![]() |
Met de 24h van Zolder die eraan komen, leek het ons het ideale moment om voor één van de meest spectaculaire wedstrijden van het seizoen, een speciaal gedeelte van onze website hiervoor te reserveren.
Wat kan je vanaf woensdag zoal van ons verwachten ? Dagelijks een update met de beste foto's van de testritten op woensdag en de kwalificaties op donderdag. Vanaf zaterdag regelmatige updates tijdens de race met spectaculaire foto's van alles wat zich tijdens de 24h afspeelt op het circuit, tot en met de gebeurtenissen op zondag en uiteraard de podia. Na de starting-grid zal ook de "babes-galerij" worden aangepast met al het "lekkers" dat op en rond de grind ronddartelt en last but not least wordt een galerij aangemaakt waar vooral aandacht geschonken wordt aan de randanimatie en uiteraard het concert van Praga Kahn zaterdagnacht. Blijkbaar vinden sommige mensen het een sport om achter onze rug ons blazoen de laatste weken te besmeuren met allerlei onwaarheden en roddels, welnu : we zullen antwoorden op het terrein met datgene waar raceshots voor staat : HIGH QUALITY RACING PICTURES, no more, no less ... |
Quote:
|
Quote:
Nu weer terug naar de 24 uur, op de Saker zoeken ze opeens nog twee man........als ze die niet vinden, gaan ze dan van start met twee man? Volgens mij was Corsa Racing met de Astra in 2001 de laatste keer dat een team met twee man de wedstrijd heeft uitgereden. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Guido Buskens |
Veel succes met uw zoektocht. De Saker is echt een aangename afwisseling tussen de vele Porsches en BMW's.
|
Quote:
Ik houd jullie (de Saker) ook zeker in de gaten. :applaus: groetjes, Bart |
Deze avond eens gaan kijken in Zolder naar de build up. Er waren toch al redelijk wat teams aanwezig : G&A, First Motorsport, GLPK, Markant, Kuismanen, TT Racing, Qvick, Belgium Racing, KS,....
|
Ik ga morgen en overmorgen naar Zolder. Voor het weekend moet ik forfait geven, want zaterdag moet ik werken.
PS: een topic van 20 bladzijden over de 24 Uren van Zolder... FREAKS :p |
weet er iemand wat er s'avonds nog allemaal te doen is buiten het optreden van praga khan? kan pas tege middernacht aanwezig zijn moet nog eerst naar de voetbal.
ps als je na 12 uur s'nachts binnekomt moet je dan nog 20 euro betalen of betaal je dan al de prijs voor aleen zondag? |
Zéér sterke bezetting op de PSI Biturbo...
|
Quote:
EDIT: blijkbaar niet, blijkbaar is er dit jaar ook een tarief van 10€. Maar ik denk dat je zolang het praga khan is je wel 20€ moet betalen. |
oke bedangt voor de informatie.
|
Zover ik weet is er maar één type inkom kaart zowel voor zat- als zondag. Je moet uw inkom kaart kaart ook terug laten uitscannen om opnieuw binnen te komen. Normaal 20€ kassa en 15€ in voor verkoop, de teams kunnen wel extra kaarten kopen aan 10€.
|
Quote:
|
zondag om 16 u op canvas:
Quote:
|
om 16u kijk ik naar een andere zender
|
Weet iemand of er inkom is op vrijdag avond? en de camping is die betalend?
|
Quote:
De camping is, zoals steeds, betalend. Tarieven, zie Circuit Zolder. Mogelijk is de parking vrijdag wel open, informeer daarvoor best ook ter plaatse. |
Quote:
Bezoekers worden helemaal niet de toegang geweigerd. Ik ben zelfs deze voormiddag en gisteravond nog op Zolder geweest. Heb zelfs wat rondgelopen in de pit. |
Philipe Leybaert doe mee op de Gabriël Porsche
|
Quote:
Best kand dat je dan niet binnen raakt. Indien wel? Geluk voor jou. :applaus: |
Quote:
|
Live nieuws, ook via 107.2 FM
Niet alleen via TV en via internet (tv) kan u de Euphony 24 Uren van Zolder LIVE volgen, maar ook via radio. RADIO MWL, met frequentie 107.2 FM zendt eveneens de wedstrijd live en integraal uit. |
voor de mensne die twijfelden zondagtickets tellen vanaf Zondag om 7u30. Deze info gevonden op pragakhan.com. waar je het al niet moet gaan zoeken he ;)
|
Quote:
Quote:
;) recyclage van uw berichtje |
All times are GMT +2. The time now is 19:07. |