![]() |
Misschien vergeet je Corvette. PSI en GLPK komen misschien beide met 2 auto's. Maar daar is de laatste tijd ook heel weinig nieuws over.
|
@Fire:je hebt 'm door.
@JorritVD: Corvette kan idd ook nog, maar heb ik niet genoemd omdat men bij PSI nog aan het nadenken is en de situatie bij GLPK ook niet al te goed lijkt te zijn. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Het artikel op project-lemans.de verwijst naar fordgttv.com. fordgttv.com spreekt duidelijk over een GT1. Op racingworld.it verwijst men naar 2 site's, fordgttv.com die spreken over GT1 maar ook Dailysportscar die het over een GT2 hebben. Kan iemand het even nakijken hoe het op DSC staat vermeld? |
Quote:
Coureurs: Minassian (LMS + Le Mans 24H) Sarrazin (LMS + Le Mans 24H) Bourdais (Le Mans 24H) Bron: 28-12 Autosport blad |
Quote:
|
Mocht ook wel vroeg zijn. Redactie ging voor kerst al dicht, bevestiging van Sutil bij Spyker staat er nog niet in. (slechts ergens in de kantlijn als mogelijke deal).
|
Quote:
|
http://www.projectlemans.de/content/view/2660/163/
Flying Lizard heeft de nieuwe 997 RSR binnengekregen. |
|
Vitaphone staat er met de Maserati :)
|
Aan de 1000 Milhas mogen volgend jaar geen wagens starten die niet voldoen aan de ACO-reglementen... Een groot deel van die deelnemers daar gaat dan toch wegvallen vrees ik...
|
Quote:
|
Als je het GT1 veld ziet voorlopig voor Le-Mans. Al zeker 4 DBR9's, en zal waarschijnlijk nog wel eentje bijkomen. Als Corvette fan krijg ik voor de eerste keer schrik :(
|
Dit jaar waren er ook al 4...
|
Wel mooi om te zien dat nog steeds 1 Ferrari 550 aan de start zal verschijnen.
|
Quote:
|
Quote:
Ik vraag mij af hoe Phoenix het er zal vanaf brengen tussen de fabrieks astons en corvettes. Jammer dat het allemaal nog zo ver weg is! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Jaap van lagen had een week geleden getest met spyker, ziet er toch wel mooi uit zon grijze spyker met zwarte velgen.
http://jaapvanlagen.nl/wp-content/up.../DSC00686K.jpg |
http://www.projectlemans.de/content/view/2663/163/
Een prove ingezette Panoz door Robertson Racing. Rijders zijn: David Robertson, Andrea Robertson, en Arie Luyendijk Jr. De auto wordt voor als nog voor 3 races ingeschreven: Sebring, Detroit en Laguna Seca. |
Gentlemen entry dus, hoewel het interessant zal zijn om te zien wat Luyendijk Jr. kan doen in de quali's :) Toch weer iets semi-Nederlands om voor te juichen ;)
|
De zoon van Arie Luyendijk, is die snel?
|
Quote:
|
Quote:
|
Om maar weer terug te komen op Le Mans / LMS '07...
Trevor Foster van Zytek heeft tegenover dailysportscar.com bevestigd dat ze een Zytek 07S LMP1 hebben verkocht aan een goed team, met goede coureurs en een goed budget. |
Dan maar een feit:
Quote:
Voormalig BMW fabrieksteam PTG werd enige tijd geleden ook in verband gebracht met het overnemen van het Lexus ALMS programma. |
Pescarolo zit in wat zwaar weer, enkele positieve berichten zijn er dan toch.
Quote:
Diezelfde Elkoubi trapt nog even na, richting Courage. Niet zo netjes misschien maar als ze daadwerkelijk 4 chassis hebben verkocht is dat wel leuk nieuws voor de endurance-fundamentalisten ;) Quote:
|
Quote:
|
Verrassende keuze
|
Ice Pol (Yves Lambert en Christian Lefort) zetten in 2007 een Ferrari 430 in met steun van Pirelli, GPC en Michelotto!!!
De 24 uren van Spa staan ook op het programma. |
Quote:
|
endurance info :)
|
een Ferrari in Gulf kleuren (of was die sponsering maar 1 malig?).
|
Quote:
|
Quote:
|
Aston Martin Sarrazin en Lamy misschien kwijt dan? Vooral Lamy zou een groot verlies zijn.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:06. |