Quote:
Even terug naar Audi. Wat zeker is is dat de A4 Silhouette uit de BTCS te koop staat... |
Audi heeft er zelfs 2 te koop staan, de A4 Silhouette die 2 jaar geleden new procar heeft gereden en een iets meer ontwikkelde versie die vorig jaar BTCS reed
|
Quote:
Er wordt van diverse kanten aan de snelle Ollander getrokken. Een Amerikaanse auto is een optie. Een dikke Engelse bolide kan ook. Maar de voorkeur lijkt tot naar de Oosterburen te gaan. Wil Sijthoff 'm in de BMW? Of wordt het Toon in een Porsche komende seizoen? Zitten de topteams niet allemaal vol dan? Ja en nee. ;) Wait and see! |
Quote:
|
Gelezen op autosport.be:
Ook de Taymans BMW Z3 was weer van de partij, deze keer bestuurd door Mark Cole "Champion UK Michelin Porsche Cup". Fabrice Walfisch en Mark Cole gaan deze V8 op zijn minst viermaal inzetten voor de LangstreckenPokal en evenveel keer in de Belcar. |
stond al op de paddock ook, in het verslag van Ronald over de donderdagtraining...
|
We zullen de wagen JMT erbij zetten, afdeling Guests?
|
Quote:
maar: IK ZAL NIET MET DE SEAT GAAN RIJDEN... |
Neen, dat kan ik bevestigen ! :)
|
Quote:
dat ik niet met de seat ga rijden? gij toch ook niet, dat kan ik bevestigen... wat gaat gij trouwens doen??? |
Ward zal samenrijden met Yvan op de Seat.
Ik ga niets doen, gewoon een beetje komen supporteren :) |
ja k wist het al van Yvan...
Gij, niet rijden??? Helemaal niks??? Da kan toch nie?? |
Ik ga rallycross rijden met een caravan achter.
Sorry mannen, compleet :Offtopic: |
ik ga vissen....
ik zoek wel nog een co om de wormpjes aan de haak te hangen want daar ben k vies van... en als k dan ne vis gevangen heb moet de co de vis ook van de haak halen want daar ben k ook vies van... voila, zo ziet mijn programma voor het komende seizoen eruit... |
Quote:
'k had ergens opgevangen da je dit jaar met ne Volvo of zo ging rijden... geruchten zeker ;) :D |
Quote:
Vroeger bestond dat al in holland. sluurhut races. Kwam nog op TV ook. :+ :+ Ps veel succes hé dries. ;) ;) |
het is hier opvallend stil :D
verleden week was iedereen druk aan het nadenken over die corvette van vanerum en de link met RTM (niet dat dit zal gebeuren denk ik) en nu is het precies of het forum stilstaat :) |
Quote:
|
Quote:
|
Re: Startlijst Belcar 2004
Quote:
LM600, (Belgische) Viper, dubbeldikke Porsche of silhouette? Deze keuze wordt komende week definitief gemaakt. Laat het aftellen maar beginnen.... |
Quote:
|
Quote:
Ps: donderdag 11 maart eerste shake down. data van persvoorstelling volgt later. |
Quote:
Quote:
Quote:
|
even tussendoor: bijna 20000 keer gelezen deze thread! sterk werk!
|
Heb vandaag gehoord dat RTM wel zou rijden met de 996 Turbo.
Iemand meer nieuws daarover? |
heb gehoord penders met low budget :confused:
en turbo met atm motor met nog te zoeken piloten :confused: we zullen nog wel zien :rolleyes: |
Quote:
Zou wel spijtig zijn als ze de auto degraderen naar een lagere klasse. Ik vond dat wel een auto met potentieel om de Vipers aan te pakken. Als ze daar Goossens en Paltalla zouden mee laten rijden? Of misschien is dat wel zo en willen ze het geheim houden. Misschien, Penders zou niet meer rijden, en om Goossens te houden zouden ze hem op de Turbo zetten om toch een topauto in huis te blijven hebben. |
Al een chance dat ze in Wilrijk goei ammortisseurs hebben.
|
hoe zou da komen :D
|
Quote:
Ook nog suggesties uit onverwachte hoek misschien... er zijn nog meer toppiloten niet bevestigd immers |
welke dan?
|
Quote:
|
Het raden naar is toch een plezante bezigheid ...
En RTM ... wij blijven in stilte afwachten ....... We hebben plannen !!!! Dat is zeker .... maar wat en hoe ... ge zult nog een beetje moeten wachten !!!! In ieder geval moet je een combinatie maken tussen wat er zich momenteel in de RTM-garages aan het afspelen is en de belcar-piloten die dit jaar nog geen plannen hebben vrijgegeven. Dan alles goed schudden in een cocktailbeker, uitgieten en serveren met een rietje om aan de RTM-opstelling anno 2004 te geraken ... Loop de lijsten van vorig jaar maar eens af en zie waar je kan komen !!! Eén dezer dagen beginnen we af te tellen op de site naar de datum van de bekendmaking toe .... Groeten Karl RTM |
Quote:
|
Als ja het mij vraagt, dan word het RTM met de Bitubo Porsche en als piloot o.a. Toon van de Haterd!
Als mij cocktail de juiste is, dan hebben we er weer een knaller bij voor de Belcar 2004! |
Quote:
Van de Haterd wordt in elk geval ook genoemd als kandidaat op de tweede GLPK Viper. |
Zoals het hoort..........ik heb gelezen in Start 84 dat we de wagen van Meijers Motorsport met zeer grote waarschijnlijk mogen terug verwachten.
|
Quote:
Nu beter? |
Quote:
De Meijersen zijn een mooi voorbeeld van echte Belcar-amateurs. Die gasten zijn er al bij van in de beginjaren en zijn zonder veel kabaal te maken steeds meegeëvolueerd en een vaste waarde geworden in het deelnemersveld. |
Quote:
Nu beter? |
All times are GMT +2. The time now is 07:34. |