![]() |
Fia GT, Round 8, Hungaroring
http://www.fiagt.com/img/showimg.php...false&key=4170
Voorlopige entry-list: http://www.planetlemans.com/entrylists/fiagt2006.html Enige opvallende is dat BMS met 2 extra DBRS9 komt. Succes ballast: 1 60+25 Kg 2 80+25 Kg 5 40 Kg 33 70 Kg 55 10 Kg 58 50+28 Kg 59 35+28 Kg 62 25+28 Kg 75 20+28 Kg |
Belgian Racing zal niet in Budapest zijn.
Renaud Kuppens heeft Mégane Trophy in Le Mans én Bas Leinders is co-commentator bij RTBF (denk ik) |
Ik zal anders samen met Jorrit de Vertigo wel bemannen. ;)
Ik denk dat Zakspeed gaat winnen. |
Quote:
|
Ik heb voor de Zakspeed Saleen gestemd. De laatste races waren ze iedere keer bijna aan een overwinning toe, maar vielen dan terug door pech (waarbij ze zelf niks konden aan doen). Dus ja, ik schat hun kansen zeer hoog in.
En vooral, zij zeulen geen balast mee... |
Quote:
haha Grapjas ;) als ik het budget had zou ik misschien wel gaan rijden. Ik stem voor GLPK, geen Ballast en ik denk dat het circuit echt super is voor de zeer gripvolle Corvette. |
Mijn stem gaat ook uit naar Zakspeed. Ik gun het hen meer dan wie anders!
En dat ze goed zijn hebben ze ale vorige racen bewezen, als ze telkens dat tikeltje meer geluk hadden dan... enfin ja das autosport zeker:) |
Quote:
|
Opvallend, Free Entry voor Hungaroring tijdens het FIA GT week-end!
Staat op de ticketafdeling op fiagt.com |
Quote:
Quote:
|
Quote:
we zullen het voor de gelegenheid dan omdopen tot "Dream Team" |
Quote:
|
Kuch kuch aan de twee piloten :D
Mijn stem gaat uit naar de Belgisch Nederlandse Corvette C6-R van GLPK Carsport. Na lang twijfelen tussen de Zakspeed en GLPK Carsport! Mvg... |
Uwe Alzen vervangt Manu Collard op de Ebimotors Porsche omdat Collard dat weekend de RS Spyder moet besturen in ALMS.
Quote:
Zo Malheureusement is dat nu toch niet:rolleyes: voor de Fransen zo te zien dus wel aangezien ze liever Xavier Pompidou zagen rijden. |
Quote:
Wat een onvoorspelbare stem voor GLPK trouwens. :p |
All times are GMT +2. The time now is 08:44. |