![]() |
Quote:
|
dat heeft er helemaal niets mee te maken, maar dat wil zeggen dat je al veel posts hebt ;)
maar om te voldoen aan jouw eisen (;)): vanaf 1000 posts mag je je toch een goede poster noemen :p |
Veel of niet, 'k ben erook over geraakt. Was eerder deze week, maar'k heb het nu pas gezien. 1000 dus, en met 3,21 per dag gemiddeld moet ik dit jaar over de 2.000 geraken. :p
:D |
Ben eindelijk over de 1000 gesukkeld , ik ben dan ook geen spammer :p :D
Op naar de 2000 ! |
Quote:
|
Quote:
|
In al het Rally gewoel: dit is mijn 2000 ste post... Op naar de 3000 zeker!
|
Niet speciaal een grens overschreden, maar dit is wel een leuk getalletje (was 5555) vind ik :)
|
hehe, gelijk hebt ge :)
|
Quote:
|
Proficiat.
|
Verdorie, ik wou iets speciaal doen bij mijn 6666e post, maar ik heb het zo druk gehad met posten vandaag dat ik er rats over gevlogen ben zonder het te merken.
Oh well, volgende keer beter. Bij 7777 of zo :) |
Niet dat het echt veel uitmaakt, maar blijkbaar heb ik zonder het te merken de kaap van de 7000 posts bereikt...
Op naar de 8000 dan maar zeker? |
Gooooooooooooo Sennake :D
|
Paddockers, ik kan mij niet meer inhouden tot den 21ste, daarom op den 12de (inversie) mijn 1000ste post na precies (toch ongeveer à peu près) vier jaar paddocken. Veelposters, gelieve niet te lachen of minachtend op mij neer te kijken, voor mij is dit een prestatie ;)
jan |
All times are GMT +2. The time now is 20:17. |