Oke zal ik de 993 weer weghalen, dank u voor de verduidelijking ;)
|
Quote:
|
kuismanen
Quote:
Ok bedankt ;) |
Sju, alweer een duister erbij ;)
In Sport Auto schijnt een bericht te staan dat Manthey dit jaar in de Belcar te zien is. De tweede Manthey Porsche special zou al klaar zijn................... De wagen uit de Veedol Langstrecken Pokal 2003 Nu is Manthey geen onbekende in de Belcar, er zijn geloof ik wel enkele teams die hu onderdelen betrekken van Manthey. Dacht dat Russell / Oosterlinck er eentje van was. Er schijnt nogal wat onvrede te zijn tussen de Veedol Langstrecke Pokal deelnemers en de mensen van de Nürburgring. Geruchten gaan zelfs zover dat men overweegt om in de komende jaren enkele wedstrijden van deze serie in het buitenland te houden (Spa wordt daarin veelvuldig genoemd). Zelf denk ik dat dit soorten geruchten niet meer dan een politiek spelletje zijn. |
Quote:
Die langstrecken pokal mag gerust naar België komen, dat zou één van de weinige circuitraces zijn waar je mijn naartoe zou krijgen.... |
Quote:
http://belcar-1999.bene.ws/images/CAR_1.jpg Een van de eerste 996 GT3's....... |
Quote:
|
Die 2 wagens waren toen de ontwikkelings wagens voor wat de 996GT3-R zou worden.
|
Hoe meer Vipers hoe beter :)
:worship: Love them :worship: |
Fijn dat er zekerheid is dat de corvette nog meedoet in de Belcar.
Ik heb ergens wat geruchten opgevangen dat er misschien 2 corvettes ingezet zullen worden dit jaar, Weet iemand hier misschien meer van ?? |
Quote:
Thuis de hond heb ik een jaar of 4 geleden zelfs "Viper" gedoopt. |
Quote:
IS het verbruik van uwe viper ook zo groot. ;) |
Quote:
|
De Hart/Hezemans Viper mogen als een 100% deelname beschouwen.
Quote:
|
Gelezen op autosport.be
Quote:
De rest in het bericht valt tussen de mitsen en maren, die zullen we er (nog) niet tussen zetten ;) |
All times are GMT +2. The time now is 10:12. |