![]() |
In het kader van "pointless press relases":
Quote:
Maar het mooiste van al is dat geneuzel over thermisch effect vanaf +27C° waarbij de decoratie veranderd. Prachtig, daar zullen we als liefhebbers veel van zien als je in een gesloten toerwagen zit. :rolleyes: Wat een onzin zeg! |
Quote:
|
Quote:
|
OOk autosport mist wel eens:
Quote:
|
onderschrift bij een foto op sport.be
Quote:
|
Wie heeft dit in godsnaam geschreven??
-> Rudi Penders en Franz Lamot slaagden er in om hun eerste rally in een Porsche 997 GT3 RSR uit te rijden. In de FIA-GT3 won de Italiaans-Duitse ploeg Pirri-Von Gartzen in een Dodge. Van Belgische zijde finishte het duo Coeckelbergs-Marshall in een Aston Martin als 7e in de tweede reeks. In de eerste reeks hadden ze moeten opgeven. Eric De Doncker, de bestuurder van een Mustang in het gezelschap van de Amerikaan Gunnar Jeannette, finishte als 17e en 14e. Stefan Van Campenhout, gekoppeld aan een Fransman Romain Bera in een Ford GT, moest tweemaal opgeven. Persoonlijk vindt ik rally, reeks, bestuurder niet echt 'racetermen'... En Pirri-Von Gartzen reden in een Corvette en werden in de twee RACE gedeklasseerd. (HLN.be) |
Quote:
Alleen in de gedrukte versie terug te vindten? ;) Ja, al die cowboy-sites? Zegen of last? U mag het bepalen! Sommige sites gooien werkelijk alles online! Zoiets roept om ludieke acties :D Zijn coureurs slim? Ja en nee. Iemand die echt slim is zal nooit coureur worden, maar dat is voer voor een andere discussie ;) We zijn op zoek naar dombo's! Dank u racestress.nl voor u zoektocht naar enkele mediageile makke schapen op weg naar de slachtbank: Quote:
|
Quote:
|
Vind jij dan dat er zomaar geschreven mag worden dat er tweemaal een Dodge Viper won, terwijl er een Corvette en een Ferrari won? En dat er mag geschreven worden dat Prospeed niet eindigde terwijl dit wel zo was?
En persoonlijk vind ik niet dat er daar een rally gereden is... :no: Ga jij maar dt-fouten zoeken op het internet, ik zal er nooit meer één maken... ;) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt3 |
Quote:
|
Quote:
|
We hebben nu ook al coureurs die "dankbaar" zijn als ze een F1 fabriek mogen bezoeken. Er staat nog net niet bij dat dit zonder de steun van vastgoedboer A en en bedrijf pappie B niet mogelijk was geweest.
Bij deze dus, een of andere 14-jarige blije theemuts: Quote:
|
Ditmaal eentje op autosport.be
Quote:
Alleen ik ken 80% van de tekst al in het genoemde stukje. Vorige week een stuk gelezen van Gordon Murray in de welbekende Autosport ;) Jammer, met enkele correcte vermeldingen was er op dit stukje niets aan te merken. Nu wel..... |
Zoek de fout in de persbabbel van RACE :)
Ze gaan het nooit leren. Waarvan hebt u spijt? Pierre Delettre: "Tja, van de datum die niet ideaal is en vooral van de aanwezigheid van de Audi. De revanche van Le Mans was weggelegd voor Silverstone of Spa en het was de Engelse invoerder die zich uiteindelijk het meest heeft geëngageerd. Jammer... |
vandaag een P-magazine in mijn handen gekregen, met een bespreking van de Audi R8
met een klein stukje over zijn legendarisch race-broertje. blijkt dat deze wagen zijn debuut maakte in een wedstrijd die hij daarna 5 keer won: de 24 uren van... Francorchamps! |
eentje vanop sport.be, de grootste sportsite van Vlaanderen:
Quote:
|
Reactie op berichtje van Mark (29-05-2007)
1.
Coureurs kijken tijdens autoraces wel degelijk naar boven om op het weer te letten. Zeker op een oval of op een lang recht stuk is dat geen enkel probleem, zelfs niet met een snelheid van meer dan 300 kilometer per uur. Michael Schumacher en H.H Frentzen zijn voorbeelden van coureurs die op hun eigen bevindingen afgingen. Als student van de technische Universiteit Eindhoven ga ik hierover graag met u in discussie. 2. Onnodige fouten zijn fouten die men makkelijk had kunnen voorkomen, reguliere fouten kan men vaak minder goed voorkomen. Het gaat er niet om of er 'fouten zijn die wel nodig zijn', maar om het verschil tussen fouten en onnodige fouten. 3. Zoals in bijna alle nieuwsberichten van deze wereld, zie je in de eerste alinea vaak een samenvatting van het nieuws, zo ook in dit bericht. De chronologie is absoluut in orde, doch leest u het onjuist. Mijn inziens heeft u weinig verstand van autosport en nog minder van letterkunde. Groet, Pieter |
Ik moet eerlijk toegeven en zeggen dat bepaalde passages in deze thread er voor zorgen dat ik mezelf toch wel steeds vaker op idiote fouten betrap!
"Azijnpissen" is nog zo slecht niet |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Toch maar even snuffelen: Quote:
|
Sutil haalt na de DSQ van Liuzzi het eerste punt binnen voor Spyker in Japan.
Zeer mooi. Maar is dit echt het vermelden waard? Quote:
|
Ik had weer eens behoefte aan ontspanning, ff ontstressen met Racexpress :)
Het seizoen zit er weer op, coureurs gaan weer her en der testen met de meest fantastische tijden. Het schijnen talenten te zijn waabij ene Senna of Hamilton maar bleekjes bij afsteken. Quote:
Heel simpel, 1.5 seconden sneller dan de pole in een single formula / single engine klasse? Dan moet er simpelweg iets niet kloppen! Kan gewoonweg niet.....en als het wel klopt dat was het nivo van de coureurs in deze klasse in 2007 extreem laag te noemen. Dit soort berichten hebben een nieuwswaarde van 0,0! Hebben ze dan wel nut? Ja, ik kan morgen weer stressvrij beginnen :) Overigens adviseer ik wel iedereen om te solliciteren bij Racexpress! Dan heb je zo een media-accredidatie te pakken. Tijdens de laatste FIA GT wedstrijd in Zolder was het toezicht op de perslui strenger dan normaal. Op zich niet verkeerd, er loopt al genoeg gajes voor de draad. Wel cru om te zien dat bepaalde vaste waarden geen perskaart kregen van SRO, mannen die al langer lopen voor de draad van een circuit lopen dan de leeftijd van bepaalde medewerkers van Racexpress. Racexpress ziet men dan als nationale media? Kan de laatste die de zaal verlaat het licht uit doen? |
Dit is ook zo'n mooi PR stukje:
Quote:
Tot je vervolgens bij de reacties leest dat er maar twee deelnemers zijn....:rolleyes: |
O ja, m.b.t. de laksheid van circuits, en organisatoren wil ik jullie het volgende niet onthouden. Zoals bekend, een perskaart heb je zo te pakken........en dat is op Circuitpark Zandvoort niet anders.
Tijdens de Finaleraces hebben we daar het toppunt van cowboy-journalistiek gezien. Er was zo'n zolderkamer-artiest op het idee gekomen om tijdens de wedstrijd even een nieuw plekje op te zoeken. Beetje creativiteit kan de beste kerel niet ontzegd worden. Dat plekje lag aan de overkant van het circuit. Hulde, de beste kerel laat tenminste commitment zien ;) Inzicht in autosport heeft ie echter totaal niet! Die lul stak gewoon het circuit over tijdens de race.............vlak voor de koplopers! E.e.a. was perfekt te zien op RTL7. Eens kijken of we dat fragment ergens online kunnen vinden......... |
Mijn vingers jeuken, ik moet toegeven aan deze krachten :)
De volgende: Quote:
Quote:
|
Quote:
Ik vindt dat deze personen wel toegelaten mochten worden maar andere fotografen die voor hun eigen siteje werken, met maar 5 unieke bezoekers per dag, niet. Hierdoor werden vele vaste waarde van Zolder geweigerd. Mvg... |
Quote:
Weer eens een avondje tijd om wat "achterstallig leeswerk" in te halen. Dit is weer zo'n pareltje. We bulken van het talent in de lage landen! Hamilton is maar een kneusje als ik dit lees: Quote:
Wat een partij opgeklopte lucht in zo'n bericht. Kijk, het zal best een talent zijn maar schrijf dan een realistisch bericht. Wek je ook geen valse illusies, want als Luukje niet wint staan we klaar met het bijltje om er flink op in te hakken :) |
Gelezen op de site van de Gazet van Antwerpen:
"De Fransman Sébastien Loeb is zondag samen met de Monegask Daniel Elena (Citroën C4) eindwinnaar geworden van de rally van Ierland, de 15e en voorlaatste WK-manche. Loeb haalde het voor de Spanjaard Dani Sordo (Citroën C4) en de Fin Jari-Matti Latvala (Ford Focus). Dankzij de zege van Loeb wint Ford voor het tweede jaar op rij het constructeurskampioenschap." Dat Ford het constructeurskampioenschap wint, klopt wel, want Ford heeft 194 punten tegenover Citroën dat er slechts 173 bezit op 1 rally van het einde. Maar hoe de zege van Loeb hiertoe bijgedragen heeft is mij toch een raadsel hoor. Temeer daar Sordo 2de was en Citroën dus echt wel het maximum van de punten uit de brand gesleept heeft in Ierland. Ligt het nu aan mij, of begrijpen jullie ook niets van deze zin? |
Diezelfde fout stond ook in Het Belang van Limburg.
|
Op zoek naar het snelste racenieuws was ik weer eens te vinden op mijn fansite nr. 1 racexpress.nl :D ;)
Quote:
Quote:
Hebben ze dit dan vertaald naar eigen inzicht? Quote:
|
Quote:
Let vooral op "jonge talenten" in combinatie met "Ni Amorim" en "Pedro Chaves". http://www.speedsportmag.com/race_dr...hl=a&driver=16 http://www.speedsportmag.com/race_dr...l=a&driver=155 :bye: |
Schiterende zin uit het persbericht van Prospeed. :p
Quote:
|
Niet echt een fout maar toch een vergetelheidje...
Bovenaan de Belcarsite staat een banner die ad random een andere afbeelding weergeeft. Probleem is wel dat het volgende bestandje ook in die folder zit: Thumbs.db :D http://www.sro-belgium.be/images/stories/bandpage/ |
Jippie, alweer een Team Holland :)
Quote:
Quote:
|
Ok, het kan weleens voorkomen dat je even geen gek kunt vinden die wil sponsoren. Komt bij iedereen voor, zelfs bij de beste ;)
Echter deze "smoes" is toch wel zeer amusant: Quote:
|
Jammer genoeg klopt het verhaal wel. In grote lijnen komt het er op neer dat de sponsor zijn budget volledig aan media & marketing rond OS en EK Voetbal besteedt, waar oorspronkelijk ook autosport voorzien was. De koek door twee ipv drie dus. Dus oordeel niet te vlug.
|
Quote:
OS? Marketing? Het bedrijf waar ik werkzaam voor ben is een sponsor/leverancier van de OS '08. Het projectteam is reeds meerdere jaren bezig met dit event! Sterker nog, onze apparatuur/mensen zijn reeds onderweg sinds najaar '07! Leverancier zijn we altijd bij dit soort klussen, in dit geval ook als sponsor. Voor de eerste keer dat ik daadwerkelijk zie dat sponsoring als resultaat een verhoogde omzet/winst met zich meebrengt. Leuk dat Thiry dit als excuus gebruikt maar als het voortraject misschien wat beter was onderzocht, door gekwalificeerde mensen, dan had men wellicht veel tijd kunnen besparen. Deze tijd had men dan kunnen gebruiken om echte serieuze sponsors te zoeken. Groet, Mark PS: Voetbal EK '08 doen we ook :) |
Quote:
|
Waarom weinig visie. Zelfs grote 'brands' wijzigen soms in laatste instantie campagnes, mediaplanning en budgetten. Dit hangt soms van opportuniteiten af, een herwerkte strategie, enz. Ik heb vijf jaar in de reclamewereld gewerkt en dat was absoluut geen ongewone praktijk en die gingen dan van mediaplanners, aankoopcentrales of marketingbureaus uit.
Joost |
Quote:
Echter, ik geloof nog steeds geen hol van dat eerste bericht op Racexpress.nl ............de indicator voor mijn mening? Het uitblijven van een persbabbel door de mensen achter Junior Strouss ;) Die laat al een persbabbel rond gaan als ie een poepje moet laten :) |
All times are GMT +2. The time now is 11:07. |