De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   uit met die juwelen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10326)

Raceboy 30-03-2005 20:05

uit met die juwelen

Quote:

De FIA verbiedt met onmiddellijke ingang piercings en juwelen tijdens het beoefenen van autosport. De Wereldraad heeft dat vandaag beslist.

bron: pitstop.tv
Wie gaat dat nu controleren? Wie weet waar hebben die belcarpiloten allemaal piercings :D

B.V.S. 30-03-2005 20:20

Re: uit met die juwelen

Quote:

Originally posted by raceboy
Wie gaat dat nu controleren? Wie weet waar hebben die belcarpiloten allemaal piercings :D
Lap... daar gaan de tepelklemmen... :D

Scapa 30-03-2005 20:30

Ik stel mij bij deze kandidaat om de vrouwelijke piloten in de Belcar te controleren. :D

Yannick R 30-03-2005 20:49

Prins Alberts komen denkek ni veel voor :p

AlainH 30-03-2005 21:10

Quote:

Tijdens het jaarlijks medisch onderzoek voor de licentie zal de dokter toch wel alles mogen checken denk ik :)

The Interceptor 30-03-2005 21:17

Dan moet Klien voortaan zijn oorbelletje uitdoen :D
En hoever gaat de definitie van 'juwelen' hier, worden horloges ook beschouwd als juweel zijnde, want denk dat de meeste piloten (zeker in F1) toch nog met zo een ding rond hun pols rondrijden.

AlainH 30-03-2005 21:22

Quote:

Originally posted by The Interceptor
..., want denk dat de meeste piloten (zeker in F1) toch nog met zo een ding rond hun pols rondrijden.
Ik denk niet dat ze ermee effectief rijden ( voor het gewicht :D ), maar na de race onmiddelijk een uurwerk aandoen, samen met een nieuwe overall waar de sponsors beter opstaan en dergelijke...

RaptuningGirl 30-03-2005 22:28

Quote:

Originally posted by The Interceptor

En hoever gaat de definitie van 'juwelen' hier, worden horloges ook beschouwd als juweel zijnde?

Dat vraag k mij ook wel af :confused:
En hoe gaan ze dat controleren? Voor & na dat de piloot heeft gereden?

A.J. 30-03-2005 23:07

Quote:

Originally posted by Scapa
Ik stel mij bij deze kandidaat om de vrouwelijke piloten in de Belcar te controleren. :D
dan is hij snel hé

Scapa 31-03-2005 00:13

Quote:

Originally posted by A.J.
dan is hij snel hé
Iemand moet het doen eh... :( :D

flugel 31-03-2005 10:14

Quote:

Wat is het nut hiervan?

marcel 31-03-2005 14:38

het is toch bekend dat de FIA niet langer naar het nut van hun reglementen kijkt?

Thomaske 31-03-2005 19:02

Horloges zouden ze niet mogen verbieden. Zeker niet als er hartslagmeter enzo in zit.

Mvg

A.J. 31-03-2005 23:28

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Horloges zouden ze niet mogen verbieden. Zeker niet als er hartslagmeter enzo in zit.

Mvg

daar zal je tijdens een koers naar kijken zeker. oei mijn hartslag gaat te hoog, even 2 ronden langzaam rijden :D

Raceboy 01-04-2005 00:23

Quote:

Originally posted by A.J.
daar zal je tijdens een koers naar kijken zeker. oei mijn hartslag gaat te hoog, even 2 ronden langzaam rijden :D
als ge reservaties hebt in de wheels kan da toch zijn da ge op tijd moet stoppen met koersen ;)

All times are GMT +2. The time now is 17:16.