De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Toeschouwers overbodig in F1? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13090)

Raceboy 20-05-2006 20:47

Toeschouwers overbodig in F1?

Quote:

Paul Ricard track boss Philippe Gurdjian hinted over the Spanish Grand Prix weekend that his circuit would consider holding a race without spectators amid speculation linking the circuit with plans for a Mediterranean Grand Prix.

"We would be happy with just the Paddock Club (corporate hospitality) guests, the media and television coverage," Gurdjian revealed. "It is possible to make a Grand Prix without spectators. It would be a race for VIPs."

autosport
Ecclestone heeft inmiddels al ontkent dat dit zou gebeuren maar toont aan hoe er over ons gedacht wordt.

Guido 20-05-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by raceboy
Ecclestone heeft inmiddels al ontkent dat dit zou gebeuren maar toont aan hoe er over ons gedacht wordt.

Oh ,maar maak u maar niet ongerust hoor. Dat is niet enkel bij de F1 dat men zo over ons denkt. ;)

JPMontoya 20-05-2006 21:48

wat een absoluut walgelijke gedachte

marcel 20-05-2006 21:50

ge moet maar bedenken: da's dan 1 GP waar ge als toeschouwer niet afschuwelijk veel betaald voor 2 uur naar treintje rijden te kijken

Nicki_Mks 21-05-2006 00:12

Quote:

Originally Posted by Huudo
Oh ,maar maak u maar niet ongerust hoor. Dat is niet enkel bij de F1 dat men zo over ons denkt. ;)

Inderdaad. Dat is de laatste tijd ergens in Limburg ook zo.

fish88 21-05-2006 00:23

VIP's voor de formule 1 zijn de fans!!! Dat ze dat vergeten is walgelijk gewoon.

FIRE 21-05-2006 12:01

Vanwege die saaie races begint F1 stilaan overbodig te worden.

Finish 21-05-2006 16:26

'saaie races' is nogal relatief, vooral als je Melbourne 2006 nog eens herbekijkt. Nauwelijks tijd om te ademen, toen.

Selespeed 22-05-2006 14:44

Ik was vroeger een heel grote F1 fan. Ik miste geen enkele race, en als ik er al 1 miste nam ik hem op op video, om hem toch maar te zien (geen radio in de buurt zodat ik de uitslag niet op voorhand wist, enz....)

Nu betrap ik me erop dat ik minder en minder geïnteresseerd ben in de F1, zo keek ik 2 weken geleden met een pak meer belangstelling naar de MotoGP dan naar de F1 (die gelijktijdig reed).
Qua spektakel kan je ze alvast niet vergelijken. Waar zie je nog inhaal manoeuvres in de laatste ronde, en een top 3 die bijna elke ronde anders is.
Of een top 4 die na 5 manches binnen de 10 punten zit (als je weet dat er 25 te verdienen zijn)

Snelheden van 320 km/u en meer op Shangai. En dan zij aan zij door de bocht. Super gewoon.

Gèrre 23-05-2006 09:53

Ja ik geef Selespeed gelijk dat er bij de MotoGP meer spektakel is, als ik eens bij mijn oma ben zet ik meteen Eurosport op hopend op een verslag of live race van zo'n MotoGP wedstrijd. In de MotoGP heb je ook meer rijders die aan elkaar gewaagd zijn en zoiets heb je niet in de F1 vind ik, want je kent de 2 favorieten voor dit jaar al.

Gèrre

Raceboy 19-08-2006 19:31

Dit scenario is dit weekend wel aan het gebeuren in Paul Ricard. Geen toeschouwers, alleen vips.

vinnih 19-08-2006 20:38

Ik geloof niet dat Formule 1 zonder toeschouwers er meteen staat aan te komen. Maar dat we steeds minder belangrijk worden valt wel. Kijk eens hoeveel plaatsen er de laatste jaren leeg zijn op de tribunes in zowat elke grote prijs. Dat heeft één oorzaak: te hoge prijzen! Eccelstone en co weten maar al te goed dat ze de boel overal uitverkocht krijgen als ze de tickets goedkopen zouden maken, maar dat doen ze dus niet ...

Ook gewoon op de circuits hier in België lijken bezoekers steeds minder welkom en dat valt me dan het meeste op in Zolder.
Ik heb trouwens nog een tekst gevonden daarover (miss is hij hier al een gepost, maar ben hier nieuw dus weet niet zeker). Hij is geschreven door een marchall van het circuit van zolder. Toeschouwers, nee die zien we liever niet.

FIRE 19-08-2006 20:41

Quote:

Originally Posted by vinnih
Ik heb trouwens nog een tekst gevonden daarover (miss is hij hier al een gepost, maar ben hier nieuw dus weet niet zeker). Hij is geschreven door een marchall van het circuit van zolder. Toeschouwers, nee die zien we liever niet.

Volgens mij is die al eens gepost. Kun je dit bevestigen Mark? :D

Welkom op dit forum.

Mark 19-08-2006 21:24

Quote:

Originally Posted by FIRE
Volgens mij is die al eens gepost. Kun je dit bevestigen Mark? :D

Damn, mijn verleden begint mij te achtervolgen :D Eerlijk gezegd, ik sta nog steeds volledig achter die tekst. Sterker nog, het is alleen maar erger geworden ;)

student 20-08-2006 11:32

Eerste keer dat ik hem lees, en ik sta 100% achter je!
Ik kom niet meer naar Zolder, en in Spa kende ik nog twee goede punten, maar als ze de busstop nog eens gaan verknoeien is dat er dus nog maar 1. Ik verwacht dus iedere moment in de 180 graden aan te komen en een metershoge draad te vinden

All times are GMT +2. The time now is 15:20.