De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Schnitzer M3 GTR...minimaal één Belcar race in 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6640)

Autofan 05-07-2004 23:13

De weersomstandigheden (veel regen) waren ook in hun voordeel, aangezien ze 100 pk minder hebben dan de Viper's.

Scapa 05-07-2004 23:57

Quote:

Originally posted by Autofan
De weersomstandigheden (veel regen) waren ook in hun voordeel, aangezien ze 100 pk minder hebben dan de Viper's.
De bangelijke regenrubbers van Michelin die zij tot hun beschikking hebben zullen ook wel hun steentje hebben bijgedragen ;)

Mark 27-07-2004 17:31

Volgens mij gooien ze die M3 GTR in de uitverkoop, denk je als Belcar zijnde wat exclusiefs in huis te hebben............doet die kist ook vrolijk mee in de Euro GT's op Zandvoort ;)

Mee info HIER

The Leader 27-07-2004 19:38

Als ze in den Belcar al winnen, wat gaat dat daar dan zijn in Zandvoort, of mogen ze hun 5e en hun 6e versnelling niet gebruiken.

Anders rijden ze het hele veld naar huis.

CU

FIRE 27-07-2004 19:48

Quote:

Originally posted by The Leader
Als ze in den Belcar al winnen, wat gaat dat daar dan zijn in Zandvoort, of mogen ze hun 5e en hun 6e versnelling niet gebruiken.

Anders rijden ze het hele veld naar huis.

CU

He, he, Cor Euser in z'n LM600 is er ook nog! ;)

Scapa 27-07-2004 20:18

Quote:

Originally posted by Marshal
Volgens mij gooien ze die M3 GTR in de uitverkoop, denk je als Belcar zijnde wat exclusiefs in huis te hebben............doet die kist ook vrolijk mee in de Euro GT's op Zandvoort ;)

Mee info HIER

Hmmz, nog wat testen voor een andere 24u misschien? ;)

Raceboy 27-07-2004 20:21

nee conix, da is zoals in den tour. Als ge gewonnen hebt gaat ge tegen betaling criteriums rijden ;)

Mark 27-07-2004 20:27

Quote:

Originally posted by raceboy
nee conix, da is zoals in den tour. Als ge gewonnen hebt gaat ge tegen betaling criteriums rijden ;)
Raceboy, als ik jouw was zou ik maar enkele maanden wegblijven uit Zandvoort met zo'n uitspraak :D

Veel sportieve uitdaging kan je als Schnizter niet vinden in een dergelijke wedstrijd. Gewoon wat vakantiegeld verdienen, staat overigens erg duidelijk vermeld in dat stukje dat de rekening naar de BMW dealers gaat.

Van de ene kant, ze kunnen zo wel al wennen aan veel zand op de baan ;)

marcel 27-07-2004 22:56

Quote:

Originally posted by Marshal

Van de ene kant, ze kunnen zo wel al wennen aan veel zand op de baan ;)

gaan ze misschien den Dakar rijden met hun GTR? ;)

Scapa 28-09-2004 18:05

Quote:

Originally posted by AlainH
Ik heb die alvast al bestelt, dank aan Mr. Dallara.
Ik heb ook nog heel wat digitale beelden staan op mijn satelliet van de 24 uur zelf vanop DSF... zal ik ook is naar DVD moeten omzetten :)

Heb je de uwe al Alain? Ik heb mijn exemplaar van afgelopen weekend, gekregen :p ;)

AlainH 28-09-2004 18:40

Oej, al heel lang... heb da nooit hier vermeld, maar een week na mijn bestelling was hij er...
Laatst heb ik zelfs een mail gekregen van renn.tv met een link waar ik een toertje op de Nordschleife met Scheid Motorsport kon downloaden...
Ondertussen ook 24 uur van Spa-Francorchamps digitaal opgenomen, ik vind alleen de tijd niet om het is allemaal op DVD te zetten...

All times are GMT +2. The time now is 06:02.