![]() |
Modelbouwmeeting - 17 maart 2006 - BedrijvenCentrum in Tienen
Ha de mannen,
't is weeral zover! Tijd om de volgende meeting aan te kondigen. Zoals afgesproken tijdens de laatste meeting en al vermeld in de email, zal onze meeting van deze maand, uitzonderlijk niet in Wheels te Zolder doorgaan, maar wel in het BedrijvenCentrum te Tienen om de welgekende reden. Een bezoekje aan SturmTiger Modelbouw. Omdat we dus op verplaatsing zijn, zullen er die avond geen practische demo's gegeven worden. Wel kunnen jullie natuurlijk modellen meebrengen, zodat we die kunnen bekijken en evt. kort bespreken, maar er zal zeker voldoende tijd zijn om kits te bekijken/uit te zoeken/te kopen. Wel zou ik de avond willen starten met een korte agenda, waarna jullie dan "losgelaten" zullen worden. :D :D Agenda: - Komende modelbouw evenementen - Uitstapjes met 'de club' - Feedback veranderingen op het forum - varia Omdat we op verplaatsing zijn: gelieve uw deelname te bevestigen opdat we kunnen inschatten hoeveel "catering" we moeten voorzien. ;) Details: Wanneer: Vrijdag 17 maart 2006 Waar: SturmTiger Modelbouw Adres: Bedrijvencentrum Tienen Leuvenselaan 172 3300 Tienen. Hoe laat: Om 20.00 sharp beginnen we. Hoe je er kan geraken? GPS, www.viamichelin.com, ne keer vragen onderweg... en als dat niet lukt... u hier melden, dan zal één van de mannen die er al geweest zijn het wel expliceren. :D :D |
Thanks man, ik zal er zijn.
|
Sorry jongens, deze keer geen bijdrage voor een vat van mijnentwege :p :p
Ik heb middagpost, maar ik wens jullie wel veel plezier en doe Luc Sturm de groeten van mij. Grtzzzzzzz Nismo :bye: |
zal er zijn, en misschien voor "ambulance" zorgen.
|
We zullen er zijn! Nu dat het eens op 10 minuten van thuis is kunnen we toch niet thuisblijven. :D
|
Als ik het kan vinden kom ik ook
|
Walter BELCARMAN zal ook komen.
|
Als ik ondertussen geen been breek zal ik er ook zijn ...
|
Ik kan er weer niet zijn want moet die avond m'n auto klaarmaken voor de Testdag in Valkenswaard. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel weer bij zijn.
|
Ik zal er ook zijn.
|
Even voorlopig samenvatten:
- Huudo (komt met ambulance) - Dominique - Big Attack (de'n ambulance) - Juha + driver - racer - walter - gulfclk - HHugo We zijn dus voorlopig met 9 mensen. |
Ik kom uiteraard ook. Maar om het officiëel te maken : ik kom ook naar Tienen op 17 maart.
|
hallo,
waarschijnlijk kom ik ook. Groetjes, Joka-1 |
Danny zou ook komen meldde hij mij.
|
Nog een keertje samenvatten:
- Huudo (komt met ambulance) - Dominique - Big Attack (de'n ambulance) - Juha + driver - racer - walter - gulfclk - HHugo - Sennake - Joka-1 - Danny We zijn dus met zijn 12'en voorlopig. |
All times are GMT +2. The time now is 20:16. |