De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

Vertigo Streiff 08-05-2004 14:06

iedereen draait hier precies 2.13 is er iemand die onder de 2.13 geraakt?

krikke 08-05-2004 15:28

Da's voor seffens, dankzij onze bloeiende samenwerking kan de 2 munuten 10 niet lang stand meer houden :D

Ik ga hier alvast enkele ideën uitproberen... ;)

Vertigo Streiff 08-05-2004 16:00

Quote:

Originally posted by Boetzie
Toe in voor: -20

wat bedoel je hiermee boetzie?

Boetzie 08-05-2004 17:06

Dat je de voor-ophanging 1 positie negatiever zet
standaard stat ze -10 dus nu -20

Iedereen gaat er echt voor eh :D :D

Trouwens die setup van 2 minuten 10 wil ook wel eens
testen :D

Wie gebruikt er eigenlijk welke bediening?
(keyboard, joystcik,stuurwiel,Muis?)
Deze vraag omdat ik het in het begin een paar keer probeerde met het keyboard maar jammer genoeg niet echt confortabel
te noemen is :+

Sidewinder Force Feedback steering wheel is t mijne

Vertigo Streiff 08-05-2004 18:04

ik rij met keyboard en dat is inderdaad niet confortabel
ik heb met MOMO racing wheel gereden en dat is veel aangenamer als de auto uitbreekt kunt ge die houden maar met knopkes kunt ge niet eens fantsoenlijk een bocht nemen :D

PorscheGT 08-05-2004 19:56

euhm ff verduidelijken dat ik met de pijlkes op toetsenbord veel sneller ben en mits goeie afstelling sneller dan anderen met stuur dus.. vb. op GTracing 2002 rijd ik op spa 2.09 met pijlkes en met stuur (van broer) rij ik 2.19.. verschil van 10 seconden dus.. het is gewoon een kwestie van ne goeie setup te hebben vertigo.. dat ik namelijk heb en jij zo te zien NOG niet.. Race@holic reed vroeger 2.07 met keyboard dus..

nu back on-topic ;)

marcel 08-05-2004 22:46

mja, als ge gewoon zijt van met toetsenbord te rijden, is zo'n stuur idd wel effe wennen. ik heb ook een week een stuur gehad, en ik kwam nog ni eens in de buurt van mijn tijden met toetsenbord...

S. Claeys 09-05-2004 00:21

Wie rijd er nu een simulatie met het toetsenbord.
Shame on you guys.

On topic.
Ik gebruik een Act Labs FF stuurtje met bijhorende performance pedals en shifter.

Een 2.10 setup?
U vraagt, ik draai. Ik moet hem wel eerst ergens op een webspace zetten.
Replay is erbij.

Deze is van Patrick Gardewall, heeft nog in mijn N2003 league (ESCORS) gereden. Dat filmpje op Anderstorp dacht ik was van hem.

marcel 09-05-2004 00:53

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Wie rijd er nu een simulatie met het toetsenbord.
Shame on you guys.

iemand die geen geld heeft om een deftig stuur te kopen, misschien?

krikke 09-05-2004 07:57

Ik kan me voorstellen dat als je pijlkes gebruikt, er ook wel enkele hulpen zullen aanstaan zeker... :D
Hier een thrustmaster F1 FF stuurtje met BRD speed 7 pedalen (de originele thrustmasterpedalen zijn naar de eeuwige jachtvelden...) Ik zit nu aan 2 16 004, en kan me moeilijk voorstellen om 2 10 te rijden terwijl er nog sprake is van een simulatie... naar het schijnt reed de Lister verleden jaar een dikke 1 15 op Francorchamps (ook zonder rijhulpen en met 2 wieltjes steeds op de baan... :p )

S. Claeys 09-05-2004 10:47

Quote:

Originally posted by marcel
LOL, je hebt geld om een PC te kopen die 20 maal duurder kost, 60 euro zal er wel afkunnen zeker voor een stuurtje.

PorscheGT 09-05-2004 10:49

Quote:

Originally posted by marcel
ter correctie kan ik mij wel een stuur aanschaffen als je dat denkt!!!! maar ik ben gewoon sneller met toetsenbord.. trouwens ik heb mij al lang een stuur bestelt maar dat moet uit het buitenland komen.. en S.Claeys er zijn zoveel mensen met een keyboard zelfs in een league!!

sledge 09-05-2004 10:55

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
ter correctie kan ik mij wel een stuur aanschaffen als je dat denkt!!!! maar ik ben gewoon sneller met toetsenbord.. trouwens ik heb mij al lang een stuur bestelt maar dat moet uit het buitenland komen.. en S.Claeys er zijn zoveel mensen met een keyboard zelfs in een league!!
Vanuit het buitenland? Heb je er een van Thomas superwheel gekocht mischien?

PorscheGT 09-05-2004 11:00

Quote:

Originally posted by sledge
Vanuit het buitenland? Heb je er een van Thomas superwheel gekocht mischien?
nee ...

Quote:

Originally posted by S.Claeys

LOL, je hebt geld om een PC te kopen die 20 maal duurder kost, 60 euro zal er wel afkunnen zeker voor een stuurtje.

Zelfs 140€,daar sta je precies versteld van? jij bent niet de enige SIM-racer op dit forum hoor ...

marcel 09-05-2004 14:14

Quote:

Originally posted by S. Claeys
niet als die pc meer gekocht is omdat hij broodnodig is, en eigenlijk al buiten budget was......

da is hetzelfde als zeggen: "LOL, je hebt geld om een Ferrari te kopen die 10 maal duurder is, een golfke zal er ook wel afkunnen."

niet iedereen heeft budget over voor nodeloze accesoires...

All times are GMT +2. The time now is 03:02.