![]() |
Quote:
das quatsch die veiligheidsoverwegingen. Wa wel een grote gerucht is op crash.net is dat A1Gp wel is dood zou kunne zijn. Quote:
|
Quote:
De oorzaak ligt waarschijnlijker dieper.......en is wellicht terminaal van aard. Quote:
De echte reden? Sinds december gonst het van de geruchten omtrent de slechte financiële situatie van deze klasse. Begin december verschenen de eerste berichten dat Lola, Judd en Avon een probleempje hadden met de betaalwijze van de A1GP organisatie. De race in Indonesië werd uitgesteld omdat er een Sjeik was overleden in Dubai. Dat kan, alleen raar dat diezelfde week de 24 uur van Dubai wel doorging. Elk team had twee wagens ter beschikking, vlak voor de wedstrijd in Zuid-Afrika wordt besloten dat elk team één wagen moet demonteren en het chassis moet terugsturen. De onderdelen dienen als reserve-onderdelen. Het vervoer naar Indonesie (vanuit Zuid-Afrka) loopt meer dan een week vertraging op omdat de lokale verzekeringsagent nog graag 6 miljoen Dollar/Euro (?) zou ontvangen van A1GP. Kijkcijfers vallen tegen, geen sponsors op de wagen, franchisenemers die afhaken en/of niet betalen..........nee, op dat financiële vlak loopt het niet lekker. Edit: de race in Brazilië werd ook al geannuleerd vanwege "veilighedsredenen" ;) Dan is het annuleren van een wedstrijd natuurlijk voer voor geruchten.......... |
Quote:
Quote:
Quote:
|
En het gaat weer door:
Quote:
|
A1GP komt vrijwel zeker naar Zandvoort
Het is vrijwel zeker dat in oktober op het circuit van Zandvoort een A1GP-race wordt afgewerkt. Op een paar details na is het contract met de organisatie van de raceklasse rond. Dat meldt Het Parool. http://www.rtl.nl/(/sport/grandprix/..._zandvoort.xml |
En ze blijven maar problemen hebben:
Quote:
|
Het zit A1GP ook niet mee. :(
|
Quote:
|
Quote:
Geen probleem bij die Amerikanen, een telefoontje naar de lokale gevangenis doet wonderen. Die mensen zitten daar toch ;) De cork-screw en al die andere bochten die onder het zand lagen werden schoongemaakt door de gedetineerden. Baan schoon, gedetineerden een dagje uit..........iedereen tevreden :) |
Een opmerkelijk bericht: De A1 race director is ontslagen na de beoordelingsfout die hij gemaakt had tegenover Jos Verstappen.
Jos kreeg een drive-through penalty omdat hij ingehaald zou hebben onder geel. Bij nader onderzoek bleek dat het niet het geval was en toen heeft de Sheikh de man ontslagen. |
Heeft hij nog geluk, meestal laten sjieks mensen onthoofden enzo :D
|
Quote:
Verstappen moet dus binnen komen voor zijn drive-through penalty en gaat daarbij te snel door de pits. Gevolg? Een terechte drive-through penalty. Jos over de rooie en hij stapt uit zijn wagen. Meneer wenst niet meer te rijden. Wat is die Verstappen voor een werknemer? Weigering van werk is het! Reden genoeg voor ontslag. De prestaties in de sprintrace waren overigens bedroevend slecht. |
Verstappen is er een racer en wilt winnen. Niet voor niets deed hij in Durban een inhaal actie bij Frankrijk, dat slecht af liep. ('gegokt' en verloren in dat geval).
In Amerika eindelijk met veel potentie opgeklommen naar P6,7 (weet het even niet meer) en je krijgt te horen dat je een drive-through penalty krijgt: terwijl je zeker weet dat het onterecht is... Ik zou ook boos zijn! Daarna krijg je er nog een (wel een geldige reden)... tja, ik had denk ik hetzelfde gedaan. Ik kan zijn actie dus wel begrijpen; over de rooie. Alleen dat die man gelijk ontslagen is, dat is wel wat radicaal. |
Quote:
Vergelijkbaar gedrag moet je eens proberen bij je werkgever, enkeltje naar buiten zal zijn antwoord zijn ;) |
Eigenlijk wel ja, haha. Maar in het geval van Jos; het hele team staat achter hem. Dat weet ik zeker!
Maar goed, beetje zinloze discussie denk ik. Ik kijk in ieder geval uit naar China! |
All times are GMT +2. The time now is 04:57. |