfs de motorkap is niet opengeweest... en er stak de evolutie onder van de motor... snif...

Ik heb nu toch toevallig foto's zeker van de nieuwe met de motor eruit, terwijl ze de motor aan het inbouwen zijn en met de kap open als alles klaar is... :D

Begint uw ander foto's al maar te resizen en up te loaden :p

AlainH 23-06-2004 21:51

Ik heb niet gezegd dat ik daarvan geen foto's heb, eh, vanop de Nurburgring... :P:P

Giovanni 23-06-2004 22:00

Quote:

Originally posted by AlainH
Ik heb niet gezegd dat ik daarvan geen foto's heb
Tonen, tonen, tonen, ...
Het is een misdaad om dergelijke dingen voor jezelf te houden !!!
De strafmaat zal later door de beroepsrechters worden vastgesteld :+

Maarten 24-06-2004 07:59

de aanleiding voor een tweede proces in de rechtbank van Wheels te Zolder is weer een feit ;):D

Scapa 24-06-2004 10:51

Quote:

Originally posted by Maarten
de aanleiding voor een tweede proces in de rechtbank van Wheels te Zolder is weer een feit ;):D
Aanklacht: Het moedwillig achterhouden van relevante informatie met het oogmerk te schaden of op z'n minst nadeel te berokkenen.

De rest van de formaliteiten laat ik over aan de griffier: Dhr. M. Reijnders :D

Mark 04-07-2004 21:03

Die M3 GTR lijkt wel een wagen voor die verwende F1 coureurs :D ABS, Traction Control..............kijk zo kan zelfs de grootste hork een Belcar wedstrijd winnen ;) :D

De vraag is hoe lang duurt het sprookje van de GTR nog?

Quote:

de FIA op korte termijn een beslissing neemt omtrent de toelating van traction control en ABS op de M3 GTR.
Moet BMW Motorsport verplicht afzien van het gebruik van deze hulpmiddelen, dan slinken de kansen op een eindoverwinning aanzienlijk. www.autosport.nl
Behalve de Maserati MC12 heeft BMW nu ook de FIA achter zich aan, ze beginnen tandjes te krijgen in Parijs.

Scapa 05-07-2004 17:53

Dit weekend eindelijk de GTR is in het echt gezien. Het blijft een beestig machien. Die mannen van Schnitzer leveren puik werk af. De middelen die ze tot hun beschikking hebben zijn dan ook navenant. Ze moeten in het vervolg wel hun achtertentje wat steviger vastzetten :D

Ik heb bij een ex-medewerker van Schnitzer eens geïnformeerd of een bezoek aan het atelier mogelijk is. Hij dacht wel dat dit kon. Ik vermoed wel dat we geen fototoestellen mogen meenemen. Dat hebben ze niet zo graag :D

manu 05-07-2004 18:24

Ik heb zojuist op de site van de "24h van Francorchamps" gelezen dat er 2 BMW's M3 GTR aanwezig zullen zijn op de testday morgen.Hier is het artikel. Zou dit kunnen kloppen zo kort na de Eiffelrennen?

Bron:http://www.proximus24hours.com/

Mark 05-07-2004 21:51

Waarom niet? De testwagen als koerswagen afgelopen weekend.........en met de twee "echte verse" GTR's richting Spa.

Leuke tactiek van de Schnitzer bende.

Vertigo Streiff 05-07-2004 22:05

Toch straffe mannen dan. Even afkomen met hun testwagen en daarmee het belcar veld afdrogen. Chapeau voor die mannen :)

Scapa 05-07-2004 22:15

Met die middelen dat ze hebben is het niet zo moeilijk denk ik ;)

marcel 05-07-2004 22:35

én op hun test-circuit. da zal ook een voordeel hebben, aangezien volgens mij veel Belcar-piloten nog nooit op de nurbugring gereden hebben (of toch niet veel). neem daar dan nog bij dat de corvette en Palttala de eerste bocht niet doorkomen, en GLPK blundert...

All times are GMT +2. The time now is 12:18.